ik zag het al in het voorstukjequote:Op woensdag 12 mei 2010 13:54 schreef delano.888 het volgende:
Niemand de aflevering op rtl lounge gezien nog? Nouja goed, bereid je voor op een hele domme fout vanavond, hint: nina was toch verlamd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk dat Bing al 32 is ofzoquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:02 schreef Purdey het volgende:
Wat zou het wezelijke leeftijdsverschil zijn tussen Bing en Wiet? Wiet is 16? En Bing? Jaartje of 28?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zag het al in het voorstukjeDat niet alleen maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Ja gezien aan het eind van de aflevering, viel me ook op.quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:54 schreef delano.888 het volgende:
Niemand de aflevering op rtl lounge gezien nog? Nouja goed, bereid je voor op een hele domme fout vanavond, hint: nina was toch verlamd?
Ja ik dacht alquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:54 schreef delano.888 het volgende:
Toen keek ik ook nietquote:Op woensdag 12 mei 2010 20:32 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ah, ja, da's uit de periode dat ik niet meer keek
Het zou zomaar ineens kunnen blijken dat ze veel meer kan, dan ze laat zien.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:45 schreef KrentebolHooft het volgende:
Nina mist alleen de fijne motoriek, en die heb je niet bepaald nodig tijdens zwemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |