Ik wou aanvankelijk de TT maken 'waar we Wiet Meerdijk in bashen', maar dit leek me gezien de huidige ontwikkelingen toch geschikterquote:
Dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:57 schreef Twizu het volgende:
Wat heeft Lucas met zijn haar en kleding gedaan?
dat hangt er vanaf waar je op geiltquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:41 schreef bierjoost het volgende:
Ik heb het al een tijdje niet gezien, maar valt er een stijve plasser te halen uit tongende ronja/isabella?
Ja, de schrijvers zijn er aardig in geslaagd om Martijn als een sulletje neer te zetten. Als hij in beeld komt, dan dwaalt mijn aandacht alweer af. Ik weet toch dat wat die man zegt niet relevant is voor wat andere mensen denken of zullen doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Betreffende de aflevering van vandaag, waarom komt Martijn altijd in een dialoog terecht waarbij hij volledig wordt afgezeken, verbaal af wordt gemaakt, huilerig en pieperig zijn mening verkondigt en altijd afdruipt met zijn staart tussen de benen?![]()
Vreselijk zeg, als dit het beeld is, dat de makers hebben over een ideale, moderne huisvader dan is dat in mijn ogen ronduit absurd
Hij wil de bekendste homo van zijn dorp worden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:57 schreef Twizu het volgende:
Dat is hij toch al, de rest van de eventuele homo's zie je nooitquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:46 schreef Countess het volgende:
[..]
Hij wil de bekendste homo van zijn dorp worden.
Als blijkt dat de set van Janines huis daadwerkelijk weggaat dan kan het duiden op een hereniging voor langere tijd, mocht de korte duur van de vorige herenigingen de reden zijn dat je het zo stom vindquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
ben ik de enige die de op NIET leuk vindt.
Ja de OP wel maar de hereniging tussen Ludo en Jeanine
Natuurlijk, hun monden kan je niet gebruiken, maar alle andere openingen zijn uiteraard beschikbaarquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:41 schreef bierjoost het volgende:
Ik heb het al een tijdje niet gezien, maar valt er een stijve plasser te halen uit tongende ronja/isabella?
Het wordt misschien zo geschreven, maar eigenlijk is het een franse naam. Kijk, als ze zouden zeggen Jan-ine, met de nadruk op Jan, dan snap ik het wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als blijkt dat de set van Janines huis daadwerkelijk weggaat dan kan het duiden op een hereniging voor langere tijd, mocht de korte duur van de vorige herenigingen de reden zijn dat je het zo stom vind![]()
Overigens het is Janine, geen Jeanine of Sjanine of meer van die ongein, voordat je hier nu weer een notoire groep Jeanine-roepers krijgt
Nadat Ludo Maxime heeft ontmaskerd, vlucht zij naar Luxemburg. Daar lokt Ludo haar echter in de val en zijn mannen drijven haar de bossen in.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:52 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]Nu nog Child of the Sea of Magnetic Fields.
naahquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:33 schreef mikerw het volgende:
maak daar maar eens een uitzendingvullende hete scene van, zal de kijkcijfers goed doen
Haha, ja, ik zie het al voor me. Ludo die de wegen laat afzetten en dan met zeven mannetjes staat te wachten in een doodlopende straat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Nadat Ludo Maxime heeft ontmaskerd, vlucht zij naar Luxemburg. Daar lokt Ludo haar echter in de val en zijn mannen drijven haar de bossen in.
Ik vond het ook niksquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:57 schreef Twizu het volgende:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef Mani89 het volgende:
Zo Isabella is terug en er is gelijk weer geile lesbo actie
quote:
Dacht ik ook iddquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef Mani89 het volgende:
ik heb bij ronja meer het idee dat ze het interessant vindt en daarom maar Isabella af lebbert.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:29 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Dacht ik ook iddAlleen ik vond die zoen in dat pashokje wel heel raar, Ronja's gezicht ook
Idd ze wist niet of ze lesbisch is, en Lucas zei dat ze dat moest gaan uitzoeken ofzo dus volgensmij was het bij haar niet spontaan. Ik zou het wel cool vinden als ze een stelletje zouden wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik heb bij ronja meer het idee dat ze het interessant vindt en daarom maar Isabella af lebbert.
Ik verdenk Noud, Danny en Dex ervan ooit nog op een dwaalspoor te komen, al doet Dex dat waarschijnlijk buiten Meerdijk.quote:
Laura gaat daar al vanuitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:39 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Idd ze wist niet of ze lesbisch is, en Lucas zei dat ze dat moest gaan uitzoeken ofzo dus volgensmij was het bij haar niet spontaan. Ik zou het wel cool vinden als ze een stelletje zouden worden
Dex mag van mij wel in z'n eentje blijven, ik denk dat het dan een heel ander personage wordt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:01 schreef Mss het volgende:
Ik kan niet wachten tot de familie Huygens eruit gaat, wat een saai gedoe zeg
haar lesbo gevoelens kwamen weer bovendrijvenquote:
quote:
quote:
De meningen zijn verdeeldquote:
Ik vind Wiet echt zo'n Gooisch wijf met klasse maar dan zonder klasse want ze is een sletje- typequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:59 schreef masja2010 het volgende:
ONM is tegenwoordig een stuk spannender en Wiet is echt drie keer niks, als ze per se een tiener willen zie ik toch liever Vicky
ja idd vooral Danny playmobil, Bing, Wiet, Lorenaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:56 schreef Jojoortje het volgende:
GTST mag zich echt dood schamen. Wat een acteerprestaties van sommige mensen.
Vergeet Martijn en Dex nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja idd vooral Danny playmobil, Bing, Wiet, Lorena
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vergeet Martijn en Dex niet
Maar die gaan toch weg
Dat willen ze je doen geloven, het is toch de bedoeling dat het taboe-doorbrekend is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:24 schreef Fascination het volgende:
Pff, hoewel ik de verhaallijn tussen Ronja en Isabella uiteraard "" vind, word ik er een beetje moe van dat ze steeds een vrouwelijk karakter opeens voor even lesbisch laten worden. Zo gaat dat niet irl, he.
Oh en zonde dat Victoria haar bovenlip heeft laten opvullen.
nou ik vind dat menig acteurs en actrices echt niet overtuigend overkomen heeft nog niet zozeer ermee te maken dat het irritant is...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind het wel meevallen hoor. Die verhaallijn is vaak knudde, en dan is het al gauw irritant.
Een beetje overdone, maar dat zijn ook de typetjes he, niet mijn favo's in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
nou ik vind dat menig acteurs en actrices echt niet overtuigend overkomen heeft nog niet zozeer ermee te maken dat het irritant is...
Charlie en Lorena leggen het zo dik er boven op, echt gewoon overdreven en ongeloofwaardig
is mij niet opgevallen van die lip, voor zover ik weet heeft ze toch altijd volle lippen gehad of niet???quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:24 schreef Fascination het volgende:
Pff, hoewel ik de verhaallijn tussen Ronja en Isabella uiteraard "" vind, word ik er een beetje moe van dat ze steeds een vrouwelijk karakter opeens voor even lesbisch laten worden. Zo gaat dat niet irl, he.
Oh en zonde dat Victoria haar bovenlip heeft laten opvullen.
Haha, geweldig die muziek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:37 schreef Frey het volgende:
Theme from Halloween zou ook niet misstaan.why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RTL loungequote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat was die andere site ookalweer waar GTST eerder opstond dan op rtlgemist?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DAT iddquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef Jojoortje het volgende:
En ik vind Wiet beter acteren dan Amy heur
Amy
Ja en nee, ik heb een vriendin die echt menige vrouw in bed heeft gekregen die het na enkele weken bij haar liet en daarna weer naar de mannen ging..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:24 schreef Fascination het volgende:
Goddank!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:17 schreef masja2010 het volgende:
Ik vind het ook jammer dat in GTST alle vrouwen ineens tijdelijk lesbisch worden. Laura, Charlie, Yasmin, Ronjaen ik ben er vast nog een paar vergeten. Maar je ziet nooit mannen ineens homo worden
, ik heb nog nooit Jef ineens verliefd zien worden op Rik of Danny en Bing ineens het bed met elkaar zien delen of Dex ineens heftig zoenend met Noud
.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:17 schreef masja2010 het volgende:
Ik vind het ook jammer dat in GTST alle vrouwen ineens tijdelijk lesbisch worden. Laura, Charlie, Yasmin, Ronjaen ik ben er vast nog een paar vergeten. Maar je ziet nooit mannen ineens homo worden
, ik heb nog nooit Jef ineens verliefd zien worden op Rik of Danny en Bing ineens het bed met elkaar zien delen of Dex ineens heftig zoenend met Noud
.
Gelukkig niet zeg, als zie je ze niet, dat hele ge-insinueer over homo-verhaallijnen vind ik gewoon afstotelijk en sowieso alle lesbische lijnen zijn op 1 vingertop te tellen, de gay-lijnen daarentegen dateren al vanaf seizoen 5quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:17 schreef masja2010 het volgende:
.
Wat was dat? De suggestie dat Stan homo zou zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, als zie je ze niet, dat hele ge-insinueer over homo-verhaallijnen vind ik gewoon afstotelijk en sowieso alle lesbische lijnen zijn op 1 vingertop te tellen, de gay-lijnen daarentegen dateren al vanaf seizoen 5
Ja precies, dat is het.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja en nee, ik heb een vriendin die echt menige vrouw in bed heeft gekregen die het na enkele weken bij haar liet en daarna weer naar de mannen ging..
Maar voor GTST is t ws vooral praktisch.. als het stel uit elkaar gaat en ze blijven allebei lesbisch moeten er weer nieuwe lesbo's komen en dan is het einde zoek
Ach weet je wat het is, vroeger (ja kom ik weer met vroeger) deden mensen ook dingen behalve het uiten en bepraten van hun gevoelens. En dan bedoel ik niet een beetje in beeld verschijnen in een kapperzaak of achter de bar van de koning of een beetje achter een bureau zitten bij Sanders Inc.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat willen ze je doen geloven, het is toch de bedoeling dat het taboe-doorbrekend is.
Ik vind het een zooitje ongeregeld worden. Niets is wat het lijkt.
Laura en Tessel (Lesbisch)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
Wat was dat? De suggestie dat Stan homo zou zijn?
Volgens mij was Laura met Texel eerder.
Klopt, het is nu een schimmig geheel ja. Lijkt meer een goedkopere versie van De Gouden Kooi.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ach weet je wat het is, vroeger (ja kom ik weer met vroeger) deden mensen ook dingen behalve het uiten en bepraten van hun gevoelens. En dan bedoel ik niet een beetje in beeld verschijnen in een kapperzaak of achter de bar van de koning of een beetje achter een bureau zitten bij Sanders Inc.
Ooit hadden ze complete bedrijfsklussen, reclamecampagnes, modellenwerk, een prostitutiesector, een vaste crimininele bende, een radiostation, een uitgaanssector. Mensen deden echt wat, in plaats van doen alsof en vanuit daar kwamen vanzelf weer meer lijnen. Nu is het andersom, de makers willen een gevoel uitdragen en bedenken een of andere krakkemikkerige, slecht uitgedachte en lichtelijk zieke verhaallijn eromheen.![]()
*Bijvoorbeeld Frits van Houten was met Van Houten International altijd achter zijn bureau met zaken bezig die ook in beeld kwamen en waarbij ook tijdelijke personages in beeld werden geroepen.
*Martine Hafkamp deed als directrice van het Huygens concern verschillende criminele zaken (zoals een giflozing waarbij Mickey Lammers en Janine Elschot werden ontvoerd).![]()
Zo een verhaallijn als met Arthur en dat verlaten pand, vroeger zat het er vol mee, 2 tot 3 van die situaties parallel naast elkaar en in een flitsend snel tempo. Dat prikkelt de kijker, dat houdt ze bezig. Het is toch echt afwachten tot er weer nieuwe schrijvers komen...![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond het toch wel een strakke actie van Janine, even subtiel die ontvoering aanhalen.
Dex en Ronja moeten allebei een dik pak op hun broek. Verwende kutpubertjes mét rimpels
Terecht dat ze toen ineens instemdequote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond het toch wel een strakke actie van Janine, even subtiel die ontvoering aanhalen.
Dex en Ronja moeten allebei een dik pak op hun broek. Verwende kutpubertjes mét rimpels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |