Dikke deceptie als het niet zo is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef Maisnon het volgende:
Vrijdag is de verrassingsavond die ik voor mn verjaardag te goed had van mn twee beste vriendinnen (die veel te ver weg wonen) en ze zeggen niks maar ik weet dat het in de buurt van station Nijmegen is, in de avond, en ik heb gekeken wat er in de schouwburg daar is.
En dat is wel erg tof! Blaze heet het, een soort streetdance/breakdance van alles dans+muziek iets met hele gave visuals.
Zou wel gaaf zijn
Naast beroofd en vermoord worden?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof er hier niets te beleven valt na 't WK?
Ik las jongetje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:05 schreef Crack_ het volgende:
Er wordt een jointje voor me gemaakt, nomnomnom.
Zo grappig als je dalijk naar Frans Duijts gaat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:04 schreef Maisnon het volgende:
Vrijdag is de verrassingsavond die ik voor mn verjaardag te goed had van mn twee beste vriendinnen (die veel te ver weg wonen) en ze zeggen niks maar ik weet dat het in de buurt van station Nijmegen is, in de avond, en ik heb gekeken wat er in de schouwburg daar is.
En dat is wel erg tof! Blaze heet het, een soort streetdance/breakdance van alles dans+muziek iets met hele gave visuals.
Zou wel gaaf zijn
Stage in 't buitenland is wel iets anders natuurlijk dan gewoon in NL. Komt iets meer bij kijken om 't te regelen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is nooit te kortdag.
M'n beide stages heb ik 2 weken van tevoren geregeld
Met een fucking mintsigaret he?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:05 schreef Crack_ het volgende:
Er wordt een jointje voor me gemaakt, nomnomnom.
Minisigaret, what?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met een fucking mintsigaret he?zonde
quote:
HAHAHAHA IK LACHTE ZO HARD.quote:
Ik zal echt nooit van mijn leven... echt nooit naar een 3de wereldland gaan.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAHA IK LACHTE ZO HARD.![]()
OM MINT. WTF.
Dan blijft het een optie daar Z-A niet echt als 3e wereldland gezien mag worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zal echt nooit van mijn leven... echt nooit naar een 3de wereldland gaan.
Mij werd me gevraagd hoe het met mijn kinderen ging. Was een serieuze vraag van die vrouw.quote:
Alleen voor de eckte eckte.quote:
Nou en, ik ga daar gewoon nooit naartoe.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:18 schreef Maisnon het volgende:
Denken dat je spontaan verkracht en beroofd wordt in elk 3e wereldland
Zolang je geen dikke rijke amerikaan bent of naakte vrouw ben je redelijk safe denk ik.
True. In Friesland was ik ook veilig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:18 schreef Maisnon het volgende:
Zolang je geen dikke rijke amerikaan bent of naakte vrouw ben je redelijk safe denk ik.
quote:
Wedje leggen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:18 schreef Maisnon het volgende:
Dat leest makkelijker.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:20 schreef Maisnon het volgende:
Maar bodemloze geldput niet meer te redden een grote troep rotzooi zonder wetten landen heb ik het dan niet zo op.
'bodemloze geldput niet meer te redden een grote troep rotzooi zonder wetten landen' mag eventueel door Somalie vervangen worden als dat makkelijker leest.
Livin' on the edge!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou en, ik ga daar gewoon nooit naartoe.
Ja maar jij bent dan ook een woeste neger met een grote lange bamboestok en volledig bevoorraadt door pipashop.nlquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Livin' on the edge!
In die drie maanden dat ik hier zit heb ik mij nog nooit onveilig gevoeld.
KA-CHING!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Verdomme, in het café werkt het direct. Let maar op, ik ga nu naar mijn stamcafé en pik er één of twee op.
Over woeste negers gesproken, komend weekend logeren bij de bosjesmannen. Bierdrinken op locatie!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook een woeste neger met een grote lange bamboestok en volledig bevoorraadt door pipashop.nl
Zijn de bosjesmannen niet inmiddels overgestapt op het kapitalisme. Hamburger McPeniskoker enzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Over woeste negers gesproken, komend weekend logeren bij de bosjesmannen. Bierdrinken op locatie!
Ik ga het ondervinden. Over 2 weken ga ik overigens naar de Himba's, die zitten ook in dat programma.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zijn de bosjesmannen niet inmiddels overgestapt op het kapitalisme. Hamburger McPeniskoker enzo.
Bij groeten uit de rimboe gingen al die stammen half acterendikke deceptie
Oh really? Ik zat me altijd af te vragen of die ondertiteling wel klopte. Volgens mij hebben ze daar ook veel bij gefantaseerd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zijn de bosjesmannen niet inmiddels overgestapt op het kapitalisme. Hamburger McPeniskoker enzo.
Bij groeten uit de rimboe gingen al die stammen half acterendikke deceptie
'Bekend van TV!'quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga het ondervinden. Over 2 weken ga ik overigens naar de Himba's, die zitten ook in dat programma.
Je zal er wel van horen wanneer ik terug ben in de beschaafde wereld.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
'Bekend van TV!'
Maar het lijkt me serieus wel tofdus hou ons op de hoogte
BEFEHL IST BEFEHL,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
Hoe zeg je liefs in het Duits onderaan een brief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |