quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:02 schreef sherezade het volgende:
ik hoop dat er iets beters voor in de plaats komt als dex eruit is....die lelijke hond
wiet sowieso al, maar haar tel ik niet meer bij de kinderen maar bij de afdeling breezahslettenquote:
Ik zie geen verschil, ze zijn allemaal breezersletten.quote:
Ja maar die vervanger mag ´mooibooi/tooibooi´quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:02 schreef sherezade het volgende:
ik hoop dat er iets beters voor in de plaats komt als dex eruit is....die lelijke hond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verdwijnt als hunk van de serie.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
laten we het hopen, maar aangezien isabella dood gaat ga ik er vanuit dat amy een blijvertje isquote:Op donderdag 13 mei 2010 17:33 schreef Countess het volgende:
Wiet en Amy zijn toch zeker wel tijdelijke gasten in Meerdijk?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:32 schreef Countess het volgende:
[..]
Ja maar die vervanger mag ´mooibooi/tooibooi´Danny niet overstijgen.
Van mij mag er zo´n aantrekkelijk geval in verschijnen dat Danny naar de achtergronddan heb ik nog vervelend nieuws voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verdwijnt als hunk van de serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat isabella doodquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
laten we het hopen, maar aangezien isabella dood gaat ga ik er vanuit dat amy een blijvertje is
Dex is leuk!quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:02 schreef sherezade het volgende:
Jij niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt, he.quote:
maar niemand overtreft Dannyquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echt, he.!!
Die Bing kan ook niet acteren, he. Als een zak hooi dreunt hij z'n tekst op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |