quote:Op maandag 3 mei 2010 19:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mensen die voetbal haten zijn pas mietjes.
Mensen die mensen haten die voetbal halen zijn pas mietjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
je mag in deze wereld niet eens meer een voetbal halen in de winkel?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mensen die mensen haten die voetbal halen zijn pas mietjes.
Ik ga alvast een voetbal halen.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik kan geen mietje zijn.quote:mietje
[zelfstandig naamwoord]• man die een seksuele voorkeur voor mannen heeft en dat duidelijk laat zien
vb:met die hoge hakken lijk je wel een mietje
synoniem: nicht
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:10 schreef Hephaistos. het volgende:
Drink er nog een lekker biertje op Theo. Met de groeten aan je revaliderende vriend
Touchequote:Op maandag 3 mei 2010 19:09 schreef Smaland het volgende:
[..]
je mag in deze wereld niet eens meer een voetbal halen in de winkel?
Beter dan dit kan niet verwoord worden.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[..]
Ik kan geen mietje zijn.
But nice try.
Sorry.quote:miet·je o (scheldw, inform) 1 mnl homoseksueel; 2 slappeling,
halve zachte
Ik ben zeer benieuwd wie o wie die enkele uitzondering nou is geweestquote:Volgens Kenneth Perez wordt dit feest nog mooier dan het zondag was. De middenvelder van de Tukkers meldde dat de spelersgroep het in de 'kampioensnacht' niet extreem laat had gemaakt, op een enkele uitzondering na.
Ik gok op McClaren. Die oude beer weet van feesten.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd wie o wie die enkele uitzondering nou is geweest
Theo"Ik drink niet wanneer ik rij" Janssen moet het zijn geweestquote:Op maandag 3 mei 2010 19:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Theo Jansen.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
gelijk hebben zequote:Op maandag 3 mei 2010 19:24 schreef Salvad0R het volgende:
Die jongens van Twente zijn sinds gister al aan het zuipen gast, wat denk je zellef.
hier in het zuiden heb ik pas na op het einde van de 3de avond carnaval last van mijn stem, die knakkers van twente hebben het al binnen 24 uurquote:Op maandag 3 mei 2010 19:24 schreef Salvad0R het volgende:
Die jongens van Twente zijn sinds gister al aan het zuipen gast, wat denk je zellef.
Misschien zijn die topsporters iets minder geoefende drinkers dan jijquote:Op maandag 3 mei 2010 19:29 schreef Smaland het volgende:
[..]
hier in het zuiden heb ik pas na op het einde van de 3de avond carnaval last van mijn stem, die knakkers van twente hebben het al binnen 24 uur
mietjes zijn het, ik zeg je, mietjes
maar 3 dagen carnaval vierenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:29 schreef Smaland het volgende:
[..]
hier in het zuiden heb ik pas na op het einde van de 3de avond carnaval last van mijn stem, die knakkers van twente hebben het al binnen 24 uur
mietjes zijn het, ik zeg je, mietjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |