Je bent weer thuis!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:28 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
Ik las dat imago eindelijk een keer geluk heeft in de liefde. Hoe fijn!.
Hopelijk volg ik snel.
Beide dingen had je al lang aan kunnen zien komen, hoor. Toen ik in Thailand was (2008) was er al sprake van enige opstand.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:39 schreef Sjaapje het volgende:
En gewoon omdat 4 op een rij leuk is:
Ik ging vandaag vliegtuigtickets boeken voor griekenland, doen ze daar mensen dood. Een maand geleden was ik aan het kijken voor tickets naar Thailand, startten ze daar een een revolutie...
Als ik nu tickets bestel richting Belgie zou er dan ook oorlog komen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Beide dingen had je al lang aan kunnen zien komen, hoor. Toen ik in Thailand was (2008) was er al sprake van enige opstand.
Nou, jullie kabinet is wel weer eens gevallen. Maar dat lijkt me geen reden tot oorlogquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:43 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Als ik nu tickets bestel richting Belgie zou er dan ook oorlog komen?
Nou, ik denk dat je dan ook al redelijk tevreden kunt zijn!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:50 schreef Diabox het volgende:
Ik denk alleen wel dat ik nog max maar 1kg vet eraf ga krijgenGaat tergend langzaam als je onder de 10% komt
Ik morgen!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:50 schreef anna82 het volgende:
Hoi Viking! Ik dacht dat je donderdag pas thuis zou komen.
Wij eten vanavond asperges! Met ham en ei, en een botersausje met bieslook
Jullie vrouwen hoeven ook niet zo ver! En wij alpha mannetjes moeten allemaal keihard trainen en laag in vet blijven anders zijn we niet meer in trek, terwijl een vrouw alleen lief hoeft te kijken en een kort rokje hoeft aan te trekken en de mannen staan in de rijquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je dan ook al redelijk tevreden kunt zijn!Wij vrouwen komen nooit zo ver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:54 schreef Diabox het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hoeven ook niet zo ver! En wij alpha mannetjes moeten allemaal keihard trainen en laag in vet blijven anders zijn we niet meer in trek, terwijl een vrouw alleen lief hoeft te kijken en een kort rokje hoeft aan te trekken en de mannen staan in de rijWij mannen hebben het gewoon veeeel moeilijker!
Oh, je past goed in dit topic merk ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En richting die tien procent hoeven we gelukkig niet, nee. Wat is het ideale percentage voor een vrouw eigenlijk? Maar believe me, iemand met een véél te hoog vetpercentage die een te kort rokje aantrekt is niet altijd succesvol hoor
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Hahaquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:57 schreef Diabox het volgende:
Hoog vetpercentage == grote borsten![]()
![]()
![]()
![]()
En voor een vrouw is rond de 20-25 wel goed? toch?
Hey Vik!quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:50 schreef anna82 het volgende:
Hoi Viking! Ik dacht dat je donderdag pas thuis zou komen.
Wij eten vanavond asperges! Met ham en ei, en een botersausje met bieslook
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je dan ook al redelijk tevreden kunt zijn!Wij vrouwen komen willen nooit zo ver
www.sportvasten.nl, interessante invalshoek voor je?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:50 schreef Diabox het volgende:
Ik denk alleen wel dat ik nog max maar 1kg vet eraf ga krijgenGaat tergend langzaam als je onder de 10% komt
Ham! Ham! Ik heb lekker asperges en eitjes, maar ben de ham vergetenquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Warme asperges op bord scheppen, achterham insmeren met roomboter, eroverheel leggen, gepocheerd eitje erop (en natuurlijk, zout, peper, nootmuskaat en bieslook)
I want to keep those boobs!quote:
Nee sorry, is niks voor mijquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:05 schreef loveli het volgende:
[..]
www.sportvasten.nl, interessante invalshoek voor je?
Vet% is maar een deel, aanleg heeft er ook wat mee te maken. Krijg niet opeens giga boobies als ik me volvreet. Anders had ik wel weer een pak magnums gekochtquote:
*paracetamol neemt, zakdoekjes pakt en op fiets springt*quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
's Ochtends fitness en 's avonds zumba?Nee, je gaat maar lekker vanavond dan!
![]()
Oohhhh Cali!quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben van mijn fiets gevallen en nu zit alles onder het bloed en kan ikniet meer mijn rechterduim gebruiken om te typen
Ik wil wel, jammer genoeg iets te ver...quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oohhhh Cali!Is er niet iemand die even bij je langs kan komen? En laat je duim even checken als het langer pijn blijft doen!
?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef Sjaapje het volgende:
Mijn huisarts ze me op loopnonactief, voor het eerst in mijn leven een periostitis
Ik moest dit echt drie keer lezen voor ik het begreep, al weet ik nog steeds niet wat dat laatste woord betekent. Maar dat zal wel iets medisch zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:56 schreef Sjaapje het volgende:
Mijn huisarts ze me op loopnonactief, voor het eerst in mijn leven een periostitis
Dat dus, leg dat moielijke woord eens uit?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moest dit echt drie keer lezen voor ik het begreep, al weet ik nog steeds niet wat dat laatste woord betekent. Maar dat zal wel iets medisch zijn
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
?
Cali toch![]()
Jeetje hoe kan het zo? Verdorie
he bah.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:03 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ging volle bak omhoog bij een klimmetje, kwam op de autoweg uit en besloot in een split second om te keren en 't fietspad op te gaan. maar de weg was te smal voor een u -turn
Honingquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Haha mooie smiley![]()
Iemand nog een zinnig antwoord op mijn wel-schoonmaken-geen-ontsmettingsmiddel-vraag?
Psssttt.... heb je deze al gezien?quote:
Ah! Over het hoofd gezienquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:47 schreef Syrena het volgende:
Mini, ideaal excuus om lekker aan de zuip te gaanEn vannacht stomdronken en meurend naar de knoflooksaus in bed te klimmen Hoi schatje, het was echt zooooo leuk *foezel*foezel* Hoezo, je hebt geen zin?
![]()
Tsja... ik was van plan om vanavond niet te gaan hardlopen, want ik had geen zin enz. en was alleen nog op zoek naar een goede smoes. Maar na zo'n verhaal en dat plaatje kon ik echt niet meer op de bank blijven zitten en ben ik toch maar geweest.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*paracetamol neemt, zakdoekjes pakt en op fiets springt*
[ afbeelding ]
Wat tof!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:24 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Tsja... ik was van plan om vanavond niet te gaan hardlopen, want ik had geen zin enz. en was alleen nog op zoek naar een goede smoes. Maar na zo'n verhaal en dat plaatje kon ik echt niet meer op de bank blijven zitten en ben ik toch maar geweest.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:03 schreef neen het volgende:
Damn hè! Ik voel me echt supertopbaas op dit momentecht top! Beste van dit jaar net mijn vrienden enzo
![]()
Echt fijn![]()
Ik moest dit posten![]()
![]()
Ik ook, das toevallig... en dan hebben we gelijk wat met elkaar gemeenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:57 schreef loveli het volgende:
Stop de persen, hij is weer vrijgezel![]()
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/achterklap/2241403/halle-berry-zeurde-veel.html
oeh naar is dat he.. heb je uiteindelijk nog een beetje kunne slapen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 03:06 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet slapen. En daar word ik zo gestresst van omdat morgen dan zo kut is en ik zoveel moet doen. Ik zou gaan hardlopen voor het studeren, maar dat heb ik alvast maar opgegeven. Ach ja.
Fijn dat het zo leuk wasquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:03 schreef neen het volgende:
Damn hè! Ik voel me echt supertopbaas op dit momentecht top! Beste van dit jaar net mijn vrienden enzo
![]()
Echt fijn![]()
Ik moest dit posten![]()
![]()
Ik zeg maar 1 ding: winnaars hebben een plan, verliezers een excuusquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:24 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Tsja... ik was van plan om vanavond niet te gaan hardlopen, want ik had geen zin enz. en was alleen nog op zoek naar een goede smoes. Maar na zo'n verhaal en dat plaatje kon ik echt niet meer op de bank blijven zitten en ben ik toch maar geweest.
Ik vroeg me al af hoe het nu was met jou en je meneer! Loop ik achter, of ben je net weer vrijgezel?quote:Op donderdag 6 mei 2010 06:38 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ook, das toevallig... en dan hebben we gelijk wat met elkaar gemeen
Om op je broodje filet te doen? Ik heb geen idee, er zat nog meer etenswaar in die zak, maar de bak uien lag bovenop. Er lag ook een leeg pak sap in ed.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Morgen.
Waarom zou je een zak voorgesneden uien meenemen naar een bieb?![]()
Resultaat van gisteren:
O: yoghurt
S: grote schoonmaak
L: snelle jelle
S: anderhalf uur wandelen
T: nootjes
D: aardappelgratin en sperziebonen
Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
T: bruine boterham met kaas
L: tomatensalade met mozzarella en tomaat
T: bruine boterham met kaas
T: yoghurt
D: brood met groenteomelet
S: uur sporten
Dan kun je ze er de volgende keer toch gewoon uitgooien? Ik zou ze de volgende keer wel controleren...quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Om op je broodje filet te doen? Ik heb geen idee, er zat nog meer etenswaar in die zak, maar de bak uien lag bovenop. Er lag ook een leeg pak sap in ed.
Ze werken aan hun scriptie en willen kennelijk niet pauzeren om te eten.
Wees blij dat het geen frans kaasje was. Hebben ze een keer in ons kantoortje op de verwarming gelegd en iedereen ging bijna over z'n nekquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:55 schreef Syrena het volgende:
Oh man, het stinkt hier echt zo gruwelijk nog steeds![]()
Heb echt de neiging om de keet dicht te gooien en op kantoor te gaan zitten werken (want die deur was dicht)
quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben de eerste die oranje is in Slank!.
Dan heb je mazzel, bij ons kunnen de ramen heul niet openquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:52 schreef Syrena het volgende:
Ik zie ze dus net weer binnenkomen met een zak van de AH![]()
Heb ze gevraagd of ze beneden willen gaan eten en niet meer boven en het daar ook weggooien.
Ik kreeg excusesmaar ik ga straks dus echt wel even controleren.
De meur is wel weg geloof ik, heb alle ramen openstaan. Of ik ruik het inmiddels niet meer
Zinkquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
Phaidra, hoe is het met je mamma!
En Syrena, muh, uienlucht![]()
Hier wederom wakker geworden met snotkopHad gehoopt dat mn vitamine-sport-drop-paracetamol-offensief al wat geholpen zou hebben, maar niet echt
Que? Ik vind dat altijd meer klinken als iets van metaal dan iets wat je in zou moeten nemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |