Om op je broodje filet te doen? Ik heb geen idee, er zat nog meer etenswaar in die zak, maar de bak uien lag bovenop. Er lag ook een leeg pak sap in ed.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Waarom zou je een zak voorgesneden uien meenemen naar een bieb?![]()
Resultaat van gisteren:
O: yoghurt
S: grote schoonmaak
L: snelle jelle
S: anderhalf uur wandelen
T: nootjes
D: aardappelgratin en sperziebonen
Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: bruine boterham met kaas
L: tomatensalade met mozzarella en tomaat
T: bruine boterham met kaas
T: yoghurt
D: brood met groenteomelet
S: uur sporten
Dan kun je ze er de volgende keer toch gewoon uitgooien? Ik zou ze de volgende keer wel controleren...quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Om op je broodje filet te doen? Ik heb geen idee, er zat nog meer etenswaar in die zak, maar de bak uien lag bovenop. Er lag ook een leeg pak sap in ed.
Ze werken aan hun scriptie en willen kennelijk niet pauzeren om te eten.
Wees blij dat het geen frans kaasje was. Hebben ze een keer in ons kantoortje op de verwarming gelegd en iedereen ging bijna over z'n nekquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:55 schreef Syrena het volgende:
Oh man, het stinkt hier echt zo gruwelijk nog steeds![]()
Heb echt de neiging om de keet dicht te gooien en op kantoor te gaan zitten werken (want die deur was dicht)
quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben de eerste die oranje is in Slank!.
Dan heb je mazzel, bij ons kunnen de ramen heul niet openquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:52 schreef Syrena het volgende:
Ik zie ze dus net weer binnenkomen met een zak van de AH![]()
Heb ze gevraagd of ze beneden willen gaan eten en niet meer boven en het daar ook weggooien.
Ik kreeg excusesmaar ik ga straks dus echt wel even controleren.
De meur is wel weg geloof ik, heb alle ramen openstaan. Of ik ruik het inmiddels niet meer
Zinkquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
Phaidra, hoe is het met je mamma!
En Syrena, muh, uienlucht![]()
Hier wederom wakker geworden met snotkopHad gehoopt dat mn vitamine-sport-drop-paracetamol-offensief al wat geholpen zou hebben, maar niet echt
Que? Ik vind dat altijd meer klinken als iets van metaal dan iets wat je in zou moeten nemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |