Als jij dingen post, kun je er ook reacties op verwachten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof een fokker mij gaat tegenhouden. Nee. Oke. Dankjewel. Doei.
Naja zat, zat...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat gejank en gebitch van jou worden we gewoon behoorlijk zat, denk dat ik wel namens behoorlijk wat mensen spreek
Het staat zelfs stil.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:17 schreef Japsnars het volgende:
Rar bestanden extracten duurt ook echt ages:
[ afbeelding ]
Ha-Haquote:
Wat hele tijd?! Ik heb dat 1 keer gepost. Nigger please.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja zat, zat...
Het is gewoon dat ze de hele tijd post van ohh ik wil een vriend etc terwijl ze dan een als mocro uitziende duitssprekende speler van fc twente wilt hebben.
Zeur dan niet over het single zijn
Mouzur, nu is het moment om "/care" te posten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat hele tijd?! Ik heb dat 1 keer gepost. Nigger please.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat hele tijd?! Ik heb dat 1 keer gepost. Nigger please.
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter voeg ik hem toe en play ik hem.
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij zegt het alsof ik 7 van die types verslonden heb. Terwijl ik kankerlang niks meer heb gehad. Wats dit. Alleen omdat ik tegen hem zei dat hij z'n bek moest houden omdat ik bezig was met operatie Dario.
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:33 schreef wolvendagen het volgende:
TT: [KLB SC #2588] Waar we een voetballertje regelen.
[ afbeelding ]
Deze geile hunk.
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:15 schreef wolvendagen het volgende:
Ik moet versiertips hebben om Dario te versieren.
Lol.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mouzur, nu is het moment om "/care" te posten.
Zulks een geniaal nummerquote:
Ik had het over "ik wil een vriend" niet over Dario. Sorry, Japsnars.quote:
Hmm nou deze is ook vrij vet:quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Dr.Dre heeft alleen maar bazennummers.
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had het over "ik wil een vriend" niet over Dario. Sorry, Japsnars.
Die is kankervetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hmm nou deze is ook vrij vet:
edit:
[..]
Dit dus![]()
Dat wou ik ook doen maar doordat je het zegt is het niet meer leuk om te doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:25 schreef Bragi het volgende:
Eigenlijk zou je eens de hele tijd met "Oké" en "/care" op wd moeten reageren. Kijken hoe ze dat vindt.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:27 schreef wolvendagen het volgende:
Doei ik ga slapen.
Verwachte reacties van Bragi & NG:
Oké.
/care.
Zo hebben we dat ook gehad.
/carequote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat wou ik ook doen maar doordat je het zegt is het niet meer leuk om te doen.
Rust zachtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:27 schreef wolvendagen het volgende:
Doei ik ga slapen.
Verwachte reacties van Bragi & NG:
Oké.
/care.
Zo hebben we dat ook gehad.
Slaap lekkerquote:
Dat klinkt een beetje begrafenis-achtigquote:
JBquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje begrafenis-achtig
Oh god, dat is zeker ook zo'n typje dat eens gehoord heeft dat je hoofd schuin doen er heel leuk uitziet.quote:
Lolwutquote:In Griekenland hebben docenten een tv-studio van de staatsomroep twee uur lang bezet gehouden. Zo'n 40 leraren van het VWO drongen in een buitenwijk van Athene de studio buinnen en onderbraken een uitzending van het journaal.
De leraren beëindigden de bezetting na het voorlezen van een korte verklaring voor de camera.
Meer zo'n typje dat eens gehoord dat niemand meer op je hoofd let als je jouw tieten bij elkaar fijn perstquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, dat is zeker ook zo'n typje dat eens gehoord heeft dat je hoofd schuin doen er heel leuk uitziet.
Toepasselijkquote:
Maar waarom dan toch het hoofd schuin doen? Hmmm.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meer zo'n typje dat eens gehoord dat niemand meer op je hoofd let als je jouw tieten bij elkaar fijn perst
Omdat ze gehandicapt is, je ziet toch dat ze in een rolstoel zitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar waarom dan toch het hoofd schuin doen? Hmmm.
Hoofd? Waar?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, dat is zeker ook zo'n typje dat eens gehoord heeft dat je hoofd schuin doen er heel leuk uitziet.
zulke jochies moeten echt gebost worden.quote:
Ja, zullen we hem bosse?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
zulke jochies moeten echt gebost worden.
De eerste klb-sc wreckin crew.quote:
Ik ben ook niet echt moequote:
Nouja altijd nog beter dan een barman.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:07 schreef Bragi het volgende:
Nee, een voetballer. Da's een hele verbetering ten opzichte van een soldaat.
Ik zou haar doen.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Moet je wel naar Almelo komen, jewaids.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
quote:
quote:
wattequote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hatende wiggers hebben we al genoeg hier.
Toch nog helemaal losgegaan op je maandagavond.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:30 schreef wolvendagen het volgende:
Hoe heb ik geslapen vannacht dan, wats ditdeken op de grond kussens niet meer onder mijn kopf.
O maar dat weet ik wel nog.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Toch nog helemaal losgegaan op je maandagavond.
quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hatende wiggers hebben we al genoeg hier.
?quote:
Niet op een salontafel?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:31 schreef reetveter het volgende:
Dag begint goed. Zakelijke 4-0 overwinning met fifa.
quote:
quote:
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ben je mij nu een wigger aan het noemen of wat?
Geen tijd voor, ik ben nog aan het werk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die zoveel moeite besteden aan een kutpost
Otis is al een neger, hoe kan ie wigger zijn?quote:
Albino.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Otis is al een neger, hoe kan ie wigger zijn?
Dan kijk je even.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:37 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil shoppen maar ik betwijfel of mn loon al gestort is.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:37 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil shoppen maar ik betwijfel of mn loon al gestort is.
Dan moet ik 20 fietsen naar het centrum om te checken of het op mn rekening staat.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Cutoff jeans and a baseball hat.
City girls can't do it like that.
of naar mijn.ing.nlquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet ik 20 fietsen naar het centrum om te checken of het op mn rekening staat.
Jij doet niet aan online bankieren?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet ik 20 fietsen naar het centrum om te checken of het op mn rekening staat.
JA, WANT IEDEREEN HEEFT OOK EEN REKENING BIJ DE ING!!!quote:
Nee, want die hoeren moeten me nog steeds internetbankieren geven. Heb ik 6 maanden geleden een brief voor aangevraagd, nooit gezien.quote:
Je internet is kapot?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, de eckte eckte wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
JA, WANT IEDEREEN HEEFT OOK EEN REKENING BIJ DE ING!!!
Dan zou ik er toch maar eens nog een keer achteraan gaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want die hoeren moeten me nog steeds internetbankieren geven. Heb ik 6 maanden geleden een brief voor aangevraagd, nooit gezien.
True. True.quote:
Preutse mensen uit de stad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Cutoff jeans and a baseball hat.
City girls can't do it like that.
Ik krijg ook nog maar 1 keer in de 3 maanden afschriften. Mn zusje krijgt er 1 per 2 weken. ;')quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan zou ik er toch maar eens nog een keer achteraan gaan.
Boer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:43 schreef WillFerrell het volgende:
Ekte ekte hebben natuurlijk een goedgevulde rekening en die komt het beste tot zijn recht bij de enige Triple A-bank van Nederland, de Rabobank.
[Schimmelkut.jpg]quote:
Haha die heb ik ook gehad. Met Ferdi Vierklau enzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef Lakitu het volgende:
Eckten hebben een Ajax-rekening bij ABN gehad met gratis Ajax bal met alle handtekeningen
Eckten hebben de TDK-tijd nog meegemaakt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef Lakitu het volgende:
Eckten hebben een Ajax-rekening bij ABN gehad met gratis Ajax bal met alle handtekeningen
Da's mooi.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben in tijden niet meer zo blij geweest
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben in tijden niet meer zo blij geweest
quote:
Spaarrekening, Internetrekening, Deposito, Aandelen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:51 schreef BobbyB het volgende:
Wij hebben allebei 1 rekening bij de ING.
Mensen met meer dan 1 rekening.
Bij ING is sparen en de normale rekening gewoon 1.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Spaarrekening, Internetrekening, Deposito, Aandelen.
Boeit ons ook niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaat jullie helemaal niets aan waarom ik blij ben.
Begin er dan niet over.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
QFT.quote:
Bij de Triple A-bank niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij ING is sparen en de normale rekening gewoon 1.
Klopt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat een kutbank.quote:
watquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij ING is sparen en de normale rekening gewoon 1.
vinger in je gat.quote:
Ze weten niks van privacyquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoe durven jullie vragen waarom ze zo blij is? Alsof jullie dat wat aangaat, kneuzen.
Hitachi maakt toch ook bouwgereedschap? Tis gewoon een drilboor dus.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:53 schreef Bragi het volgende:
MAAR ALS IEDEREEN HET TOCH DOLGRAAG WIL WETEN:
BT HEEFT DE HITACHI MAGIC WAND VIBRATOR GEWONNEN!
[ afbeelding ]
Privacy is voor homo's.quote:
wat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:53 schreef Bragi het volgende:
MAAR ALS IEDEREEN HET TOCH DOLGRAAG WIL WETEN:
BT HEEFT DE HITACHI MAGIC WAND VIBRATOR GEWONNEN!
[ afbeelding ]
Dan ga je staan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen vandaag.Ik had hier heul niet moeten zitten.
JAWATquote:
Sla je moeder.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:11 schreef wolvendagen het volgende:
Zijn m'n wasa crackertjes op en we hebben ook geen eckte eckte meer uit Zweden.
Nu heb ik er maar 1 met komijnekaasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Had ze maar meer wasa crackertjes moeten kopen.
Ik heb zin om die computer uit het raam te gooien. Nouja, dan maar pauze houden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Rustig, adem in adem uit. Een herseninfarct kan je nu niet gebruiken.
Poe, hé. Dat ben ik ook na een goede schijtbeurt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:40 schreef Smart_ass het volgende:
Maar ben wel al 0,5 kg lichter dan gisteren! Eat that.
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Poe, hé. Dat ben ik ook na een goede schijtbeurt.
Dankjewel WD.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:43 schreef wolvendagen het volgende:
Dit was net op tv. Ik denk ik zeg het even.
Ik heb wel een keer voor en na gewogen. Dat scheelde bij mij toen 0,3 kg.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Poe, hé. Dat ben ik ook na een goede schijtbeurt.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer voor en na gewogen. Dat scheelde bij mij toen 0,3 kg.
VROUWEN POEPEN HELEMAAL NIET HAHAHA HOAXquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer voor en na gewogen. Dat scheelde bij mij toen 0,3 kg.
quote:
quote:
quote:
Doe het zelf.quote:
Je hoort dan ook te FOK!ken achter de computer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die filmplaatjes zijn onmeunig irritant op een telefoon.
Niet als ik een eitje kook in de keuken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je hoort dan ook te FOK!ken achter de computer.
Dan hoor je al helemaal niet te FOK!ken.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:05 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, waarom dat toetsenbordje, alsof er mensen zijn die een computer zonder toetsenbord hebben en denken goh laat ik gaan computeren.
quote:Our virtual keyboard allows you to enter the precise search terms you want, regardless of the language keys on your physical keyboard. It can be helpful for people who use one of the many non-Latin script-based languages that require special characters such as Arabic, Greek, and Thai.
quote:# You can also type using your physical keyboard, and the corresponding key on the virtual keyboard will be typed in the search box rather than the character shown on your physical keyboard. (Note that not all keyboards are currently compatible with this feature. If your physical keyboard will not sync with the virtual keyboard, please click the characters using your mouse.)
quote:If you're looking for special characters and don't see them on the on-screen keyboard, try pressing the virtual keyboard's Alt+Ctrl and "up arrow" keys to see more characters.
Oh zo.quote:
Ja, maar dit is dus als je een keer rare tekens nodig hebt die niet op je fysieke toetsenbord staan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh zo.Maar die hebben toch ook gewoon een eigen Google-page?
Als ik dat ctrl+alt doe vind ik het nou ook niet echt bijzondere tekens. Die kan ik zelf ook gewoon maken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar dit is dus als je een keer rare tekens nodig hebt die niet op je fysieke toetsenbord staan.'t Kan op zich wel handig zijn, al zullen weinigen het gebruiken...
Juist wel, ik zit dan toch alleen maar te wachten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan hoor je al helemaal niet te FOK!ken.!
Jij weet uit je hoofd tekens als µ en ß te typen, ja?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik dat ctrl+alt doe vind ik het nou ook niet echt bijzondere tekens. Die kan ik zelf ook gewoon maken.
Laat mij je dan ondertussen entertainen met een koddig 'filmplaatje'.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Juist wel, ik zit dan toch alleen maar te wachten.
Ja. alt+s=ßquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij weet uit je hoofd tekens als µ en ß te typen, ja?Knap.
Doen bij mij in Google niks.quote:
Niet de linker alt op je toetsenbord, maar de rechter. Bij mij is dat Alt Gr.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Doen bij mij in Google niks.
Zie. Heb je al iemand voor wie dat toetsenbordje handig is. [ afbeelding ]
Oh.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet de linker alt op je toetsenbord, maar de rechter. Bij mij is dat Alt Gr.
Maar bij mij werkt het wel.
Bij mij doet het niks op FOK!.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:14 schreef Bragi het volgende:
Op FOK! is Alt+S invoeren en Alt+M My Active Topics.
Welke browser gebruik je?quote:
Thought so.quote:
Misschien ook wel handig voor losers die 500 euro uitgeven aan een iPad wellicht.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:05 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, waarom dat toetsenbordje, alsof er mensen zijn die een computer zonder toetsenbord hebben en denken goh laat ik gaan computeren.
Mwa, ik vind het niet nodig. But thanks.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien ook wel handig voor losers die 500 euro uitgeven aan een iPad wellicht.
Hoe doe je het nu dan? Met de muis?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het niet nodig. But thanks.
Ik heb geen muis.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe doe je het nu dan? Met de muis?
Alt+s is vet handy.
Mijn vader wilt er één.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien ook wel handig voor losers die 500 euro uitgeven aan een iPad wellicht.
Same. Blijft omslachtig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen muis.Ik gebruik m´n laptop touchpadje.
Op de Mac moet het wel met de muis, of er moet daar een ander shortcut voor zijn. Je kan niet eens TAB TAB ENTER doen. Kut Apple meuk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe doe je het nu dan? Met de muis?
Alt+s is vet handy.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op de Mac moet het wel met de muis, of er moet daar een ander shortcut voor zijn. Je kan niet eens TAB TAB ENTER doen. Kut Apple meuk.
Leuk een week mee spelen en vervolgens ligt ie volgend jaar voor 3 tientjes met Koninginnedag op de vrijmarkt. Whooptiedoo.quote:
Was ist, schatje?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leuk een week mee spelen en vervolgens ligt ie volgend jaar voor 3 tientjes met Koninginnedag op de vrijmarkt. Whooptiedoo.
Weet ik niet. Maar mijn vader is sowieso wel van de gadgets en Apple.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leuk een week mee spelen en vervolgens ligt ie volgend jaar voor 3 tientjes met Koninginnedag op de vrijmarkt. Whooptiedoo.
Gadgets niks mis mee, Apple ook niet, maar de iPad is net zo'n zinvolle gadget als de DVD rewinder.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar mijn vader is sowieso wel van de gadgets en Apple.
Juist hoe meer apps er nu voor verschijnen, hoe grager ik die iPad wil.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gadgets niks mis mee, Apple ook niet, maar de iPad is net zo'n zinvolle gadget als de DVD rewinder.
Eens.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gadgets niks mis mee, Apple ook niet, maar de iPad is net zo'n zinvolle gadget als de DVD rewinder.
Juist, met één miljoen verkochte WiFi-models verkocht in Amerika zijn het alleen fanboys ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:37 schreef Bragi het volgende:
Lijkt me wel geweldig om Steve Jobs te zijn.Het maakt niet uit wat je op de markt brengt, miljoenen mensen zullen het tóch wel kopen.
Fanboys en meelopers.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Juist, met één miljoen verkochte WiFi-models verkocht in Amerika zijn het alleen fanboys ja.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:37 schreef Bragi het volgende:
Lijkt me wel geweldig om Steve Jobs te zijn.Het maakt niet uit wat je op de markt brengt, miljoenen mensen zullen het tóch wel kopen.
Ik had net lunch ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:40 schreef ynuhh het volgende:
Grappig hoe snel WF weer begint te posten wanneer het over Apple gaat.
IK OOK. Maar het is uitverkocht tochquote:
Zaterdag pas is de verkoop. Wij gaan ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
IK OOK. Maar het is uitverkocht toch!
Ligt vast weer aan de NS.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb het idee dat er telkens geld van mijn OV chipkaart verdwijnt zonder reden.. Laatst had ik er nog 17,50 op staan oid en daarna alleen nog gereisd op momenten dat mijn OV geldig was.. Keek ik gisteren, stond er nog 16 euro op. Vreemd toch?
Really? Chill.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zaterdag pas is de verkoop. Wij gaan ook.
Jij zou betalen toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zaterdag pas is de verkoop. Wij gaan ook.
Dat waren Prrrly Bird kaarten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
IK OOK. Maar het is uitverkocht toch!
Ik betaal zelf wel. Geldwolf. En dan neem ik gelijk een hotel.quote:
Ik niet, wij gaan mooi met de auto en ik hoef gelukkig niet te bobbenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik betaal zelf wel. Geldwolf. En dan neem ik gelijk een hotel.
Ik ga niet. Ik ben geen 18, douchebag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik niet, wij gaan mooi met de auto en ik hoef gelukkig niet te bobben
/carequote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga niet. Ik ben geen 18, douchebag.
nikka whuuut?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
reetveter kocht laatst nog iets voor mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |