quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft er een duidelijke foto van de selectie van Twente. Ik wil even checken.
Hij zegt het alsof ik 7 van die types verslonden heb. Terwijl ik kankerlang niks meer heb gehad. Wats dit. Alleen omdat ik tegen hem zei dat hij z'n bek moest houden omdat ik bezig was met operatie Dario.quote:
Maar hij bepaalt dat niet. Daar kiest ze gwn sowieso voor.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Chai, Feyenoord gaat niet winnen dus je kan kiezen tot je een ons weegt
Dit is geen bekende voetballerquote:Op zondag 2 mei 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
Wd, op jouw 'to do' lijstje staat toch ook 'een bekende voetballer'? Deze moet je makkelijk lukken dan.
carequote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
Wd, op jouw 'to do' lijstje staat toch ook 'een bekende voetballer'? Deze moet je makkelijk lukken dan.
Dan zou je niet gaan reageren.quote:
Een bekende FOK'ster staat op mijn lijstje.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
Die is ook kanker lelijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, Christiano Ronaldo zal het niet worden he, wijsneus.
Whitetiger1?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een bekende FOK'ster staat op mijn lijstje.
Een indo staat ook op mijn lijstje.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een bekende FOK'ster staat op mijn lijstje.
Wijsneus? Jij hebt het over bekende voetballers; echt geen hond die van een tweederangs middenvelder van Twente heeft gehoord hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 17:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, Christiano Ronaldo zal het niet worden he, wijsneus.
Mijne ook. Maar Dario lijkt indo. Dus dat zou voor twee tellen. Voetballer en indo.quote:
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |