Laura gaat daar al vanuitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:39 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Idd ze wist niet of ze lesbisch is, en Lucas zei dat ze dat moest gaan uitzoeken ofzo dus volgensmij was het bij haar niet spontaan. Ik zou het wel cool vinden als ze een stelletje zouden worden
Dex mag van mij wel in z'n eentje blijven, ik denk dat het dan een heel ander personage wordt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:01 schreef Mss het volgende:
Ik kan niet wachten tot de familie Huygens eruit gaat, wat een saai gedoe zeg
haar lesbo gevoelens kwamen weer bovendrijvenquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef Mani89 het volgende:
Zo Isabella is terug en er is gelijk weer geile lesbo actie
quote:
quote:
De meningen zijn verdeeldquote:
Ik vind Wiet echt zo'n Gooisch wijf met klasse maar dan zonder klasse want ze is een sletje- typequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:59 schreef masja2010 het volgende:
ONM is tegenwoordig een stuk spannender en Wiet is echt drie keer niks, als ze per se een tiener willen zie ik toch liever Vicky
ja idd vooral Danny playmobil, Bing, Wiet, Lorenaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:56 schreef Jojoortje het volgende:
GTST mag zich echt dood schamen. Wat een acteerprestaties van sommige mensen.
Vergeet Martijn en Dex nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja idd vooral Danny playmobil, Bing, Wiet, Lorena
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vergeet Martijn en Dex niet
Maar die gaan toch weg
Dat willen ze je doen geloven, het is toch de bedoeling dat het taboe-doorbrekend is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:24 schreef Fascination het volgende:
Pff, hoewel ik de verhaallijn tussen Ronja en Isabella uiteraard "" vind, word ik er een beetje moe van dat ze steeds een vrouwelijk karakter opeens voor even lesbisch laten worden. Zo gaat dat niet irl, he.
Oh en zonde dat Victoria haar bovenlip heeft laten opvullen.
nou ik vind dat menig acteurs en actrices echt niet overtuigend overkomen heeft nog niet zozeer ermee te maken dat het irritant is...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:39 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind het wel meevallen hoor. Die verhaallijn is vaak knudde, en dan is het al gauw irritant.
Een beetje overdone, maar dat zijn ook de typetjes he, niet mijn favo's in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
nou ik vind dat menig acteurs en actrices echt niet overtuigend overkomen heeft nog niet zozeer ermee te maken dat het irritant is...
Charlie en Lorena leggen het zo dik er boven op, echt gewoon overdreven en ongeloofwaardig
is mij niet opgevallen van die lip, voor zover ik weet heeft ze toch altijd volle lippen gehad of niet???quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:24 schreef Fascination het volgende:
Pff, hoewel ik de verhaallijn tussen Ronja en Isabella uiteraard "" vind, word ik er een beetje moe van dat ze steeds een vrouwelijk karakter opeens voor even lesbisch laten worden. Zo gaat dat niet irl, he.
Oh en zonde dat Victoria haar bovenlip heeft laten opvullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |