?quote:
Niet op een salontafel?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:31 schreef reetveter het volgende:
Dag begint goed. Zakelijke 4-0 overwinning met fifa.
quote:
quote:
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ben je mij nu een wigger aan het noemen of wat?
Geen tijd voor, ik ben nog aan het werk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Moet je wel naar Almelo komen, jewaids.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die zoveel moeite besteden aan een kutpost
Otis is al een neger, hoe kan ie wigger zijn?quote:
Albino.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Otis is al een neger, hoe kan ie wigger zijn?
Dan kijk je even.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:37 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil shoppen maar ik betwijfel of mn loon al gestort is.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:37 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil shoppen maar ik betwijfel of mn loon al gestort is.
Dan moet ik 20 fietsen naar het centrum om te checken of het op mn rekening staat.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Cutoff jeans and a baseball hat.
City girls can't do it like that.
of naar mijn.ing.nlquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet ik 20 fietsen naar het centrum om te checken of het op mn rekening staat.
Jij doet niet aan online bankieren?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet ik 20 fietsen naar het centrum om te checken of het op mn rekening staat.
JA, WANT IEDEREEN HEEFT OOK EEN REKENING BIJ DE ING!!!quote:
Nee, want die hoeren moeten me nog steeds internetbankieren geven. Heb ik 6 maanden geleden een brief voor aangevraagd, nooit gezien.quote:
Je internet is kapot?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, de eckte eckte wel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
JA, WANT IEDEREEN HEEFT OOK EEN REKENING BIJ DE ING!!!
Dan zou ik er toch maar eens nog een keer achteraan gaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want die hoeren moeten me nog steeds internetbankieren geven. Heb ik 6 maanden geleden een brief voor aangevraagd, nooit gezien.
True. True.quote:
Preutse mensen uit de stad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Cutoff jeans and a baseball hat.
City girls can't do it like that.
Ik krijg ook nog maar 1 keer in de 3 maanden afschriften. Mn zusje krijgt er 1 per 2 weken. ;')quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan zou ik er toch maar eens nog een keer achteraan gaan.
Boer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:43 schreef WillFerrell het volgende:
Ekte ekte hebben natuurlijk een goedgevulde rekening en die komt het beste tot zijn recht bij de enige Triple A-bank van Nederland, de Rabobank.
[Schimmelkut.jpg]quote:
Haha die heb ik ook gehad. Met Ferdi Vierklau enzoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef Lakitu het volgende:
Eckten hebben een Ajax-rekening bij ABN gehad met gratis Ajax bal met alle handtekeningen
Eckten hebben de TDK-tijd nog meegemaakt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:49 schreef Lakitu het volgende:
Eckten hebben een Ajax-rekening bij ABN gehad met gratis Ajax bal met alle handtekeningen
Da's mooi.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben in tijden niet meer zo blij geweest
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben in tijden niet meer zo blij geweest
quote:
Spaarrekening, Internetrekening, Deposito, Aandelen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:51 schreef BobbyB het volgende:
Wij hebben allebei 1 rekening bij de ING.
Mensen met meer dan 1 rekening.
Bij ING is sparen en de normale rekening gewoon 1.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Spaarrekening, Internetrekening, Deposito, Aandelen.
Boeit ons ook niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaat jullie helemaal niets aan waarom ik blij ben.
Begin er dan niet over.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
QFT.quote:
Bij de Triple A-bank niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij ING is sparen en de normale rekening gewoon 1.
Klopt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat een kutbank.quote:
watquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij ING is sparen en de normale rekening gewoon 1.
vinger in je gat.quote:
Ze weten niks van privacyquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoe durven jullie vragen waarom ze zo blij is? Alsof jullie dat wat aangaat, kneuzen.
Hitachi maakt toch ook bouwgereedschap? Tis gewoon een drilboor dus.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:53 schreef Bragi het volgende:
MAAR ALS IEDEREEN HET TOCH DOLGRAAG WIL WETEN:
BT HEEFT DE HITACHI MAGIC WAND VIBRATOR GEWONNEN!
[ afbeelding ]
Privacy is voor homo's.quote:
wat?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:53 schreef Bragi het volgende:
MAAR ALS IEDEREEN HET TOCH DOLGRAAG WIL WETEN:
BT HEEFT DE HITACHI MAGIC WAND VIBRATOR GEWONNEN!
[ afbeelding ]
Dan ga je staan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen vandaag.Ik had hier heul niet moeten zitten.
JAWATquote:
Sla je moeder.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:11 schreef wolvendagen het volgende:
Zijn m'n wasa crackertjes op en we hebben ook geen eckte eckte meer uit Zweden.
Nu heb ik er maar 1 met komijnekaasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Had ze maar meer wasa crackertjes moeten kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |