Ik hou niet van kotsenquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:55 schreef loveli het volgende:
Ben zelf nog nooit dronken geweest, wordt eens tijd.
Als je vlak voor het slapen een drie gangen menu samenstelt in een shoarma zaak valt dat toch tegen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij is dronkenschap goed voor de lijn - met een kater kun je rustig een dag zonder eten
Ik heb dan juist altijd zin in mcdonalds en kroketten en pizza etc. Oh en full english breakfastquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij is dronkenschap goed voor de lijn - met een kater kun je rustig een dag zonder eten
wat voor website kan ik daarvoor gebruiken?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk, shoarma met veel saus als je dronken bent, iets lekkerders bestaat niet
Wandelen was lekker, fris maar de zon heeft best wel wat kracht.
Nynke, een lekker lijstje maar is het niet een beetje te weinig? Reken het voor de lol eens uit.
Zo, de aspergeschillen zijn aan het koken, kunnen daar later de asperges zelf in koke.
Hoe is het imago
Let op he, als je dat tegen een vrouw zegt heb je best wel een probleem.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:11 schreef neen het volgende:
Ik heb ook echt een paar puistjes nu op m'n gezichtkomt dus omdat ik ook van die zooi heb gegeten de afgelopen week
nou ja ik overleef het toch wel
Ik moet me nu nog scheren en m'n haar doen maar m'n zusje ligt in bad, als ik vraag of ze wil opschieten hoor ik niks. Het is weer die tijd van de maandgezellig altijd.
Oh, heerlijk! Dat kunnen m'n Duutser en ik ook heel goed!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:18 schreef imago het volgende:
Het is leuk! Samen in bed liggen internetten, twee van die nerds bij elkaar![]()
Oeh, das al snel! Dus het is al echt wat?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:18 schreef imago het volgende:
Het is leuk! Samen in bed liggen internetten, twee van die nerds bij elkaar![]()
Beter gaat hij even een ontbijt op bed voor jou maken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:18 schreef imago het volgende:
Zij heeft mij al opgezadeld met een probleem.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:18 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Let op he, als je dat tegen een vrouw zegt heb je best wel een probleem.
1509 kcal, zonder tussendoortje, met hoeveelheden gegokt. Ik neem nog een lekker tussendoortje straks!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat voor website kan ik daarvoor gebruiken?
Ja, zou kunnen, I guess?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
Zou MoBlo druk zijn met de trouwerij? Die is al bijna toch?
Hehe ik las zakdoekjes, snapte er niks vanquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:34 schreef Syrena het volgende:
Ondertussen zijn er al vier zandkoekjes mijn mond ingevlogen
Wij gingen op dat soort dagen altijd shoppen in België of Duitsland.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:34 schreef Syrena het volgende:
Lekker imago![]()
Murghhh. Nog steeds buikpijn EN alle winkels zijn dichtdus nu zit ik me bij mijn moeder te vervelen, we hadden gedacht nog wel ff ergens te kunnen shoppen. Mijn vader heeft ook vrij, maar die is zich nu aan het amuseren met het uiteenslopen van mjn oude elektrische tandenborstel, hij wil de batterijen vervangen.
Ondertussen zijn er al vier zandkoekjes mijn mond ingevlogen
Dat wordt brunch op bed, maar komt eraan ja!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:21 schreef neen het volgende:
Beter gaat hij even een ontbijt op bed voor jou maken.
Duitsland!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wij gingen op dat soort dagen altijd shoppen in België of Duitsland.
Ah, je hebt al een programma gevonden, sorry was de tuin aan het harkenquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
1509 kcal, zonder tussendoortje, met hoeveelheden gegokt. Ik neem nog een lekker tussendoortje straks!
O wat leukquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:39 schreef imago het volgende:
[..]
Dat wordt brunch op bed, maar komt eraan ja!
En inderdaad, we zijn het date-stadium al snel voorbij, we zitten nu in het de-hele-dag-samen-in-bed-blijven-hangen-stadium
Ik denk dat Syrena andere winkels bedoeltquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
De supermarkt is hier gewoon tot 21:00 open
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan me wel betere dingen bedenken in bed, dan
Wut?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:57 schreef Blurred86 het volgende:
Ik kan me maar moeilijk concentreren hier met al die kanonnen die afgevuurd worden en oude vliegtuigen die overvliegen
In Wageningen is Bevrijdingsdag nogal een big dealquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wut?Ik hoor hier enkel vogeltjes fluiten!
Oh ja dat schijnt hequote:Op woensdag 5 mei 2010 14:04 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
In Wageningen is Bevrijdingsdag nogal een big deal
Is best leuk hoor! Alleen niet als je probeert te werkenquote:
Ga alleenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Wij zouden vandaag voor het eerst naar het Bevrijdingsfestival gaan, maar dankzij het k*thumeur van vriendje zitten we nu toch thuis.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:39 schreef imago het volgende:
[..]
Dat wordt brunch op bed, maar komt eraan ja!
En inderdaad, we zijn het date-stadium al snel voorbij, we zitten nu in het de-hele-dag-samen-in-bed-blijven-hangen-stadium
Daar heb ik nu ook geen zin meer in. Ik hoef al die acts ook niet te zien, het ging er meer om dat we gezellig met vrienden zouden gaan die ons nieuwe huis ook wilden zien, maar die doen we er zo ook geen plezier mee.quote:
Balen.. Kun je niet gewoon zonder je vriendje, met de anderen? Ik zou wel alsnog een leuke dag willen hebben in ieder geval...quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook geen zin meer in. Ik hoef al die acts ook niet te zien, het ging er meer om dat we gezellig met vrienden zouden gaan die ons nieuwe huis ook wilden zien, maar die doen we er zo ook geen plezier mee.
Oja, jouw kids hebben natuurlijk geen vrij, of wel?
Ik heb altijd het gevoel dat ik heel wat mis als ik niet ga, maar als ik dan wel een keer ga vind ik het vaak wat tegenvallen. Typisch gevalletje van te hoge verwachtingen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat kan ik me voorstellen
Ik ben niet zo 'vierderig' aangelegd geloof ik. Heb nog nooit Koninginnedag of Bevrijdingsdag o.i.d. gevierd. Ben meestal gewoon relaxed dagje thuis.
Hongarije!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:38 schreef _Calimero_ het volgende:
En waar is Kwak?
Moblo, fijn dat je even wat laat horen! Tot over een weekje dan
Succes ermeequote:Op woensdag 5 mei 2010 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
hey!
ik ben even wat slank-moe. Afvallen gaat niet zoals 't moet (ondanks over-all goed eten en sporten, ben aan het zoeken waar 't fout gaat) en ben ook even druk met andere dingen (studie, bestuursmeuk) en wil even niet het risico 'lopen' om hier alleen maar te gaan zitten kankeren over vanalles en niet gezellig mee te posten![]()
Ik doe nog even een weekje 'rustig' en hoop dan weer wat in de lift te zitten!
oh, en imago![]()
wat goed/leuk/lief!
tot over een weekje ofzoen lief dat jullie me missen!
Nee, dat zijn Duitsers hè?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook geen zin meer in. Ik hoef al die acts ook niet te zien, het ging er meer om dat we gezellig met vrienden zouden gaan die ons nieuwe huis ook wilden zien, maar die doen we er zo ook geen plezier mee.
Oja, jouw kids hebben natuurlijk geen vrij, of wel?
Mijn feeststemming is ook wel over nu.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Balen.. Kun je niet gewoon zonder je vriendje, met de anderen? Ik zou wel alsnog een leuke dag willen hebben in ieder geval...
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:47 schreef Syrena het volgende:
Mini, ideaal excuus om lekker aan de zuip te gaanEn vannacht stomdronken en meurend naar de knoflooksaus in bed te klimmen Hoi schatje, het was echt zooooo leuk *foezel*foezel* Hoezo, je hebt geen zin?
![]()
Ik zie jou er wel toe in staatquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:47 schreef Syrena het volgende:
Mini, ideaal excuus om lekker aan de zuip te gaanEn vannacht stomdronken en meurend naar de knoflooksaus in bed te klimmen Hoi schatje, het was echt zooooo leuk *foezel*foezel* Hoezo, je hebt geen zin?
![]()
Ik hoop echt dat ik dat ooit eens durf te doen bij een sjaggerijnige ventquote:
Nee hoor, ik ben echt zooooooooooooo passief-agressiefquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel toe in staat
zo, kindjesophaaltijd. Doei.
Potjandikkie, krijg ik de schuldquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:06 schreef AKnynke het volgende:
@ Uniek: ik heb je advies opgevolgd, en snoep gekocht. Oioioi, waarschijnlijk niet de beste keus...
Zie editquote:
Proost. En ik ben nu misselijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Potjandikkie, krijg ik de schuld
* uniekhoorn neemt cola-beerenburg
En de sport?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:36 schreef imago het volgende:
Lijstje:
O: 2 croissantjes
L: glas jus, crêpe met nutella
Noujaaaaa zeg!quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En de sport?![]()
Puff, wel calorierijk.
Hoe is 't met jou vandaag? Jij krijgt een heerlijk huisje!quote:
Ja ik weetquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En de sport?![]()
Puff, wel calorierijk.
Goed! Gewerkt, het was druk en de mensen waren allemaal goedgehumeurd, dus dat scheelt een hoop. En vanavond ga ik nog even in m'n nieuwe huisje kijken en samen met de huidige bewoonster bespreken wat zij wel en niet meenemen. Leuk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:53 schreef imago het volgende:
[..]
Hoe is 't met jou vandaag? Jij krijgt een heerlijk huisje!
Mocht het niet lukken, dan kan je toch ook nog lekker overdag gaan morgen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mweh. Ik twijfel weer over sporten vanavondBen wat slappig, en heb wandelneus / irritante hoest. Maarja, morgen ben ik wél vrij dus als het niet zo lekker gaat kan ik morgen uitpuffen
En Body Jam is tof
Mweh.
Jamaar eigenlijk wil ik vandaag én morgenquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken, dan kan je toch ook nog lekker overdag gaan morgen?![]()
Ik ben weer bezig met vooraf lijstjes maken, merk dat als ik een lijstje heb ik me daar toch iets beter aan kan vasthouden!Dit heb ik voor morgen, lijkt het wat?
O: 2 lijnzaadcrackers met hummus
T: yoghurt met muesli en lijnzaad, aardbeien
L: 2 boterhammen sandwichspread, worteltjes
T: boterham pindakaas, banaan
D: asperges met hamblokjes en ei, haricots verts, varkenshaasjes
's Ochtends fitness en 's avonds zumba?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar eigenlijk wil ik vandaag én morgen![]()
Body Jam is alleen vandaag, en morgen heb ik weer Zumba
![]()
Ik vind hem purrrrty!Ziet er divers, voedzaam en genoeg uit!
Je bent weer thuis!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:28 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
Ik las dat imago eindelijk een keer geluk heeft in de liefde. Hoe fijn!.
Hopelijk volg ik snel.
Beide dingen had je al lang aan kunnen zien komen, hoor. Toen ik in Thailand was (2008) was er al sprake van enige opstand.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:39 schreef Sjaapje het volgende:
En gewoon omdat 4 op een rij leuk is:
Ik ging vandaag vliegtuigtickets boeken voor griekenland, doen ze daar mensen dood. Een maand geleden was ik aan het kijken voor tickets naar Thailand, startten ze daar een een revolutie...
Als ik nu tickets bestel richting Belgie zou er dan ook oorlog komen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Beide dingen had je al lang aan kunnen zien komen, hoor. Toen ik in Thailand was (2008) was er al sprake van enige opstand.
Nou, jullie kabinet is wel weer eens gevallen. Maar dat lijkt me geen reden tot oorlogquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:43 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Als ik nu tickets bestel richting Belgie zou er dan ook oorlog komen?
Nou, ik denk dat je dan ook al redelijk tevreden kunt zijn!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:50 schreef Diabox het volgende:
Ik denk alleen wel dat ik nog max maar 1kg vet eraf ga krijgenGaat tergend langzaam als je onder de 10% komt
Ik morgen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:50 schreef anna82 het volgende:
Hoi Viking! Ik dacht dat je donderdag pas thuis zou komen.
Wij eten vanavond asperges! Met ham en ei, en een botersausje met bieslook
Jullie vrouwen hoeven ook niet zo ver! En wij alpha mannetjes moeten allemaal keihard trainen en laag in vet blijven anders zijn we niet meer in trek, terwijl een vrouw alleen lief hoeft te kijken en een kort rokje hoeft aan te trekken en de mannen staan in de rijquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je dan ook al redelijk tevreden kunt zijn!Wij vrouwen komen nooit zo ver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:54 schreef Diabox het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hoeven ook niet zo ver! En wij alpha mannetjes moeten allemaal keihard trainen en laag in vet blijven anders zijn we niet meer in trek, terwijl een vrouw alleen lief hoeft te kijken en een kort rokje hoeft aan te trekken en de mannen staan in de rijWij mannen hebben het gewoon veeeel moeilijker!
Oh, je past goed in dit topic merk ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En richting die tien procent hoeven we gelukkig niet, nee. Wat is het ideale percentage voor een vrouw eigenlijk? Maar believe me, iemand met een véél te hoog vetpercentage die een te kort rokje aantrekt is niet altijd succesvol hoor
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Hahaquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:57 schreef Diabox het volgende:
Hoog vetpercentage == grote borsten![]()
![]()
![]()
![]()
En voor een vrouw is rond de 20-25 wel goed? toch?
Hey Vik!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:50 schreef anna82 het volgende:
Hoi Viking! Ik dacht dat je donderdag pas thuis zou komen.
Wij eten vanavond asperges! Met ham en ei, en een botersausje met bieslook
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je dan ook al redelijk tevreden kunt zijn!Wij vrouwen komen willen nooit zo ver
www.sportvasten.nl, interessante invalshoek voor je?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:50 schreef Diabox het volgende:
Ik denk alleen wel dat ik nog max maar 1kg vet eraf ga krijgenGaat tergend langzaam als je onder de 10% komt
Ham! Ham! Ik heb lekker asperges en eitjes, maar ben de ham vergetenquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Warme asperges op bord scheppen, achterham insmeren met roomboter, eroverheel leggen, gepocheerd eitje erop (en natuurlijk, zout, peper, nootmuskaat en bieslook)
I want to keep those boobs!quote:
Nee sorry, is niks voor mijquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:05 schreef loveli het volgende:
[..]
www.sportvasten.nl, interessante invalshoek voor je?
Vet% is maar een deel, aanleg heeft er ook wat mee te maken. Krijg niet opeens giga boobies als ik me volvreet. Anders had ik wel weer een pak magnums gekochtquote:
*paracetamol neemt, zakdoekjes pakt en op fiets springt*quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
's Ochtends fitness en 's avonds zumba?Nee, je gaat maar lekker vanavond dan!
![]()
Oohhhh Cali!quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben van mijn fiets gevallen en nu zit alles onder het bloed en kan ikniet meer mijn rechterduim gebruiken om te typen
Ik wil wel, jammer genoeg iets te ver...quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oohhhh Cali!Is er niet iemand die even bij je langs kan komen? En laat je duim even checken als het langer pijn blijft doen!
?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef Sjaapje het volgende:
Mijn huisarts ze me op loopnonactief, voor het eerst in mijn leven een periostitis
Ik moest dit echt drie keer lezen voor ik het begreep, al weet ik nog steeds niet wat dat laatste woord betekent. Maar dat zal wel iets medisch zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef Sjaapje het volgende:
Mijn huisarts ze me op loopnonactief, voor het eerst in mijn leven een periostitis
Dat dus, leg dat moielijke woord eens uit?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moest dit echt drie keer lezen voor ik het begreep, al weet ik nog steeds niet wat dat laatste woord betekent. Maar dat zal wel iets medisch zijn
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
?
Cali toch![]()
Jeetje hoe kan het zo? Verdorie
he bah.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ging volle bak omhoog bij een klimmetje, kwam op de autoweg uit en besloot in een split second om te keren en 't fietspad op te gaan. maar de weg was te smal voor een u -turn
Honingquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Haha mooie smiley![]()
Iemand nog een zinnig antwoord op mijn wel-schoonmaken-geen-ontsmettingsmiddel-vraag?
Psssttt.... heb je deze al gezien?quote:
Ah! Over het hoofd gezienquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:47 schreef Syrena het volgende:
![]()
Tsja... ik was van plan om vanavond niet te gaan hardlopen, want ik had geen zin enz. en was alleen nog op zoek naar een goede smoes. Maar na zo'n verhaal en dat plaatje kon ik echt niet meer op de bank blijven zitten en ben ik toch maar geweest.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*paracetamol neemt, zakdoekjes pakt en op fiets springt*
[ afbeelding ]
Wat tof!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:24 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Tsja... ik was van plan om vanavond niet te gaan hardlopen, want ik had geen zin enz. en was alleen nog op zoek naar een goede smoes. Maar na zo'n verhaal en dat plaatje kon ik echt niet meer op de bank blijven zitten en ben ik toch maar geweest.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:03 schreef neen het volgende:
Damn hè! Ik voel me echt supertopbaas op dit momentecht top! Beste van dit jaar net mijn vrienden enzo
![]()
Echt fijn![]()
Ik moest dit posten![]()
![]()
Ik ook, das toevallig... en dan hebben we gelijk wat met elkaar gemeenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:57 schreef loveli het volgende:
Stop de persen, hij is weer vrijgezel![]()
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/achterklap/2241403/halle-berry-zeurde-veel.html
oeh naar is dat he.. heb je uiteindelijk nog een beetje kunne slapen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet slapen. En daar word ik zo gestresst van omdat morgen dan zo kut is en ik zoveel moet doen. Ik zou gaan hardlopen voor het studeren, maar dat heb ik alvast maar opgegeven. Ach ja.
Fijn dat het zo leuk wasquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:03 schreef neen het volgende:
Damn hè! Ik voel me echt supertopbaas op dit momentecht top! Beste van dit jaar net mijn vrienden enzo
![]()
Echt fijn![]()
Ik moest dit posten![]()
![]()
Ik zeg maar 1 ding: winnaars hebben een plan, verliezers een excuusquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:24 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Tsja... ik was van plan om vanavond niet te gaan hardlopen, want ik had geen zin enz. en was alleen nog op zoek naar een goede smoes. Maar na zo'n verhaal en dat plaatje kon ik echt niet meer op de bank blijven zitten en ben ik toch maar geweest.
Ik vroeg me al af hoe het nu was met jou en je meneer! Loop ik achter, of ben je net weer vrijgezel?quote:Op donderdag 6 mei 2010 06:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ook, das toevallig... en dan hebben we gelijk wat met elkaar gemeen
Om op je broodje filet te doen? Ik heb geen idee, er zat nog meer etenswaar in die zak, maar de bak uien lag bovenop. Er lag ook een leeg pak sap in ed.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Waarom zou je een zak voorgesneden uien meenemen naar een bieb?![]()
Resultaat van gisteren:
O: yoghurt
S: grote schoonmaak
L: snelle jelle
S: anderhalf uur wandelen
T: nootjes
D: aardappelgratin en sperziebonen
Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: bruine boterham met kaas
L: tomatensalade met mozzarella en tomaat
T: bruine boterham met kaas
T: yoghurt
D: brood met groenteomelet
S: uur sporten
Dan kun je ze er de volgende keer toch gewoon uitgooien? Ik zou ze de volgende keer wel controleren...quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Om op je broodje filet te doen? Ik heb geen idee, er zat nog meer etenswaar in die zak, maar de bak uien lag bovenop. Er lag ook een leeg pak sap in ed.
Ze werken aan hun scriptie en willen kennelijk niet pauzeren om te eten.
Wees blij dat het geen frans kaasje was. Hebben ze een keer in ons kantoortje op de verwarming gelegd en iedereen ging bijna over z'n nekquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:55 schreef Syrena het volgende:
Oh man, het stinkt hier echt zo gruwelijk nog steeds![]()
Heb echt de neiging om de keet dicht te gooien en op kantoor te gaan zitten werken (want die deur was dicht)
quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben de eerste die oranje is in Slank!.
Dan heb je mazzel, bij ons kunnen de ramen heul niet openquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:52 schreef Syrena het volgende:
Ik zie ze dus net weer binnenkomen met een zak van de AH![]()
Heb ze gevraagd of ze beneden willen gaan eten en niet meer boven en het daar ook weggooien.
Ik kreeg excusesmaar ik ga straks dus echt wel even controleren.
De meur is wel weg geloof ik, heb alle ramen openstaan. Of ik ruik het inmiddels niet meer
Zinkquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
Phaidra, hoe is het met je mamma!
En Syrena, muh, uienlucht![]()
Hier wederom wakker geworden met snotkopHad gehoopt dat mn vitamine-sport-drop-paracetamol-offensief al wat geholpen zou hebben, maar niet echt
Que? Ik vind dat altijd meer klinken als iets van metaal dan iets wat je in zou moeten nemenquote:
Van 4 tot 10, met een pauze rond 8...Besloten om het ritme van vandaag maar wat te verleggen. En inderdaad, ik weet dat ik op weinig slaap best goed kan sporten, de beste volleybal wedstrijden heb ik gespeeld op 3 uur slaap en een kater van hier tot tokio. Maar, dingen waar ik m'n hoofd voor moet gebruiken gaan toch minder merk ik, op minder slaap. Maar, nu kan ik er tegen aan. Om 8 uur was ik er nog niet klaar voor!quote:Op donderdag 6 mei 2010 06:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oeh naar is dat he.. heb je uiteindelijk nog een beetje kunne slapen?
Als ik zulke avonden/nachten heb, zeg ik inmiddels tegen mezelf: oke, in het slechtste geval slaap ik helemaal niet, maar door gewoon rustig te blijven liggen, rust je lichaam ook uit. en ik ben hoe dan ook in staat om morgen te doen wat ik moet doen (Het is namelijk bewezen dat 1x slecht slapen geen nadelige invloed op de prestatie heeft, als je de nacht voor de wedstrijd slecht slaapt). En door dit te denken, gaat de druk van 'moeten slapen' er een beetje vanaf en val ik meestal toch wel in slaap...
Dat hangt hier bij Runners World en m'n vader heeft het ook op kantoor hangen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 06:42 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik zeg maar 1 ding: winnaars hebben een plan, verliezers een excuus![]()
Goed dat je bent gaan lopen!Fier op u
quote:Winnaars zijn een deel van de oplossing
Verliezers zijn een deel van het probleem
Winnaars hebben een plan
Verliezers hebben altijd een excuus
Winnaars laten dingen gebeuren
Verliezers wachten tot iets gebeurt
Winnaars zeggen ‘ mogelijk’
Verliezers zeggen ‘ moeilijk’
Winnaars willen geluk
Verliezers willen gelijk
't Is heus niet de eerste keer dat die secretaresse zoiets moet doenquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Bwuh, nu heb ik nog één handtekening nodig, zit degene die hem moet zetten tot dinsdag in het buitenland.Heel handig, want ik ben vanaf het weekend bij mijn ouders en daarna in Amerika.
Nu heb ik zijn secretaresse maar om hulp gevraagd, maar ik vind het zó vervelend om mensen lastig te moeten vallen met dit soort dingen.
Ik heb een trend geset jongequote:PPP: leuk, New York!Gewoon op vakantie?
Jij bent echt al de zoveelste hier in een jaar tijd ofzo die naar NY gaat.
Er is nog niet echt verandering. Het gaat ook niet echt slecht, zoals de vorige keer, maar nog steeds erg moe en ietwat benauwder dan wenselijk. Gister wat koortsig. Ze hield ook vocht vast, dus vermoedde men ook wat problemen met het hart (ademhalingsproblemen kan het hart belasten), maar hartfilmpje was goed. Ze heeft plaspillen gekregen tegen het vocht en viel daardoor in een dag 2 kilo afquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
Hier wederom wakker geworden met snotkopHad gehoopt dat mn vitamine-sport-drop-paracetamol-offensief al wat geholpen zou hebben, maar niet echt
Jaa, mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd - dus ik ga met hen, mijn zusje en mijn vriend!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Bwuh, nu heb ik nog één handtekening nodig, zit degene die hem moet zetten tot dinsdag in het buitenland.Heel handig, want ik ben vanaf het weekend bij mijn ouders en daarna in Amerika.
Nu heb ik zijn secretaresse maar om hulp gevraagd, maar ik vind het zó vervelend om mensen lastig te moeten vallen met dit soort dingen.
PPP: leuk, New York!Gewoon op vakantie?
Jij bent echt al de zoveelste hier in een jaar tijd ofzo die naar NY gaat.
He bah.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
Goeiemoggelquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:32 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dat hangt hier bij Runners World en m'n vader heeft het ook op kantoor hangen.![]()
[..]
Hoe krijgen ze dat voor elkaar dan? Mogen ze tassen mee naar binnen nemen? Bij de mediatheek waar ik heb gewerkt mochten ze nooit tassen mee naar binnen nemen en moesten ze de buiten de mediatheek neerleggen of in kluisjes doen. Hetzelfde geldt voor de uni. Ik begreep nooit zo goed waarom dat was, maar nu begint het langzaam tot me door te dringen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:46 schreef Syrena het volgende:
Moggels!
Leuke verrassing op het werkIk doe de deur open en er hangt me toch een uienmeur door de hele bibliotheek. Echt GATVERDAMME. Toen ben ik alle prullenbakken eens nagelopen, en jawel, die in het hok achter. Een heel doosje van die voorgesneden uien
![]()
![]()
Hebben dus lekker anderhalve dag liggen marineren.
Ik hoor ze nog slijmen dinsdag: "Wie werkt er donderdag en vrijdag?? Oh, 1 van jullie? Oh, fijn, wij vinden jullie het leukste!"Godverdegodver
Ja alleen omdat wij niet zien of controleren dat jullie eten binnensmokkelen
![]()
Had de zak eerst willen laten zitten en dan de deur dicht, maar dan zit ik zelf straks nog langer in de meur.
Bij ons mogen tassen mee. We hebben ooit kluisjes gehad, maar dat waren er 10 ofzo. Die zijn weggehaald.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:37 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dat voor elkaar dan? Mogen ze tassen mee naar binnen nemen? Bij de mediatheek waar ik heb gewerkt mochten ze nooit tassen mee naar binnen nemen en moesten ze de buiten de mediatheek neerleggen of in kluisjes doen. Hetzelfde geldt voor de uni. Ik begreep nooit zo goed waarom dat was, maar nu begint het langzaam tot me door te dringen.
Ah boe! Je zou inderdaad hopen dat ze iets kunnen doen wat haar beter maakt, want anders heeft ze misschien over een tijdje weer last...quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er is nog niet echt verandering. Het gaat ook niet echt slecht, zoals de vorige keer, maar nog steeds erg moe en ietwat benauwder dan wenselijk. Gister wat koortsig. Ze hield ook vocht vast, dus vermoedde men ook wat problemen met het hart (ademhalingsproblemen kan het hart belasten), maar hartfilmpje was goed. Ze heeft plaspillen gekregen tegen het vocht en viel daardoor in een dag 2 kilo af(en daarmee toch weer ontopic).
Als er geen noemenswaardige dingen worden gevonden, zou ze vrijdag naar huis mogen. Maar het zou natuurlijk fijn zijn als ze zich tegen die tijd ook echt beter zou voelen....
En al dat ijzer in je bloed is ook maar engquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Que? Ik vind dat altijd meer klinken als iets van metaal dan iets wat je in zou moeten nemen
Nee, daar heb je ook gelijk in. Ik maak er weer een heel probleem van maar ze deed er helemaal niet moeilijk over.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is heus niet de eerste keer dat die secretaresse zoiets moet doenMaak je maar niet druk, joh! Maar wel snel al zeg, spannend hoor! Heb je daaro een eigen appartementje ofzo?
[..]
Ik heb een trend geset jonge
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij ons mogen tassen mee. We hebben ooit kluisjes gehad, maar dat waren er 10 ofzo. Die zijn weggehaald.
Hoorde vanmorgen dat de concierge daar eens een kiloblok kaas in vergaande staat in had aangetroffen. Nav mijn uienverhaal
Jij ging misschien eerder, maar had ik al niet eerder geboekt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is heus niet de eerste keer dat die secretaresse zoiets moet doenMaak je maar niet druk, joh! Maar wel snel al zeg, spannend hoor! Heb je daaro een eigen appartementje ofzo?
[..]
Ik heb een trend geset jonge
Als ze niet echt iets kunnen doen is het misschien ook wel fijn om weer lekker thuis te zijn, of niet? Maar ja, het zou natuurlijk nog beter zijn als ze wel iets konden doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Er is nog niet echt verandering. Het gaat ook niet echt slecht, zoals de vorige keer, maar nog steeds erg moe en ietwat benauwder dan wenselijk. Gister wat koortsig. Ze hield ook vocht vast, dus vermoedde men ook wat problemen met het hart (ademhalingsproblemen kan het hart belasten), maar hartfilmpje was goed. Ze heeft plaspillen gekregen tegen het vocht en viel daardoor in een dag 2 kilo af(en daarmee toch weer ontopic).
Als er geen noemenswaardige dingen worden gevonden, zou ze vrijdag naar huis mogen. Maar het zou natuurlijk fijn zijn als ze zich tegen die tijd ook echt beter zou voelen....
True, ik ben een vrij last-minute boeker altijdquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij ging misschien eerder, maar had ik al niet eerder geboekt?.
Maria, beterschap meissie..
Ja ik las het linkje, klinkt wel als een puik plan! Nou zin opwekken om naar het winkelcentrum te gaan en me aankledenquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
True, ik ben een vrij last-minute boeker altijdHet is echt totaal uniek voor mijn doen dat ik de vakantie in september al heb geboekt - nou ja, de tickets.
Maria, die zink-tip van loveli werkt bij mij als een tierelier! Wel even investeren in een pot dure pillen
Zuurstof willen ze niet geven, want dat zou alleen maar stapelen? Iets met moeite hebben om CO2 kwijt te raken geloof ik. Verder krijgt ze 2x per dag een vernevelaar en die vindt ze wel fijn! En nu hopen dat de prednison iets gaat doen en dan ipv helemaal afbouwen, terugwerken naar een onderhoudsdosis. Kijken of dat voor de langere termijn een oplossing is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah boe! Je zou inderdaad hopen dat ze iets kunnen doen wat haar beter maakt, want anders heeft ze misschien over een tijdje weer last...Dan beter wat langer blijven en meer zekerheid. Maar ze kunnen dus niet zoveel?
Yup, want goedkope zink is zinkoxide en dat is biologisch minder goed beschikbaar. Zinkcitraat moet je hebben.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
True, ik ben een vrij last-minute boeker altijdHet is echt totaal uniek voor mijn doen dat ik de vakantie in september al heb geboekt - nou ja, de tickets.
Maria, die zink-tip van loveli werkt bij mij als een tierelier! Wel even investeren in een pot dure pillen
Kijk, dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup, want goedkope zink is zinkoxide en dat is biologisch minder goed beschikbaar. Zinkcitraat moet je hebben.
Zelfde idee met calcium, calciumcarbonaat is goedkoop, da's gewoon krijt. Calciumcitraat is beter, calciumascorbaat (vitamine-c gebonden calcium) ook. Zelfde voor magnesium, magnesiumoxide is goedkoop en zit in de supplementen van de Hema, als de verbinding eindigt op "aat" is het goed.
Magnesium zit in chocola, daarom krijg je als je PMS hebt choco-vreet kicks: je lichaam heeft behoefte aan magnesium. En aangezien bijna iedereen een tekort heeft aan magnesium... eet ze.
Ik heb toen een en ander opgezocht; in afnemende volgorde van opneembaarheid/opname/hoe noem je dat: zinkglycinaat, zinkpicolinaat, zinkcitraat of zinkgluconaat. In ieder geval de organische zinkverbindingen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup, want goedkope zink is zinkoxide en dat is biologisch minder goed beschikbaar. Zinkcitraat moet je hebben.
Zelfde idee met calcium, calciumcarbonaat is goedkoop, da's gewoon krijt. Calciumcitraat is beter, calciumascorbaat (vitamine-c gebonden calcium) ook. Zelfde voor magnesium, magnesiumoxide is goedkoop en zit in de supplementen van de Hema, als de verbinding eindigt op "aat" is het goed.
Magnesium zit in chocola, daarom krijg je als je PMS hebt choco-vreet kicks: je lichaam heeft behoefte aan magnesium. En aangezien bijna iedereen een tekort heeft aan magnesium... eet ze.
Oh dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:58 schreef loveli het volgende:
Orthica heeft goede producten, ik gebruik zink van dit merk:quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kijk, dat is goed nieuws![]()
Je had laatst ook een goed merk voor zink-tabletten. Welke was dat ook alweer? Ik kan bij mij in de buurt dus nergens zinkcitraat vinden...
Ow ja. Ik was het lijstje in m'n hoofd aan het opsommen en dacht een gemene deler gevonden te hebbenquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Dat -aat-verhaal klopt maar half, trouwens. Carbonaat&sulfaat zijn geen goede
Ah, thanks!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Orthica heeft goede producten, ik gebruik zink van dit merk:
http://www.aov.nl/producten/mineralen/zink_citraat_15_mg_/
Zag ook deze ertussen zitten, de hoeveelheden calcium en magnesium die erin zitten zijn niet heel hoog, maar de biologische beschikbaarheid is wel erg hoog.
http://www.aov.nl/product(...)esium_zink_pidolaat/
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chocolademonster meldt!
Ik ga wel checken voor iets wat ook redelijk klein is, want grote pillen krijg ik niet weg, ik lijk dan wel een soort kalkoen*kluk kluk, gulp* *kokhals* En dan zit ik alsnog met een pil in mn mond
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:15 schreef loveli het volgende:
Zinkcitraat van AOV zijn hele kleine capsules. Maar ik heb geen problemen met dingen wegslikken, alleen met stuiters zou ik het moeilijk hebben.
Dat heb ik ook ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chocolademonster meldt!
Ik ga wel checken voor iets wat ook redelijk klein is, want grote pillen krijg ik niet weg, ik lijk dan wel een soort kalkoen*kluk kluk, gulp* *kokhals* En dan zit ik alsnog met een pil in mn mond
Een voormalige huisgenoot van mij had dat ook en die moest een tijdje meerdere keren op een dag van die kolossale pillen wegwerken. Wat een drama was dat zegquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chocolademonster meldt!
Onder voorbehoud van ellendige vulkanen, a.s. dinsdagochtendquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:32 schreef Viking84 het volgende:
Wanneer gaat X_M nou op vakantie dan? (niet dat ik je weg wil hebben hoor)
Mwehe! *pictures loveli in trenchcoat met allemaal pillen in de voering* Pssst. Pssst. Pilletje kopen?quote:
Ja dat doe ik tegenwoordig wel met paracetamol!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een voormalige huisgenoot van mij had dat ook en die moest een tijdje meerdere keren op een dag van die kolossale pillen wegwerken. Wat een drama was dat zeg.
Je kunt ze ook in tweeën delen en dan na elkaar innemen?.
Neu. Ligt eraan wat het is. Bij een hevige griep/verkoudheid doe ik ook weleens het poeder uit een capsule zink onder m'n tong.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja dat doe ik tegenwoordig wel met paracetamol!Maar helaas kan dat geloof ik niet met alles, veel van die capsule-dingesen moeten in 1 keer dacht ik.
Eiwitjes en (gezonde) vetjes voor de verzadiging. Broodje avocado en kipfiletquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoera voor loze vullingVreetbui aan het hebben, maar ik bedwing het door een bleekselderij al op te hebben en nu te lunchen met twee grote witloffen met yoghurtsaus.
Daarnaast heb ik vandaag al 5 boterhammen op, een appel, wat snoepjes en wat dadels. Gek dat je zo snel weer kan vervallen in een slecht patroon, was pas eind januari weer goed begonnen
Moet je ze per se uit die database halen? Anders kun je misschien iets vinden via google scholar.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Even eenen
: ik ben met een opdracht bezig waarvoor ik artikelen moet zoeken in een gegeven database. Maar die artikelen zijn allemaal van minimaal 10 jaar terug en in geen enkel artikel staat überhaupt wat ik zoek
Oh, het zijn niet eens artikelen maar samenvattingen van artikelen. De artikelen zelf zijn niet eens online raadpleegbaar
.
Ben ongepland alleen thuis, ben ik echt niet gewend! Dan ruim ik wat op en doe ik aan m'n studie, maar tussendoor ben ik steeds op zoek naar wat lekkersquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Puff: kun je er een aanleiding voor bedenken, of komt die bui echt uit het niets? Wel vervelend, knap dat je er weerstand aan biedt!
Ja, dat moetquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Moet je ze per se uit die database halen? Anders kun je misschien iets vinden via google scholar.
Viking tochquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Even eenen
: ik ben met een opdracht bezig waarvoor ik artikelen moet zoeken in een gegeven database. Maar die artikelen zijn allemaal van minimaal 10 jaar terug en in geen enkel artikel staat überhaupt wat ik zoek
Oh, het zijn niet eens artikelen maar samenvattingen van artikelen. De artikelen zelf zijn niet eens online raadpleegbaar
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere droom moet je in een potje vangen.
Ik vind dat alle wetenschappelijke publicaties online raadpleegbaar moeten zijn (en dat vindt de_nachtwacht ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:39 schreef imago het volgende:
[..]
Viking tochKom op zeg, je wilt je toch niet beperken tot online bronnen?
Natuurlijk is de studie die ik heb gedaan niet vergelijkbaar, maar ik zat dagelijks in de bibliotheek in bóéken te snuffelen, kasten vol ingebonden tijdschriften nalopen op zoek naar dat ene citaat, niks gedigitaliseerd en alles minstens vele tientallen jaren oud. Online is lekker makkelijk natuurlijk, maar juist dat duiken in die oude boeken gaf me zo'n echt wetenschappelijk studiegevoel
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:42 schreef imago het volgende:
Lijstje:
O - overgeslagen
L - bruin pistoletje filet americain met een hardgekookt eitje, kop mostersoep, beker melk, glas jus
T - beker milk & fruit, banaan, sinaasappel
D - weet ik nog niet, iets goedkoops, ik ben blutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lief!
![]()
Ik vind journal artikels vaak ook veel informatiever en to the point dan wetenschappelijke boeken. En inderdaad, erg fijn dat ze online beschikbaar zijn!quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind dat alle wetenschappelijke publicaties online raadpleegbaar moeten zijn (en dat vindt de_nachtwacht ook). Ik heb echt een hekel aan in bibliotheken rondsnuffelen, ontdekken dat het boek dat ik nodig heb niet in het bezit is van de bieb of uitgeleend is etc etc. Er is gewoon altijd wel wat. Ik wil alles lekker van achter mijn pc'tje kunnen raadplegen, dat is het meest efficiënt
.
Worteltaart!quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:57 schreef Syrena het volgende:
Mijn buik is weer kalmBen nu alleen aan het dubben wat ik moet koken straks. Wortels, maar met wat?
Aardappels heb ik niet meer. Ik ga maar eens googlen
Nouja, dat hebben we niet hardop uitgesproken, maar het is wel gewoon zo. Gisteren moest hij spreken tijdens een publiek event en toen ben ik ook gewoon meegeweest. En zonder dat ik nou echt als "de vriendin" werd voorgesteld was voor iedereen wel duidelijk wat ik daar deed. Voelt wel goed, ook al is het zo snelquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:51 schreef AKnynke het volgende:
oh, en Merel! Wat leuk zeg. Het is dus ook officieel al wat?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:09 schreef imago het volgende:
[..]
Nouja, dat hebben we niet hardop uitgesproken, maar het is wel gewoon zo. Gisteren moest hij spreken tijdens een publiek event en toen ben ik ook gewoon meegeweest. En zonder dat ik nou echt als "de vriendin" werd voorgesteld was voor iedereen wel duidelijk wat ik daar deed. Voelt wel goed, ook al is het zo snel
Nynke toch....quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Tof!
Lijstje:
O: yoghurt met mandarijntjes uit blik en muesli
T: veel koffie
T: banaan
T: laatste 3 snoepjes van gister
L: restje couscoussalade
T: geen idee
D: ik heb zin in ongezond, en ik denk dat ik er ook maar aan toe ga geven. ovenfrietjes met een stuk vlees en appelmoes ofzo.
Wat een shitdag is dit, ik kan zoo slecht tegen weinig slaap en kom dan ook niet in een working mood...
Echt tof! Geniet ervan!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:09 schreef imago het volgende:
[..]
Nouja, dat hebben we niet hardop uitgesproken, maar het is wel gewoon zo. Gisteren moest hij spreken tijdens een publiek event en toen ben ik ook gewoon meegeweest. En zonder dat ik nou echt als "de vriendin" werd voorgesteld was voor iedereen wel duidelijk wat ik daar deed. Voelt wel goed, ook al is het zo snel
Groente mankeert het de hele week al aan (toch?) dus dat zou ik er inderdaad wel echt even bij doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nynke toch....
En ovenfriet met vlees en nog wat groente dat is helemaal niet slecht en je kan het hebben!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:09 schreef imago het volgende:
[..]
Rutte!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Moest ie ergens speechen op Bevrijdingsdag? *in hoofd nagaat welke ministers/burgermeesters nog vrijgezel zijn waren*
Neuh was iets anders hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Moest ie ergens speechen op Bevrijdingsdag? *in hoofd nagaat welke ministers/burgermeesters nog vrijgezel zijn waren*
Woont die niet nog bij zijn moeder?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Rutte!
Mijn oprechte excuses voor deze beroerde grap.
Istie een sellibrittie?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:32 schreef imago het volgende:
[..]
Neuh was iets anders hoorIk mag jullie van de meneer niet zeggen hoe hij heet
Maar hij weet wel over jullie hoor!
quote:
Gelukkig had ik nog voldoende groentes in huis, anders is het hier ook zinloos hoor. Als ik nu nog trek heb moeten de rode bietjes er maar aan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:31 schreef Chicolate het volgende:
Wat tof imago!!![]()
Knap van de zelfbeheersing Puff! Ik heb dat echt totaal niet, ben weer eens naar de AH geweest (omdat ik geen zin had om brood te smeren vanochtend. Stom eigenlijk, heb een maand zonder moeite de supermarkten gemeden en nu na bevrijdingsfestival, dag ongezond eten, ben ik meteen weer los).
quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:32 schreef imago het volgende:
[..]
Wanneer kom je 'em voorstellen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:32 schreef imago het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:49 schreef neen het volgende:
Liefde gaat door de maag dus het is slechts een kwestie van tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |