Jou staat alles.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen zeggen altijd dat dat heel pittig bij me staat. Dus waar heb je het over?
quote:
Ik ben er eens wezen kijken maar vond er geen flikker aan.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
S_a, als Fas en ik naar de Gay Parade gaan kom je dan ook?
Nou nou nou.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hey schatje, jij bent de mooiste die ik ooit heb gezien. Kom je naar mijn huis?
Bohoho!!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben er eens wezen kijken maar vond er geen flikker aan.
Whut? Wat dan? En ben je nog versierd?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben er eens wezen kijken maar vond er geen flikker aan.
Dan is ze al met mij bij de Love Paradequote:Op maandag 3 mei 2010 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
S_a, als Fas en ik naar de Gay Parade gaan kom je dan ook?
Verdomme, in het café werkt het direct. Let maar op, ik ga nu naar mijn stamcafé en pik er één of twee op.quote:
Naamtopics.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:23 schreef WillFerrell het volgende:
Het irriteert me trouwens mateloos dat ik er bijna geneigd ben om er een topic over te openen; de UI van Otis en Potloodvis.
Paar jaar terug was dat. Ja nee weet niet, vond het gewoon niet echt boeiend.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whut? Wat dan? En ben je nog versierd?
Misschien is het boeiender met Fas omdat gay.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Paar jaar terug was dat. Ja nee weet niet, vond het gewoon niet echt boeiend.
Denk 't niet nee.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien is het boeiender met Fas omdat gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |