quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:09 schreef imago het volgende:
[..]
Nouja, dat hebben we niet hardop uitgesproken, maar het is wel gewoon zo. Gisteren moest hij spreken tijdens een publiek event en toen ben ik ook gewoon meegeweest. En zonder dat ik nou echt als "de vriendin" werd voorgesteld was voor iedereen wel duidelijk wat ik daar deed. Voelt wel goed, ook al is het zo snel
Nynke toch....quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Tof!
Lijstje:
O: yoghurt met mandarijntjes uit blik en muesli
T: veel koffie
T: banaan
T: laatste 3 snoepjes van gister
L: restje couscoussalade
T: geen idee
D: ik heb zin in ongezond, en ik denk dat ik er ook maar aan toe ga geven. ovenfrietjes met een stuk vlees en appelmoes ofzo.
Wat een shitdag is dit, ik kan zoo slecht tegen weinig slaap en kom dan ook niet in een working mood...
Echt tof! Geniet ervan!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:09 schreef imago het volgende:
[..]
Nouja, dat hebben we niet hardop uitgesproken, maar het is wel gewoon zo. Gisteren moest hij spreken tijdens een publiek event en toen ben ik ook gewoon meegeweest. En zonder dat ik nou echt als "de vriendin" werd voorgesteld was voor iedereen wel duidelijk wat ik daar deed. Voelt wel goed, ook al is het zo snel
Groente mankeert het de hele week al aan (toch?) dus dat zou ik er inderdaad wel echt even bij doen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:18 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nynke toch....
En ovenfriet met vlees en nog wat groente dat is helemaal niet slecht en je kan het hebben!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:09 schreef imago het volgende:
[..]
Rutte!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Moest ie ergens speechen op Bevrijdingsdag? *in hoofd nagaat welke ministers/burgermeesters nog vrijgezel zijn waren*
Neuh was iets anders hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:23 schreef Syrena het volgende:
[..]
Moest ie ergens speechen op Bevrijdingsdag? *in hoofd nagaat welke ministers/burgermeesters nog vrijgezel zijn waren*
Woont die niet nog bij zijn moeder?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Rutte!
Mijn oprechte excuses voor deze beroerde grap.
Istie een sellibrittie?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:32 schreef imago het volgende:
[..]
Neuh was iets anders hoorIk mag jullie van de meneer niet zeggen hoe hij heet
Maar hij weet wel over jullie hoor!
quote:
Gelukkig had ik nog voldoende groentes in huis, anders is het hier ook zinloos hoor. Als ik nu nog trek heb moeten de rode bietjes er maar aan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:31 schreef Chicolate het volgende:
Wat tof imago!!![]()
Knap van de zelfbeheersing Puff! Ik heb dat echt totaal niet, ben weer eens naar de AH geweest (omdat ik geen zin had om brood te smeren vanochtend. Stom eigenlijk, heb een maand zonder moeite de supermarkten gemeden en nu na bevrijdingsfestival, dag ongezond eten, ben ik meteen weer los).
quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:32 schreef imago het volgende:
[..]
Wanneer kom je 'em voorstellen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:32 schreef imago het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:49 schreef neen het volgende:
Liefde gaat door de maag dus het is slechts een kwestie van tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |