Mit freundlichem Grußquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
Hoe zeg je liefs in het Duits onderaan een brief?
Volgens mij ook in een lied van deadmau5 gehoord.quote:
Je gaat een brief sturen naar dario?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:59 schreef wolvendagen het volgende:
Zou lullig zijn als hij nu wel Nederlands spreekt.![]()
![]()
Sanna gedraagt zich gewoon als fucking 13quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je gaat een brief sturen naar dario?
Dat is wel heel sadZelfs al zou je een mannelijke fokker zijn dan zou het nog sad zijn.
wd, whatcha doing, man?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
Heeft iemand het telefoonnummer van Dario Vujicevic?
Goldfish nummers in de OP.quote:
Geen probleem, daar was ik al een stuitje op uitgekeken.quote:
quote:
Gewoon sad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Sanna gedraagt zich gewoon als fucking 13
Goed zo. Anders had ik je even de realiteit in geslapt.quote:
Dat zou wel een hele slechte grap zijn, volgens mij heb je dat Duitse bericht zojuist naar hem verstuurd op hyvesquote:
Dankjewel. Lul.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:07 schreef Bragi het volgende:
Nee, een voetballer. Da's een hele verbetering ten opzichte van een soldaat.
Nee.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele slechte grap zijn, volgens mij heb je dat Duitse bericht zojuist naar hem verstuurd op hyves
Jawat. Je zoekt ze toch uit telkens.quote:
Je opmerking had alleen niet gehoeven, beetje onnodig en bot.quote:
Ze draaiden hier 12 zondagen aan een stuk. Wat een feestjes! Zijn echt ontzettend groot hier onder de blanke bevolking.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben eerder dit jaar ook naar een liveset van ze geweest in de melkweg, geweldig
Ik hoor nog niemand lachen.quote:
Zoek gewoon wat normaals joh. Dat moet toch haast wel lukkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je opmerking had alleen niet gehoeven, beetje onnodig en bot.
Je zin klopt niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:10 schreef NoelGallagher het volgende:
HEY SANNA, GROW THE FUCK UP OR GET THE FUCK OF
Oh, als iemand iets over jou zegt, dan is het wel bot. Get a hold of yourself, womanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je opmerking had alleen niet gehoeven, beetje onnodig en bot.
Waar bemoei jij je mee dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zoek gewoon wat normaals joh. Dat moet toch haast wel lukken
Haha tof, ik wil ook naar Zuid-Afrikaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze draaiden hier 12 zondagen aan een stuk. Wat een feestjes! Zijn echt ontzettend groot hier onder de blanke bevolking.
Hij probeert je de realiteit in te helpen.quote:
Omdat zoiets me raakt. Maar goed, jij denkt vast dat ik geen gevoel heb.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oh, als iemand iets over jou zegt, dan is het wel bot. Get a hold of yourself, woman
Het is dus géén grapje?quote:
Alsof een fokker mij gaat tegenhouden. Nee. Oke. Dankjewel. Doei.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij probeert je de realiteit in te helpen.
Dat gejank en gebitch van jou worden we gewoon behoorlijk zat, denk dat ik wel namens behoorlijk wat mensen spreekquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat zoiets me raakt. Maar goed, jij denkt vast dat ik geen gevoel heb.
kankerdikke care /NGquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat gejank en gebitch van jou worden we gewoon behoorlijk zat, denk dat ik wel namens behoorlijk wat mensen spreek
Nee, volgens mij denk jij dat anderen geen gevoelens hebben. Alsof jij nooit bot doet over mensenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat zoiets me raakt. Maar goed, jij denkt vast dat ik geen gevoel heb.
Thanks for the info. Ik zal het opschrijven.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, volgens mij denk jij dat anderen geen gevoelens hebben. Alsof jij nooit bot doet over mensen [ afbeelding ]
Een wijze oude man vertelde mij eens:
"Behandel anderen zoals je zelf graag behandeld wilt worden"
Verticaal zijn het er wel twee.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:15 schreef Japsnars het volgende:
Drie vingers schuim in plaats van twee, damn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |