abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 mei 2010 @ 23:54:03 #151
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81235970
quote:
Op zondag 9 mei 2010 23:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Uiteraard, ik ben in het echt alleen nog nooit iemand tegengekomen die maar 2 emoties heeft. Jij wel?
Ik zie er wel meer hoor, maar je moet ook subtiele veranderingen kunnen zien, gezichten goed kunnen lezen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 9 mei 2010 @ 23:54:44 #152
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81235997
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:04 schreef mirelia het volgende:

[..]

Om je gerust te stellen, ik ben wel lesbisch geworden
Voor een man is het ook geen kunst.
pi_81236031
quote:
Op zondag 9 mei 2010 23:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zie er wel meer hoor, maar je moet ook subtiele veranderingen kunnen zien, gezichten goed kunnen lezen.
Iets wat (ik) bij de meeste gezichten prima kan, behalve bij Bing .

Het woord 'ik' staat tussen haakjes omdat ik er meerdere mensen over heb gehoord, niet alleen op dit forum, maar ook in real life om me heen.
Een heer met stijl
  maandag 10 mei 2010 @ 00:03:30 #154
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81236376
quote:
Op zondag 9 mei 2010 23:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Iets wat (ik) bij de meeste gezichten prima kan, behalve bij Bing .

Het woord 'ik' staat tussen haakjes omdat ik er meerdere mensen over heb gehoord, niet alleen op dit forum, maar ook in real life om me heen.
Dat kan kloppen, het is ook niet zo eenvoudig, niet iedereen is zo uitgesproken. Er zijn zelfs mensen die altijd hetzelfde gezicht hebben. Een pokerface is het toppunt daarvan.
pi_81236456
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:03 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat kan kloppen, het is ook niet zo eenvoudig, niet iedereen is zo uitgesproken.
En Bing loopt wat mij betreft dus voorop bij die niet-uitgesproken groep
quote:
Er zijn zelfs mensen die altijd hetzelfde gezicht hebben. Een pokerface is het toppunt daarvan.
Ja okee, maar een pokerface zie ik meer als iets dat je opzet indien nodig, uit strategisch opzicht, niet omdat je niet anders kan
Een heer met stijl
  maandag 10 mei 2010 @ 00:16:58 #156
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81236954
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

En Bing loopt wat mij betreft dus voorop bij die niet-uitgesproken groep
[..]

Ja okee, maar een pokerface zie ik meer als iets dat je opzet indien nodig, uit strategisch opzicht, niet omdat je niet anders kan
Daarom zeg ik ook het toppunt, om aan te geven dat gezichten niet altijd te lezen zijn.
Het was ook ter illustratie. Het is net als met veel handen en voeten gebruiken bij het praten. De een staat zowat te dansen, de ander beweegt nauwelijks.
pi_81238300
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook het toppunt, om aan te geven dat gezichten niet altijd te lezen zijn.
Het was ook ter illustratie. Het is net als met veel handen en voeten gebruiken bij het praten. De een staat zowat te dansen, de ander beweegt nauwelijks.
Ik onderken zeker dat er verschillen tussen mensen zijn, maar Bing valt wat mij betreft (en enkele anderen) dus buiten de normale verdeling, maargoed ik geloof dat onze standpunten hierover inmiddels wel duidelijk zijn.
Een heer met stijl
  maandag 10 mei 2010 @ 01:08:00 #158
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81238383
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik onderken zeker dat er verschillen tussen mensen zijn, maar Bing valt wat mij betreft (en enkele anderen) dus buiten de normale verdeling, maargoed ik geloof dat onze standpunten hierover inmiddels wel duidelijk zijn.
Inderdaad.ik, ik denk meer in verschillende typen mensen.
pi_81238423
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:08 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Inderdaad.ik, ik denk meer in verschillende typen mensen.
Ik denk dat we het juist over de meeste mensen wel eens zijn, alleen over Bing niet
Een heer met stijl
  maandag 10 mei 2010 @ 01:10:14 #160
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81238443
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik denk dat we het juist over de meeste mensen wel eens zijn, alleen over Bing niet
Over Bing zijn we het gedeeltelijk eens.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:15:57 #161
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_81238585
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Sjors en Bing verpesten elkaar inderdaad. Sjors was alleen tof toen ze met Nick was en Bing alleen toen hij met Lorena was daarvoor en daarna waren alle twee de personages niets waard. Overig Sjors is nu met Bing dus het kind is van Danny. Net als dat het kind van Bing was geweest als zij met Danny geweest was.
Dit..
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:49 schreef sherezade het volgende:
ik ben benieuwd, ik heb zo'n voorgevoel dat er nog iets gaat gebeuren met het kind
En ook hier zit ik aan te denken. Zou gewoon bijna raar zijn als het kind van Bing is first off!
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_81241221
ook dat maar we zullen het denk ik wel zien in de cliffhanger
pi_81244414
Dit is echt het slechtste seizoen ooit......
  maandag 10 mei 2010 @ 11:57:50 #164
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_81246984
Ja, op wat leuke uitschieters na is dit GTST gewoon een dooie boel. Die aflevering van vrijdag ging wel, maar die van donderdag was echt verschrikkelijk.
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_81260461
ja het wordt weer tijd voor wat meer actie in de serie.......

als nick nu eens terug kwam en wraak nam op Maxime, en Wiet eens zwanger werd van Bing, Rik eens vreemdging met Lorena en Nina eens lesbisch werd met Amy (just kidding)
  maandag 10 mei 2010 @ 18:19:35 #166
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81261541
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:49 schreef sherezade het volgende:

als nick nu eens terug kwam en wraak nam op Maxime, en Wiet eens zwanger werd van Bing, Rik eens vreemdging met Lorena en Nina eens lesbisch werd met Amy (just kidding)
pi_81262732
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:49 schreef sherezade het volgende:

Meer actie is prima, maar mensen die vreemd gaan en die dan overal en van iedereen van zwanger worden zijn juist de voedingsbodem voor langdradige zeiklijntjes zonder een greintje actie en spanning.

Wat misdaad, iemand die Charlie's af begint te persen en komt dreigen met louche types, een oud-maffialid die zich in Meerdijk vestigd en een waardig tegenwicht biedt aan Ludo (Ludo kon nooit tegen de maffia op). Een leuke zakencampagne tussen 2 bedrijven (die er dan uiteraard wel moeten komen). En dit brengt meer drama, actie, spanning en zelfs romantiek met zich mee dan wat er nu gebeurd:

een beetje praten met elkaar en door decors heen wandelen, eventueel met een ontbloot bovenlijf of in lingerie zonder dat er ook maar een moer gebeurd
Een heer met stijl
pi_81262957
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Meer actie is prima, maar mensen die vreemd gaan en die dan overal en van iedereen van zwanger worden zijn juist de voedingsbodem voor langdradige zeiklijntjes zonder een greintje actie en spanning.

Wat misdaad, iemand die Charlie's af begint te persen en komt dreigen met louche types, een oud-maffialid die zich in Meerdijk vestigd en een waardig tegenwicht biedt aan Ludo (Ludo kon nooit tegen de maffia op). Een leuke zakencampagne tussen 2 bedrijven (die er dan uiteraard wel moeten komen). En dit brengt meer drama, actie, spanning en zelfs romantiek met zich mee dan wat er nu gebeurd:

een beetje praten met elkaar en door decors heen wandelen, eventueel met een ontbloot bovenlijf of in lingerie zonder dat er ook maar een moer gebeurd

ja vroeger gebeurde er meer ook op zakelijk gebied oa: van Houten en AA&F en Sanders.Inc........
Dat bracht wel de nodige spanning en sensatie op, tegenwoordig zie je bijna niemand werken bij gtst en komen ze niet verder als de Rozenboom en De Koning
Geen idee waarom de schrijvers zich nu op andere dingen gericht hebben
  maandag 10 mei 2010 @ 18:53:19 #169
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_81262989
En toch kijk je nog steeds Bartolhoven. Dat is het bij gtst het is bij elk nieuw seizoen weer hopen dat het beter word. Soms is het net voetbal
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 10 mei 2010 @ 20:09:46 #170
123170 alors
zlata1234
pi_81266610
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:52 schreef sherezade het volgende:

[..]

ja vroeger gebeurde er meer ook op zakelijk gebied oa: van Houten en AA&F en Sanders.Inc........
Dat bracht wel de nodige spanning en sensatie op, tegenwoordig zie je bijna niemand werken bij gtst en komen ze niet verder als de Rozenboom en De Koning
Geen idee waarom de schrijvers zich nu op andere dingen gericht hebben
Omdat ze ijdel zijn en graag hun stempel willen drukken.

Ik ben er nu iig mee gestopt, ik schakel wel weer in als het ooit weer wat beter wordt.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 10 mei 2010 @ 20:11:44 #171
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_81266695
Iedereen werkt Maxime tegen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_81267023
dat werd ook eens tijd, dat loeder
pi_81282951
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
En toch kijk je nog steeds Bartolhoven.
Ja nou en? Alsof het kijken van een serie inherent is aan de kwaliteit van de serie. Overigens kijk ik de serie niet standaard, af en toe een aflevering en als er ineens iets is gebeurd dat ik niet kan plaatsen kijk ik soms een aflevering terug. Het feit dat je zo up to date kan blijven zegt al genoeg over deze serie
quote:
Dat is het bij gtst het is bij elk nieuw seizoen weer hopen dat het beter word. Soms is het net voetbal
Geen idee, ik kijk alleen EK's en WK's en dan alleen nog de wedstrijden die NL, de rest boeit me niet zoveel.
Een heer met stijl
pi_81282991
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:09 schreef alors het volgende:

[..]

Omdat ze ijdel zijn en graag hun stempel willen drukken.
Het kwam na dat gedoe op die boot met Ludo, toen ging het slecht en hebben ze er zogenaamde experts bij gehaald o.a. uit Amerika. Die vonden dat ze te ver doorgeschoten waren in bepaalde krankzinnige verhaallijnen, die boot, maar ook dat gedoe rond Dennis en Arnie en dat ze zich meer moesten richten op andere dingen, misschien hadden die experts nog gelijk ook, maar nu zijn de makers echter 180 graden de andere kant op verkeerd doorgeschoten.

In hun hoofd staat nu gebrandmerkt 'geen actie, want daar zit de kijker niet op te wachten' en ook 'meer bloot in beeld' is een tip uit Amerika die ze graag ter harte nemen. Voor de rest hebben ze nog wat veranderd in de belichting, who the hell gives a fuck? Toen Frits van Houten Suzannen Balk verkrachtte had ik daar oog voor en lette ik niet op hun make up of de belichting
Een heer met stijl
pi_81288934
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')