Ik hou niet van kotsenquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:55 schreef loveli het volgende:
Ben zelf nog nooit dronken geweest, wordt eens tijd.
Als je vlak voor het slapen een drie gangen menu samenstelt in een shoarma zaak valt dat toch tegen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij is dronkenschap goed voor de lijn - met een kater kun je rustig een dag zonder eten
Ik heb dan juist altijd zin in mcdonalds en kroketten en pizza etc. Oh en full english breakfastquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:59 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij is dronkenschap goed voor de lijn - met een kater kun je rustig een dag zonder eten
wat voor website kan ik daarvoor gebruiken?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk, shoarma met veel saus als je dronken bent, iets lekkerders bestaat niet
Wandelen was lekker, fris maar de zon heeft best wel wat kracht.
Nynke, een lekker lijstje maar is het niet een beetje te weinig? Reken het voor de lol eens uit.
Zo, de aspergeschillen zijn aan het koken, kunnen daar later de asperges zelf in koke.
Hoe is het imago
Let op he, als je dat tegen een vrouw zegt heb je best wel een probleem.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:11 schreef neen het volgende:
Ik heb ook echt een paar puistjes nu op m'n gezichtkomt dus omdat ik ook van die zooi heb gegeten de afgelopen week
nou ja ik overleef het toch wel
Ik moet me nu nog scheren en m'n haar doen maar m'n zusje ligt in bad, als ik vraag of ze wil opschieten hoor ik niks. Het is weer die tijd van de maandgezellig altijd.
Oh, heerlijk! Dat kunnen m'n Duutser en ik ook heel goed!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:18 schreef imago het volgende:
Het is leuk! Samen in bed liggen internetten, twee van die nerds bij elkaar![]()
Oeh, das al snel! Dus het is al echt wat?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:18 schreef imago het volgende:
Het is leuk! Samen in bed liggen internetten, twee van die nerds bij elkaar![]()
Beter gaat hij even een ontbijt op bed voor jou maken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:18 schreef imago het volgende:
Zij heeft mij al opgezadeld met een probleem.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:18 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Let op he, als je dat tegen een vrouw zegt heb je best wel een probleem.
1509 kcal, zonder tussendoortje, met hoeveelheden gegokt. Ik neem nog een lekker tussendoortje straks!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat voor website kan ik daarvoor gebruiken?
Ja, zou kunnen, I guess?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
Zou MoBlo druk zijn met de trouwerij? Die is al bijna toch?
Hehe ik las zakdoekjes, snapte er niks vanquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:34 schreef Syrena het volgende:
Ondertussen zijn er al vier zandkoekjes mijn mond ingevlogen
Wij gingen op dat soort dagen altijd shoppen in België of Duitsland.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:34 schreef Syrena het volgende:
Lekker imago![]()
Murghhh. Nog steeds buikpijn EN alle winkels zijn dichtdus nu zit ik me bij mijn moeder te vervelen, we hadden gedacht nog wel ff ergens te kunnen shoppen. Mijn vader heeft ook vrij, maar die is zich nu aan het amuseren met het uiteenslopen van mjn oude elektrische tandenborstel, hij wil de batterijen vervangen.
Ondertussen zijn er al vier zandkoekjes mijn mond ingevlogen
Dat wordt brunch op bed, maar komt eraan ja!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:21 schreef neen het volgende:
Beter gaat hij even een ontbijt op bed voor jou maken.
Duitsland!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wij gingen op dat soort dagen altijd shoppen in België of Duitsland.
Ah, je hebt al een programma gevonden, sorry was de tuin aan het harkenquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
1509 kcal, zonder tussendoortje, met hoeveelheden gegokt. Ik neem nog een lekker tussendoortje straks!
O wat leukquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:39 schreef imago het volgende:
[..]
Dat wordt brunch op bed, maar komt eraan ja!
En inderdaad, we zijn het date-stadium al snel voorbij, we zitten nu in het de-hele-dag-samen-in-bed-blijven-hangen-stadium
Ik denk dat Syrena andere winkels bedoeltquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
De supermarkt is hier gewoon tot 21:00 open
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan me wel betere dingen bedenken in bed, dan
Wut?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:57 schreef Blurred86 het volgende:
Ik kan me maar moeilijk concentreren hier met al die kanonnen die afgevuurd worden en oude vliegtuigen die overvliegen
In Wageningen is Bevrijdingsdag nogal een big dealquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wut?Ik hoor hier enkel vogeltjes fluiten!
Oh ja dat schijnt hequote:Op woensdag 5 mei 2010 14:04 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
In Wageningen is Bevrijdingsdag nogal een big deal
Is best leuk hoor! Alleen niet als je probeert te werkenquote:
Ga alleenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Wij zouden vandaag voor het eerst naar het Bevrijdingsfestival gaan, maar dankzij het k*thumeur van vriendje zitten we nu toch thuis.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:39 schreef imago het volgende:
[..]
Dat wordt brunch op bed, maar komt eraan ja!
En inderdaad, we zijn het date-stadium al snel voorbij, we zitten nu in het de-hele-dag-samen-in-bed-blijven-hangen-stadium
Daar heb ik nu ook geen zin meer in. Ik hoef al die acts ook niet te zien, het ging er meer om dat we gezellig met vrienden zouden gaan die ons nieuwe huis ook wilden zien, maar die doen we er zo ook geen plezier mee.quote:
Balen.. Kun je niet gewoon zonder je vriendje, met de anderen? Ik zou wel alsnog een leuke dag willen hebben in ieder geval...quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook geen zin meer in. Ik hoef al die acts ook niet te zien, het ging er meer om dat we gezellig met vrienden zouden gaan die ons nieuwe huis ook wilden zien, maar die doen we er zo ook geen plezier mee.
Oja, jouw kids hebben natuurlijk geen vrij, of wel?
Ik heb altijd het gevoel dat ik heel wat mis als ik niet ga, maar als ik dan wel een keer ga vind ik het vaak wat tegenvallen. Typisch gevalletje van te hoge verwachtingen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat kan ik me voorstellen
Ik ben niet zo 'vierderig' aangelegd geloof ik. Heb nog nooit Koninginnedag of Bevrijdingsdag o.i.d. gevierd. Ben meestal gewoon relaxed dagje thuis.
Hongarije!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:38 schreef _Calimero_ het volgende:
En waar is Kwak?
Moblo, fijn dat je even wat laat horen! Tot over een weekje dan
Succes ermeequote:Op woensdag 5 mei 2010 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
hey!
ik ben even wat slank-moe. Afvallen gaat niet zoals 't moet (ondanks over-all goed eten en sporten, ben aan het zoeken waar 't fout gaat) en ben ook even druk met andere dingen (studie, bestuursmeuk) en wil even niet het risico 'lopen' om hier alleen maar te gaan zitten kankeren over vanalles en niet gezellig mee te posten![]()
Ik doe nog even een weekje 'rustig' en hoop dan weer wat in de lift te zitten!
oh, en imago![]()
wat goed/leuk/lief!
tot over een weekje ofzoen lief dat jullie me missen!
Nee, dat zijn Duitsers hè?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook geen zin meer in. Ik hoef al die acts ook niet te zien, het ging er meer om dat we gezellig met vrienden zouden gaan die ons nieuwe huis ook wilden zien, maar die doen we er zo ook geen plezier mee.
Oja, jouw kids hebben natuurlijk geen vrij, of wel?
Mijn feeststemming is ook wel over nu.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Balen.. Kun je niet gewoon zonder je vriendje, met de anderen? Ik zou wel alsnog een leuke dag willen hebben in ieder geval...
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:47 schreef Syrena het volgende:
Mini, ideaal excuus om lekker aan de zuip te gaanEn vannacht stomdronken en meurend naar de knoflooksaus in bed te klimmen Hoi schatje, het was echt zooooo leuk *foezel*foezel* Hoezo, je hebt geen zin?
![]()
Ik zie jou er wel toe in staatquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:47 schreef Syrena het volgende:
Mini, ideaal excuus om lekker aan de zuip te gaanEn vannacht stomdronken en meurend naar de knoflooksaus in bed te klimmen Hoi schatje, het was echt zooooo leuk *foezel*foezel* Hoezo, je hebt geen zin?
![]()
Ik hoop echt dat ik dat ooit eens durf te doen bij een sjaggerijnige ventquote:
Nee hoor, ik ben echt zooooooooooooo passief-agressiefquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel toe in staat
zo, kindjesophaaltijd. Doei.
Potjandikkie, krijg ik de schuldquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:06 schreef AKnynke het volgende:
@ Uniek: ik heb je advies opgevolgd, en snoep gekocht. Oioioi, waarschijnlijk niet de beste keus...
Zie editquote:
Proost. En ik ben nu misselijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Potjandikkie, krijg ik de schuld
* uniekhoorn neemt cola-beerenburg
En de sport?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:36 schreef imago het volgende:
Lijstje:
O: 2 croissantjes
L: glas jus, crêpe met nutella
Noujaaaaa zeg!quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En de sport?![]()
Puff, wel calorierijk.
Hoe is 't met jou vandaag? Jij krijgt een heerlijk huisje!quote:
Ja ik weetquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En de sport?![]()
Puff, wel calorierijk.
Goed! Gewerkt, het was druk en de mensen waren allemaal goedgehumeurd, dus dat scheelt een hoop. En vanavond ga ik nog even in m'n nieuwe huisje kijken en samen met de huidige bewoonster bespreken wat zij wel en niet meenemen. Leuk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:53 schreef imago het volgende:
[..]
Hoe is 't met jou vandaag? Jij krijgt een heerlijk huisje!
Mocht het niet lukken, dan kan je toch ook nog lekker overdag gaan morgen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mweh. Ik twijfel weer over sporten vanavondBen wat slappig, en heb wandelneus / irritante hoest. Maarja, morgen ben ik wél vrij dus als het niet zo lekker gaat kan ik morgen uitpuffen
En Body Jam is tof
Mweh.
Jamaar eigenlijk wil ik vandaag én morgenquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken, dan kan je toch ook nog lekker overdag gaan morgen?![]()
Ik ben weer bezig met vooraf lijstjes maken, merk dat als ik een lijstje heb ik me daar toch iets beter aan kan vasthouden!Dit heb ik voor morgen, lijkt het wat?
O: 2 lijnzaadcrackers met hummus
T: yoghurt met muesli en lijnzaad, aardbeien
L: 2 boterhammen sandwichspread, worteltjes
T: boterham pindakaas, banaan
D: asperges met hamblokjes en ei, haricots verts, varkenshaasjes
's Ochtends fitness en 's avonds zumba?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jamaar eigenlijk wil ik vandaag én morgen![]()
Body Jam is alleen vandaag, en morgen heb ik weer Zumba
![]()
Ik vind hem purrrrty!Ziet er divers, voedzaam en genoeg uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |