Psssttt.... heb je deze al gezien?quote:
Ah! Over het hoofd gezienquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:47 schreef Syrena het volgende:
Mini, ideaal excuus om lekker aan de zuip te gaanEn vannacht stomdronken en meurend naar de knoflooksaus in bed te klimmen Hoi schatje, het was echt zooooo leuk *foezel*foezel* Hoezo, je hebt geen zin?
![]()
Tsja... ik was van plan om vanavond niet te gaan hardlopen, want ik had geen zin enz. en was alleen nog op zoek naar een goede smoes. Maar na zo'n verhaal en dat plaatje kon ik echt niet meer op de bank blijven zitten en ben ik toch maar geweest.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*paracetamol neemt, zakdoekjes pakt en op fiets springt*
[ afbeelding ]
Wat tof!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:24 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Tsja... ik was van plan om vanavond niet te gaan hardlopen, want ik had geen zin enz. en was alleen nog op zoek naar een goede smoes. Maar na zo'n verhaal en dat plaatje kon ik echt niet meer op de bank blijven zitten en ben ik toch maar geweest.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:03 schreef neen het volgende:
Damn hè! Ik voel me echt supertopbaas op dit momentecht top! Beste van dit jaar net mijn vrienden enzo
![]()
Echt fijn![]()
Ik moest dit posten![]()
![]()
Ik ook, das toevallig... en dan hebben we gelijk wat met elkaar gemeenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:57 schreef loveli het volgende:
Stop de persen, hij is weer vrijgezel![]()
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/achterklap/2241403/halle-berry-zeurde-veel.html
oeh naar is dat he.. heb je uiteindelijk nog een beetje kunne slapen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet slapen. En daar word ik zo gestresst van omdat morgen dan zo kut is en ik zoveel moet doen. Ik zou gaan hardlopen voor het studeren, maar dat heb ik alvast maar opgegeven. Ach ja.
Fijn dat het zo leuk wasquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:03 schreef neen het volgende:
Damn hè! Ik voel me echt supertopbaas op dit momentecht top! Beste van dit jaar net mijn vrienden enzo
![]()
Echt fijn![]()
Ik moest dit posten![]()
![]()
Ik zeg maar 1 ding: winnaars hebben een plan, verliezers een excuusquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:24 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Tsja... ik was van plan om vanavond niet te gaan hardlopen, want ik had geen zin enz. en was alleen nog op zoek naar een goede smoes. Maar na zo'n verhaal en dat plaatje kon ik echt niet meer op de bank blijven zitten en ben ik toch maar geweest.
Ik vroeg me al af hoe het nu was met jou en je meneer! Loop ik achter, of ben je net weer vrijgezel?quote:Op donderdag 6 mei 2010 06:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ook, das toevallig... en dan hebben we gelijk wat met elkaar gemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |