abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:11:04 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81081553
Even een en : ik ben met een opdracht bezig waarvoor ik artikelen moet zoeken in een gegeven database. Maar die artikelen zijn allemaal van minimaal 10 jaar terug en in geen enkel artikel staat überhaupt wat ik zoek Oh, het zijn niet eens artikelen maar samenvattingen van artikelen. De artikelen zelf zijn niet eens online raadpleegbaar .
Niet meer actief op Fok!
pi_81082046
Zo ben je inderdaad érg wetenschappelijk bezig Vik.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_81082281
Zo dat valt inderdaad zwaar, weer een volle dag op lab staan na anderhalve week vakantie en gisteravond laat thuis van bevrijdingsfestival. Het was wel heel erg leuk en gezellig enzo .

En nu zit een meisje naast me te smakken op een snoepje . Heb natuurlijk geen muziek ofzo bij me.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_81083379
Hoera voor loze vulling Vreetbui aan het hebben, maar ik bedwing het door een bleekselderij al op te hebben en nu te lunchen met twee grote witloffen met yoghurtsaus.
Daarnaast heb ik vandaag al 5 boterhammen op, een appel, wat snoepjes en wat dadels. Gek dat je zo snel weer kan vervallen in een slecht patroon, was pas eind januari weer goed begonnen
  Vis een optie? donderdag 6 mei 2010 @ 13:17:59 #255
70532 loveli
N
pi_81084237
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoera voor loze vulling Vreetbui aan het hebben, maar ik bedwing het door een bleekselderij al op te hebben en nu te lunchen met twee grote witloffen met yoghurtsaus.
Daarnaast heb ik vandaag al 5 boterhammen op, een appel, wat snoepjes en wat dadels. Gek dat je zo snel weer kan vervallen in een slecht patroon, was pas eind januari weer goed begonnen
Eiwitjes en (gezonde) vetjes voor de verzadiging. Broodje avocado en kipfilet
crap in = crap out
pi_81084447
Puff: kun je er een aanleiding voor bedenken, of komt die bui echt uit het niets? Wel vervelend, knap dat je er weerstand aan biedt!
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:26:33 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81084602
PUff, je kan het!!

Ben naar de winkel geweest en heb meegenomen: broccoli, biefstuk, champignons en ovenfriet, dat wordt het vanavond, champignons bebakken in boter van biefstuk en daardoor een scheut room
Of uit eten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81084618
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Even een en : ik ben met een opdracht bezig waarvoor ik artikelen moet zoeken in een gegeven database. Maar die artikelen zijn allemaal van minimaal 10 jaar terug en in geen enkel artikel staat überhaupt wat ik zoek Oh, het zijn niet eens artikelen maar samenvattingen van artikelen. De artikelen zelf zijn niet eens online raadpleegbaar .
Moet je ze per se uit die database halen? Anders kun je misschien iets vinden via google scholar.
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:36:45 #259
236335 neen
schone schijn
pi_81085023

Hoi
het lijkt niet wat het is
pi_81085047
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Puff: kun je er een aanleiding voor bedenken, of komt die bui echt uit het niets? Wel vervelend, knap dat je er weerstand aan biedt!
Ben ongepland alleen thuis, ben ik echt niet gewend! Dan ruim ik wat op en doe ik aan m'n studie, maar tussendoor ben ik steeds op zoek naar wat lekkers
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:38:49 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81085118
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Moet je ze per se uit die database halen? Anders kun je misschien iets vinden via google scholar.
Ja, dat moet . Maar ik heb al iets gevonden.
Niet meer actief op Fok!
pi_81085153
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:11 schreef Viking84 het volgende:
Viking toch Kom op zeg, je wilt je toch niet beperken tot online bronnen?

Natuurlijk is de studie die ik heb gedaan niet vergelijkbaar, maar ik zat dagelijks in de bibliotheek in bóéken te snuffelen, kasten vol ingebonden tijdschriften nalopen op zoek naar dat ene citaat, niks gedigitaliseerd en alles minstens vele tientallen jaren oud. Online is lekker makkelijk natuurlijk, maar juist dat duiken in die oude boeken gaf me zo'n echt wetenschappelijk studiegevoel
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_81085172
Oh als het moet is het natuurlijk anders, dat is gewoon stom op zich
pi_81085259
Lijstje:
O - overgeslagen
L - bruin pistoletje filet americain met een hardgekookt eitje, kop mostersoep, beker melk, glas jus
T - beker milk & fruit, banaan, sinaasappel
D - weet ik nog niet, iets goedkoops, ik ben blut
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:46:31 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81085430
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:39 schreef imago het volgende:

[..]

Viking toch Kom op zeg, je wilt je toch niet beperken tot online bronnen?

Natuurlijk is de studie die ik heb gedaan niet vergelijkbaar, maar ik zat dagelijks in de bibliotheek in bóéken te snuffelen, kasten vol ingebonden tijdschriften nalopen op zoek naar dat ene citaat, niks gedigitaliseerd en alles minstens vele tientallen jaren oud. Online is lekker makkelijk natuurlijk, maar juist dat duiken in die oude boeken gaf me zo'n echt wetenschappelijk studiegevoel
Ik vind dat alle wetenschappelijke publicaties online raadpleegbaar moeten zijn (en dat vindt de_nachtwacht ook ). Ik heb echt een hekel aan in bibliotheken rondsnuffelen, ontdekken dat het boek dat ik nodig heb niet in het bezit is van de bieb of uitgeleend is etc etc. Er is gewoon altijd wel wat. Ik wil alles lekker van achter mijn pc'tje kunnen raadplegen, dat is het meest efficiënt .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:47:21 #266
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81085474

Gisteren een hele dag niet mn computer aangehad, da's uniek!
Was wel een gezellige dag, eerst gewerkt en daarna met vriendje naar het stadspark, waar we met vrienden beetje in het gras hebben gelegen en met een half oor wat muziek hebben gehoord. Het werd wel heel erg koud 's avonds!! Dus toen zijn we pizza gaan eten bij iemand thuis

Dinsdagavond was ik aan het oppassen. Het kind was ziekig dus die had ik in bad gedaan, en met de dodenherdenking lag hij op schoot een fles te drinken en viel daarna als een blok in slaap, precies op tijd voor de 2 minuten stilte. Maar jeetje, wat schrok ik toen die paniek uitbrak!! Heb het kind instinctief half fijngedrukt omdat ik m wilde beschermen ofzo
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:48:40 #267
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81085537
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:42 schreef imago het volgende:
Lijstje:
O - overgeslagen
L - bruin pistoletje filet americain met een hardgekookt eitje, kop mostersoep, beker melk, glas jus
T - beker milk & fruit, banaan, sinaasappel
D - weet ik nog niet, iets goedkoops, ik ben blut
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lief!
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:49:18 #268
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81085567
En WB Viking
Raar trouwens van die database, niet echt een goeie bron van informatie nee
pi_81085585
Oh dat klinkt geweldig

M'n kweekstokjes zijn binnen
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:50:53 #270
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81085628
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind dat alle wetenschappelijke publicaties online raadpleegbaar moeten zijn (en dat vindt de_nachtwacht ook ). Ik heb echt een hekel aan in bibliotheken rondsnuffelen, ontdekken dat het boek dat ik nodig heb niet in het bezit is van de bieb of uitgeleend is etc etc. Er is gewoon altijd wel wat. Ik wil alles lekker van achter mijn pc'tje kunnen raadplegen, dat is het meest efficiënt .
Ik vind journal artikels vaak ook veel informatiever en to the point dan wetenschappelijke boeken. En inderdaad, erg fijn dat ze online beschikbaar zijn!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:51:35 #271
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81085655
oh, en Merel! Wat leuk zeg. Het is dus ook officieel al wat?

Ik mis m'n mr. echt heel erg. We zien elkaar waarschijnlijk gister of vandaag over een maand pas weer...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81085882
Mijn buik is weer kalm Ben nu alleen aan het dubben wat ik moet koken straks. Wortels, maar met wat?
Aardappels heb ik niet meer. Ik ga maar eens googlen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:05:32 #273
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81086215
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:57 schreef Syrena het volgende:
Mijn buik is weer kalm Ben nu alleen aan het dubben wat ik moet koken straks. Wortels, maar met wat?
Aardappels heb ik niet meer. Ik ga maar eens googlen
Worteltaart! Met kerrie en/of gember
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:07:45 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81086299
Ik ga vanavond de eerste echte les Pilates doen!

DaD, je had nog gevraagd welke instructrice het de vorige keer was: dat was Karien lief meisje, en ze had allle tijd en aandacht voor ons want we waren maar met zn tweeën Vanavond doet zij het ook, ben benieuwd hoe druk de les dan is!
pi_81086370
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:51 schreef AKnynke het volgende:
oh, en Merel! Wat leuk zeg. Het is dus ook officieel al wat?
Nouja, dat hebben we niet hardop uitgesproken, maar het is wel gewoon zo. Gisteren moest hij spreken tijdens een publiek event en toen ben ik ook gewoon meegeweest. En zonder dat ik nou echt als "de vriendin" werd voorgesteld was voor iedereen wel duidelijk wat ik daar deed. Voelt wel goed, ook al is het zo snel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')