abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:50:13 #126
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_81192761
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:00 schreef SSJKliko het volgende:
Vind nou niemand het ironisch dat zowat iedereen waar Ronja mee date doodgaat
Het is Danny nog niet overkomen....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_81192971
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef Countess het volgende:

[..]

Het is Danny nog niet overkomen....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei ook zowat :p alhoewel ik er niet rouwig om zou zijn
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:07:32 #128
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_81193449
De dood van Danny
SPOILER
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  zondag 9 mei 2010 @ 00:06:08 #129
191917 verleiding
*inactief*
pi_81198164
Hihi, playmobil.
pi_81207079
Net even de laatste 3 gekeken op rtl gemist en holy shit, wat schrok ik van Lucas.. even dacht ik dat hij ook nog bretels droeg, maar dat bleek gewoon zijn shirt te zijn.
Hoop overigens dat Lorena en Jack wel wat krijgen. Lijkt me wel een leuk stel. Als Jack tenminste wat tot leven wordt gebracht.. die mag nu wel wat pittiger worden hoor.
Wat is verder de bedoeling van Wiet? Het kind irriteert me als de neten. Dat gedraai tussen Bing en Sjors duurt me overigens ook te lang, krijg wat met elkaar en klaar.
Verder ben ik op zich wel weer benieuwd naar maandag..
  zondag 9 mei 2010 @ 13:06:10 #131
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81209185
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:05 schreef Franneh het volgende:
Net even de laatste 3 gekeken op rtl gemist en holy shit, wat schrok ik van Lucas.. even dacht ik dat hij ook nog bretels droeg, maar dat bleek gewoon zijn shirt te zijn.
Hoop overigens dat Lorena en Jack wel wat krijgen. Lijkt me wel een leuk stel. Als Jack tenminste wat tot leven wordt gebracht.. die mag nu wel wat pittiger worden hoor.
Wat is verder de bedoeling van Wiet? Het kind irriteert me als de neten. Dat gedraai tussen Bing en Sjors duurt me overigens ook te lang, krijg wat met elkaar en klaar.
Verder ben ik op zich wel weer benieuwd naar maandag..
Niemand die zo ordinair probeert een kerel aan de haak te slaan, verdient het, naar mijn mening.
Ik snap al niet waarom Bing wat met haar heeft gehad.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 9 mei 2010 @ 13:27:44 #132
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_81209956
"Bassie en Adriaan" liedje..

mijn god..

dat is Mike Oldfield met Tubular Bells... komop zeg.. als je dan een link legt doe het dan met the Exorcist
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_81211238
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:27 schreef Liquidist het volgende:
"Bassie en Adriaan" liedje..

mijn god..

dat is Mike Oldfield met Tubular Bells... komop zeg.. als je dan een link legt doe het dan met the Exorcist
Je staat er nog van te kijken hoeveel mensen van onze leeftijd het eerder van Bassie en Adriaan kenden dan van de Exorcist
Een heer met stijl
  zondag 9 mei 2010 @ 14:49:27 #134
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_81212881
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:06 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Niemand die zo ordinair probeert een kerel aan de haak te slaan, verdient het, naar mijn mening.
Ik snap al niet waarom Bing wat met haar heeft gehad.
Dat was anders wel de enige periode dat ik Bing te pruimen vond. Hij is nu weer even waardeloos als daarvoor. Dat ze hem er maar uit schrijven in plaats van de familie Huygens, maar nee. Hij moet natuurlijk weer bij Sjors komen, zodat zij ook nog meer verziekt kan worden.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 9 mei 2010 @ 14:55:24 #135
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81213111
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:49 schreef Frey het volgende:

[..]

Dat was anders wel de enige periode dat ik Bing te pruimen vond. Hij is nu weer even waardeloos als daarvoor. Dat ze hem er maar uit schrijven in plaats van de familie Huygens, maar nee. Hij moet natuurlijk weer bij Sjors komen, zodat zij ook nog meer verziekt kan worden.
Niet alle mannen zijn klootzakken. Ik had nagedacht aan wie ik Lorena wel zou kunnen linken, maar ik kon het niemand aandoen. Bing is Bing. We hebben niets aan allemaal badguys enzo. Lorena is een slet.
  zondag 9 mei 2010 @ 15:01:41 #136
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_81213339
Maar wat heb je aan een "good guy" die helemaal niets toevoegt aan de serie?
Hij heeft nog geen fatsoenlijke verhaallijn gehad. Wat wil je nog doen met dat personage? Met zo'n familie Huygens heb je toch veel meer mogelijkheden? Maar omdat de schrijvers niks kunnen verzinnen moeten ze maar weer weg. Vooral met Dex kun je nog zoveel kanten op.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_81214770
Wat een bitch die Maxime
pi_81214813
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef Frey het volgende:
Hij heeft nog geen fatsoenlijke verhaallijn gehad. Wat wil je nog doen met dat personage? Met zo'n familie Huygens heb je toch veel meer mogelijkheden? Maar omdat de schrijvers niks kunnen verzinnen moeten ze maar weer weg. Vooral met Dex kun je nog zoveel kanten op.
In de ogen van de makers tel je alleen maar mee als ze denken dat je uiterlijk het goed doet in de ogen van de kijkers, dus Lorena, Danny en Bing zullen voorlopig nog niet afgedankt worden
Een heer met stijl
  zondag 9 mei 2010 @ 15:45:02 #139
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81214856
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:01 schreef Frey het volgende:
Ik zeg ook niet dat Huygens weg moet, maar om nou te zeggen dat Bing niets toegevoegd heeft, nouja, hij heeft gedaan wat van hem verwacht werd. Niets mis mee.
pi_81215700
Lorena is een slet ja, maar als Jack daardoor wat pittiger wordt.. vind ik het best. Jack weet toch wel hoe ze is, misschien temt hij haar wel.
  zondag 9 mei 2010 @ 16:11:06 #141
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_81215754
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:09 schreef Franneh het volgende:
Lorena is een slet ja, maar als Jack daardoor wat pittiger wordt.. vind ik het best. Jack weet toch wel hoe ze is, misschien temt hij haar wel.
en anders doen de schrijvers het wel
pi_81216593
quote:
Op zondag 9 mei 2010 15:45 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat Huygens weg moet, maar om nou te zeggen dat Bing niets toegevoegd heeft, nouja, hij heeft gedaan wat van hem verwacht werd. Niets mis mee.
Nou ja ze hebben een script voor hem ja en die zegt ie op, maar voor de rest vind ik dat ie het nogal matig doet als acteur (Everon dus), hij kent maar 2 stemmingen/gezichten 'boos-koppig' en dan kijkt ie alsof ie in zijn broek gepoept heeft. De andere is ie blij en dan komt ie ongelooflijk simpelig dom op me over en kijkt/lacht ie als een aap bij een banaan krijgt (zoals ik ooit eerder zei)

Zelfs Rikki vind ik het al veelzijdiger doen dan hij, maarja slechts mijn mening uiteraard, wellicht vinden RTL-critici juist dat ie het uitmuntend doet
Een heer met stijl
  zondag 9 mei 2010 @ 16:45:35 #143
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81216975
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Nou ja ze hebben een script voor hem ja en die zegt ie op, maar voor de rest vind ik dat ie het nogal matig doet als acteur (Everon dus), hij kent maar 2 stemmingen/gezichten 'boos-koppig' en dan kijkt ie alsof ie in zijn broek gepoept heeft. De andere is ie blij en dan komt ie ongelooflijk simpelig dom op me over en kijkt/lacht ie als een aap bij een banaan krijgt (zoals ik ooit eerder zei)

Zelfs Rikki vind ik het al veelzijdiger doen dan hij, maarja slechts mijn mening uiteraard, wellicht vinden RTL-critici juist dat ie het uitmuntend doet
Dat mag jij vinden. Er zijn verschillende typen mensen, in het echt bestaan ze ook, net zoals badboys en sletten.
  zondag 9 mei 2010 @ 19:16:33 #144
123170 alors
zlata1234
pi_81222354
Ik kijk niet meer, maar ik mis ook niks lees ik wel. Dat domme lesbische gedoe hoef ik niet te zien Iedereen die zomaar opeens lesbisch wordt ! Dat gebeurt idd niet zomaar bij mannen (helaas).

Als je een tijdje stopt met kijken dan ga je het huidige gtst steeds krankzinniger vinden. Isabella's terugkomst valt zwaar tegen. Het is allemaal zo amateuristisch, veel dingen kloppen van geen kant. Verder zijn de verhaallijnen echt van huisvrouwenniveau, om te janken.

Ik zou niet eens willen dat bv Martine terugkwam, dan zouden ze haar degraderen tot dom zuur wijf die niks kan en Sjors' kraamhulp gaat worden. Ludo zou haar dan weer eens kunnen vernederen zonder dat Martine iets terug zou doen. Zo gaat dat nu in GTST, het enige wat telt zijn liefdesrelaties, wie krijgt wie, wanneer en hoe, maar dat ze elkaar krijgen is 9 van de 10 keer zo, en Ludo blijft de opperbaas zonder waardige vijanden
know'm sayin?
word? word.
  zondag 9 mei 2010 @ 20:04:24 #145
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_81224072
quote:
Op zondag 9 mei 2010 19:16 schreef alors het volgende:
Ik kijk niet meer, maar ik mis ook niks lees ik wel. Dat domme lesbische gedoe hoef ik niet te zien Iedereen die zomaar opeens lesbisch wordt ! Dat gebeurt idd niet zomaar bij mannen (helaas).
Om je gerust te stellen, ik ben wel lesbisch geworden
Shuffle up and deal!!!
  zondag 9 mei 2010 @ 20:44:13 #146
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_81226148
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:49 schreef Frey het volgende:

[..]

Sjors en Bing verpesten elkaar inderdaad. Sjors was alleen tof toen ze met Nick was en Bing alleen toen hij met Lorena was daarvoor en daarna waren alle twee de personages niets waard. Overig Sjors is nu met Bing dus het kind is van Danny. Net als dat het kind van Bing was geweest als zij met Danny geweest was.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_81226404
ik ben benieuwd, ik heb zo'n voorgevoel dat er nog iets gaat gebeuren met het kind
pi_81235318
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:45 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden. Er zijn verschillende typen mensen, in het echt bestaan ze ook, net zoals badboys en sletten.
Uiteraard, ik ben in het echt alleen nog nooit iemand tegengekomen die maar 2 emoties heeft. Jij wel?
Een heer met stijl
pi_81235389
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Sjors en Bing verpesten elkaar inderdaad. Sjors was alleen tof toen ze met Nick was en Bing alleen toen hij met Lorena was daarvoor en daarna waren alle twee de personages niets waard. Overig Sjors is nu met Bing dus het kind is van Danny. Net als dat het kind van Bing was geweest als zij met Danny geweest was.
Sjors en Bing hebben nog steeds geen relatie.
Een heer met stijl
pi_81235482
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:04 schreef mirelia het volgende:

[..]

Om je gerust te stellen, ik ben wel lesbisch geworden
Ook de 1 op andere dag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')