I want to keep those boobs!quote:
Nee sorry, is niks voor mijquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:05 schreef loveli het volgende:
[..]
www.sportvasten.nl, interessante invalshoek voor je?
Vet% is maar een deel, aanleg heeft er ook wat mee te maken. Krijg niet opeens giga boobies als ik me volvreet. Anders had ik wel weer een pak magnums gekochtquote:
*paracetamol neemt, zakdoekjes pakt en op fiets springt*quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
's Ochtends fitness en 's avonds zumba?Nee, je gaat maar lekker vanavond dan!
![]()
Oohhhh Cali!quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben van mijn fiets gevallen en nu zit alles onder het bloed en kan ikniet meer mijn rechterduim gebruiken om te typen
Ik wil wel, jammer genoeg iets te ver...quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oohhhh Cali!Is er niet iemand die even bij je langs kan komen? En laat je duim even checken als het langer pijn blijft doen!
?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef Sjaapje het volgende:
Mijn huisarts ze me op loopnonactief, voor het eerst in mijn leven een periostitis
Ik moest dit echt drie keer lezen voor ik het begreep, al weet ik nog steeds niet wat dat laatste woord betekent. Maar dat zal wel iets medisch zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef Sjaapje het volgende:
Mijn huisarts ze me op loopnonactief, voor het eerst in mijn leven een periostitis
Dat dus, leg dat moielijke woord eens uit?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moest dit echt drie keer lezen voor ik het begreep, al weet ik nog steeds niet wat dat laatste woord betekent. Maar dat zal wel iets medisch zijn
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
?
Cali toch![]()
Jeetje hoe kan het zo? Verdorie
he bah.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ging volle bak omhoog bij een klimmetje, kwam op de autoweg uit en besloot in een split second om te keren en 't fietspad op te gaan. maar de weg was te smal voor een u -turn
Honingquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Haha mooie smiley![]()
Iemand nog een zinnig antwoord op mijn wel-schoonmaken-geen-ontsmettingsmiddel-vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |