Je bent weer thuis!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:28 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
Ik las dat imago eindelijk een keer geluk heeft in de liefde. Hoe fijn!.
Hopelijk volg ik snel.
Beide dingen had je al lang aan kunnen zien komen, hoor. Toen ik in Thailand was (2008) was er al sprake van enige opstand.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:39 schreef Sjaapje het volgende:
En gewoon omdat 4 op een rij leuk is:
Ik ging vandaag vliegtuigtickets boeken voor griekenland, doen ze daar mensen dood. Een maand geleden was ik aan het kijken voor tickets naar Thailand, startten ze daar een een revolutie...
Als ik nu tickets bestel richting Belgie zou er dan ook oorlog komen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Beide dingen had je al lang aan kunnen zien komen, hoor. Toen ik in Thailand was (2008) was er al sprake van enige opstand.
Nou, jullie kabinet is wel weer eens gevallen. Maar dat lijkt me geen reden tot oorlogquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:43 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Als ik nu tickets bestel richting Belgie zou er dan ook oorlog komen?
Nou, ik denk dat je dan ook al redelijk tevreden kunt zijn!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:50 schreef Diabox het volgende:
Ik denk alleen wel dat ik nog max maar 1kg vet eraf ga krijgenGaat tergend langzaam als je onder de 10% komt
Ik morgen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:50 schreef anna82 het volgende:
Hoi Viking! Ik dacht dat je donderdag pas thuis zou komen.
Wij eten vanavond asperges! Met ham en ei, en een botersausje met bieslook
Jullie vrouwen hoeven ook niet zo ver! En wij alpha mannetjes moeten allemaal keihard trainen en laag in vet blijven anders zijn we niet meer in trek, terwijl een vrouw alleen lief hoeft te kijken en een kort rokje hoeft aan te trekken en de mannen staan in de rijquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je dan ook al redelijk tevreden kunt zijn!Wij vrouwen komen nooit zo ver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:54 schreef Diabox het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hoeven ook niet zo ver! En wij alpha mannetjes moeten allemaal keihard trainen en laag in vet blijven anders zijn we niet meer in trek, terwijl een vrouw alleen lief hoeft te kijken en een kort rokje hoeft aan te trekken en de mannen staan in de rijWij mannen hebben het gewoon veeeel moeilijker!
Oh, je past goed in dit topic merk ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En richting die tien procent hoeven we gelukkig niet, nee. Wat is het ideale percentage voor een vrouw eigenlijk? Maar believe me, iemand met een véél te hoog vetpercentage die een te kort rokje aantrekt is niet altijd succesvol hoor
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Hahaquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:57 schreef Diabox het volgende:
Hoog vetpercentage == grote borsten![]()
![]()
![]()
![]()
En voor een vrouw is rond de 20-25 wel goed? toch?
Hey Vik!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:50 schreef anna82 het volgende:
Hoi Viking! Ik dacht dat je donderdag pas thuis zou komen.
Wij eten vanavond asperges! Met ham en ei, en een botersausje met bieslook
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je dan ook al redelijk tevreden kunt zijn!Wij vrouwen komen willen nooit zo ver
www.sportvasten.nl, interessante invalshoek voor je?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:50 schreef Diabox het volgende:
Ik denk alleen wel dat ik nog max maar 1kg vet eraf ga krijgenGaat tergend langzaam als je onder de 10% komt
Ham! Ham! Ik heb lekker asperges en eitjes, maar ben de ham vergetenquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Warme asperges op bord scheppen, achterham insmeren met roomboter, eroverheel leggen, gepocheerd eitje erop (en natuurlijk, zout, peper, nootmuskaat en bieslook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |