Zeg gewoon 'ewa scheinhund, du bist ein lekker hapfjenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik moet die bitch nog adden. Maar ik moet hem een smooth berichtje sturen, heus reageert hij op al die sletjes.
Nee, ik denk het niet. Hebben die het geld überhaupt wel?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:18 schreef Skylark. het volgende:
Maar stel dat Tottenham of whatever, gewoon een subtopper in de Barclays 15 offert voor Suarèz, zou hij dan gaan.
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zeg gewoon 'ewa scheinhund, du bist ein lekker hapfjen.'
Gewoon. DOBRE DOBRE zeggen.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
Dan moet ik hem in het Bosnisch een bericht sturen.
Kies dan om hem te slaan.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
Omg wat is dit jongens. Gaat m'n ex tegen me beginnen: "Als ajax wint geef je me een bj en als Feyenoord wint mag jij kiezen"
Ga weg of zo, ik wil je niet pijpen.
quote:
S.Seagal wilt vast wel iets voor je vertalen.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
Dan moet ik hem in het Bosnisch een bericht sturen.
google vertaling.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
S.Seagal wilt vast wel iets voor je vertalen.
Jonge Seagal zegt dat toch all the time. Wie zal het beter weten.quote:
Mijn buurvrouw is Pools. BITCH.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge Seagal zegt dat toch all the time. Wie zal het beter weten.
Ja daarom. Dat zeggen ze overal in die streek.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, dat zeiden mensen de hele dag toen ik in Macedonië was. Ahhh dobre dobre!!!!
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ex van Sanna zegt:
*maar sanna sinds wanneer ben jij zo into de moiboi's jersey shore types
Oh ja Jersey Shore weer straksquote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ex van Sanna zegt:
Sanna valt op deze jongens.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ex van Sanna zegt:
Chai, Feyenoord gaat niet winnen dus je kan kiezen tot je een ons weegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |