Nee, want die hoeren moeten me nog steeds internetbankieren geven. Heb ik 6 maanden geleden een brief voor aangevraagd, nooit gezien.quote:
Je internet is kapot?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet ik 20 fietsen naar het centrum om te checken of het op mn rekening staat.
Ja, de eckte eckte wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
JA, WANT IEDEREEN HEEFT OOK EEN REKENING BIJ DE ING!!!
Dan zou ik er toch maar eens nog een keer achteraan gaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want die hoeren moeten me nog steeds internetbankieren geven. Heb ik 6 maanden geleden een brief voor aangevraagd, nooit gezien.
True. True.quote:
Preutse mensen uit de stad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Cutoff jeans and a baseball hat.
City girls can't do it like that.
Ik krijg ook nog maar 1 keer in de 3 maanden afschriften. Mn zusje krijgt er 1 per 2 weken. ;')quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan zou ik er toch maar eens nog een keer achteraan gaan.
Boer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:43 schreef WillFerrell het volgende:
Ekte ekte hebben natuurlijk een goedgevulde rekening en die komt het beste tot zijn recht bij de enige Triple A-bank van Nederland, de Rabobank.
[Schimmelkut.jpg]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |