SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:37 schreef ViolaFold het volgende:Hehehe die naam. Lijkt me een toffe lijn, eindelijk iets voor Laura.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:47 schreef Frey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."U hoort nog van me!"
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:29 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:37 schreef ViolaFold het volgende:Eindelijk iets leuks voor die oude rot.. Net als met Maxime bemoeide ze zich alleen maar met anderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben alleen nog niet van HEM overtuigt.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scheelt weer een decor bouwenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:59 schreef Sk00p het volgende:
WTH NEE! waarom moet Maxima daar gaan wonen.. fked bitch!![]()
Nee, die hebben meer een vader-dochterbandquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:23 schreef Eleentje86 het volgende:
hmmm zou er iets ontstaan tussen Jeff en Lorena?
En dat is natuurlijk binnen een week ook geregeld en verbouwd etc.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:59 schreef Sk00p het volgende:
WTH NEE! waarom moet Maxima daar gaan wonen.. fked bitch!![]()
Dacht ik aanvankelijk ook en dat is natuurlijk ook zo, maar aan de andere kant Oscar en Mira Brandts-Buys hadden ook een vader-dochter bandquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, die hebben meer een vader-dochterband
Als dat gebeurt, is wat mij betreft, de serie helemaal een lachertje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is toch heel wat andersJeff en Lorena zou in elk geval goed zijn voor het personage Jeff.
Ben benieuwt wat Bing er van zou vinden
Inderdaad, ik denk ook niet dat dat gebeurd overigens.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, is wat mij betreft, de serie helemaal een lachertje.
Waarom ik zou gelijk weer elke dag gaan kijken. Jeff van de zielige barman weer een beetje naar de baas die hij vroeger was.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, is wat mij betreft, de serie helemaal een lachertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |