Terecht dat ze toen ineens instemdequote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond het toch wel een strakke actie van Janine, even subtiel die ontvoering aanhalen.
Dex en Ronja moeten allebei een dik pak op hun broek. Verwende kutpubertjes mét rimpels
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft Janine wel broeken in haar kledingkast?
Jaren geleden was Janine overigens een halve ventquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:37 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee blijkbaar niet, de laatste keer dat zij een broek aan hadin de serie is volgens mij alweer jaren geleden
ja idd vooral in combinatie met dat gekke korte poedel kapselquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jaren geleden was Janine overigens een halve vent![]()
Nu gelukkig niet meer
Wehehequote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:35 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja idd vooral in combinatie met dat gekke korte poedel kapsel
[ afbeelding ]
Danm inderdaad, toen vond ik het echt een kippig kantoortrutje met een te grote waffelquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:35 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja idd vooral in combinatie met dat gekke korte poedel kapsel
[ afbeelding ]
ah....wat is ie lief he?quote:
Waren dat aan het einde nou ook beelden van de moeder van Rickquote:
Toen vond ik Ludo te goed voor Janine, ik vond hem echt een machtige, stabiele man en haar vond ik een krakkemikerig, klagend, steunend, zeikerig, bitcherig schepseltje...bijna zoals Bowien het in die tijd omschreef :quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ah....wat is ie lief he?
En... Guusje.....
In ieder geval sjaggerijnig, hormonen vs. sexyquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eigenlijk behoort Caroline de Bruijn tot de zeldzame klasse vrouwen die mooier worden naarmate ze ouder worden
tja zo gaat dat in soaplandquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:00 schreef SSJKliko het volgende:
Vind nou niemand het ironisch dat zowat iedereen waar Ronja mee date doodgaat
Maar klopt het verhaal dan wel? Met Danny en zo? Ik kan me uit die tijd eigenlijk niks meer herinnerenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:30 schreef Maartel het volgende:
Jep.. dat was toen idd een heeeel andere vrouw
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danny is nooit genoemd maar dat hebben ze opgelost door te zeggen dat hij al heel jong naar een adoptie gezin of iets degelijk is gegaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar klopt het verhaal dan wel? Met Danny en zo? Ik kan me uit die tijd eigenlijk niks meer herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |