Regionaal bekend dan.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wijsneus? Jij hebt het over bekende voetballers; echt geen hond die van een tweederangs middenvelder van Twente heeft gehoord hoor
Nee natuurlijk niet. Jij kan er toch niets aan doen dat hij dat doet.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:34 schreef Allure_ het volgende:
Als ik jullie zeg welke voetballer mij laatst heeft geprobeerd te versieren, lachen jullie mij voor eeuwig uit.
Frankquote:Op zondag 2 mei 2010 17:34 schreef Allure_ het volgende:
Als ik jullie zeg welke voetballer mij laatst heeft geprobeerd te versieren, lachen jullie mij voor eeuwig uit.
Dat is waar. Maar ik wist helemaal niet dat hij dat wasquote:Op zondag 2 mei 2010 17:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Jij kan er toch niets aan doen dat hij dat doet.
Vind je hem niet op een fokker lijken?quote:
Ik vind hem meer op een vriend van me lijken, maargoed.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind je hem niet op een fokker lijken?
BBBOOOHHHHHHHHH, PICS VAN JE VRIENDquote:Op zondag 2 mei 2010 17:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind hem meer op een vriend van me lijken, maargoed.
quote:Op 01-05-2010 19:32 schreef Lamon.
[..]
Is leuk als experimentje, ik heb 4 willekeurige vrouwen "belurkt" en ben nu hun gedrag aan het bekijken nav die ene lurk.![]()
quote:Op 01-05-2010 19:54 schreef Lamon.
Overigens waren die 4 vrouwen Tassiepassie, Saaaab, Pumpkinsoup en nog iemand die ik alweer vergeten ben.
Reacties:
-Saaaab begint meteen te posten in FoBo's, al kan dat toeval zijn.
-TassiePassie lurkt gewoon terug, wat niet zo gek is.
-Pumpkinsoup post meteen een foto in het "Hoe zie je er nu uit" topic.
Het hoeft verder geen reden te hebben, maar het lokt dus wel meteen wat uit.
Ik ben gek op sociologie.![]()
En.. wie is het nou?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik wist helemaal niet dat hij dat was. Lelijke aap
.
Idd.quote:
hahaha kankerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |