Ik hoop echt dat ik dat ooit eens durf te doen bij een sjaggerijnige ventquote:
Nee hoor, ik ben echt zooooooooooooo passief-agressiefquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel toe in staat
zo, kindjesophaaltijd. Doei.
Potjandikkie, krijg ik de schuldquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:06 schreef AKnynke het volgende:
@ Uniek: ik heb je advies opgevolgd, en snoep gekocht. Oioioi, waarschijnlijk niet de beste keus...
Zie editquote:
Proost. En ik ben nu misselijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Potjandikkie, krijg ik de schuld
* uniekhoorn neemt cola-beerenburg
En de sport?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:36 schreef imago het volgende:
Lijstje:
O: 2 croissantjes
L: glas jus, crêpe met nutella
Noujaaaaa zeg!quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En de sport?![]()
Puff, wel calorierijk.
Hoe is 't met jou vandaag? Jij krijgt een heerlijk huisje!quote:
Ja ik weetquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En de sport?![]()
Puff, wel calorierijk.
Goed! Gewerkt, het was druk en de mensen waren allemaal goedgehumeurd, dus dat scheelt een hoop. En vanavond ga ik nog even in m'n nieuwe huisje kijken en samen met de huidige bewoonster bespreken wat zij wel en niet meenemen. Leuk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:53 schreef imago het volgende:
[..]
Hoe is 't met jou vandaag? Jij krijgt een heerlijk huisje!
Mocht het niet lukken, dan kan je toch ook nog lekker overdag gaan morgen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mweh. Ik twijfel weer over sporten vanavondBen wat slappig, en heb wandelneus / irritante hoest. Maarja, morgen ben ik wél vrij dus als het niet zo lekker gaat kan ik morgen uitpuffen
En Body Jam is tof
Mweh.
Jamaar eigenlijk wil ik vandaag én morgenquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken, dan kan je toch ook nog lekker overdag gaan morgen?![]()
Ik ben weer bezig met vooraf lijstjes maken, merk dat als ik een lijstje heb ik me daar toch iets beter aan kan vasthouden!Dit heb ik voor morgen, lijkt het wat?
O: 2 lijnzaadcrackers met hummus
T: yoghurt met muesli en lijnzaad, aardbeien
L: 2 boterhammen sandwichspread, worteltjes
T: boterham pindakaas, banaan
D: asperges met hamblokjes en ei, haricots verts, varkenshaasjes
's Ochtends fitness en 's avonds zumba?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar eigenlijk wil ik vandaag én morgen![]()
Body Jam is alleen vandaag, en morgen heb ik weer Zumba
![]()
Ik vind hem purrrrty!Ziet er divers, voedzaam en genoeg uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |