Haha die heb ik ook gehad. Met Ferdi Vierklau enzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef Lakitu het volgende:
Eckten hebben een Ajax-rekening bij ABN gehad met gratis Ajax bal met alle handtekeningen
Eckten hebben de TDK-tijd nog meegemaakt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef Lakitu het volgende:
Eckten hebben een Ajax-rekening bij ABN gehad met gratis Ajax bal met alle handtekeningen
Da's mooi.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben in tijden niet meer zo blij geweest
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben in tijden niet meer zo blij geweest
quote:
Spaarrekening, Internetrekening, Deposito, Aandelen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:51 schreef BobbyB het volgende:
Wij hebben allebei 1 rekening bij de ING.
Mensen met meer dan 1 rekening.
Bij ING is sparen en de normale rekening gewoon 1.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Spaarrekening, Internetrekening, Deposito, Aandelen.
Boeit ons ook niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaat jullie helemaal niets aan waarom ik blij ben.
Begin er dan niet over.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
QFT.quote:
Bij de Triple A-bank niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij ING is sparen en de normale rekening gewoon 1.
Klopt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat een kutbank.quote:
watquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij ING is sparen en de normale rekening gewoon 1.
vinger in je gat.quote:
Ze weten niks van privacyquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoe durven jullie vragen waarom ze zo blij is? Alsof jullie dat wat aangaat, kneuzen.
Hitachi maakt toch ook bouwgereedschap? Tis gewoon een drilboor dus.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:53 schreef Bragi het volgende:
MAAR ALS IEDEREEN HET TOCH DOLGRAAG WIL WETEN:
BT HEEFT DE HITACHI MAGIC WAND VIBRATOR GEWONNEN!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |