Thought so.quote:
Misschien ook wel handig voor losers die 500 euro uitgeven aan een iPad wellicht.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:05 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, waarom dat toetsenbordje, alsof er mensen zijn die een computer zonder toetsenbord hebben en denken goh laat ik gaan computeren.
Mwa, ik vind het niet nodig. But thanks.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien ook wel handig voor losers die 500 euro uitgeven aan een iPad wellicht.
Hoe doe je het nu dan? Met de muis?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het niet nodig. But thanks.
Ik heb geen muis.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe doe je het nu dan? Met de muis?
Alt+s is vet handy.
Mijn vader wilt er één.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien ook wel handig voor losers die 500 euro uitgeven aan een iPad wellicht.
Same. Blijft omslachtig.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen muis.Ik gebruik m´n laptop touchpadje.
Op de Mac moet het wel met de muis, of er moet daar een ander shortcut voor zijn. Je kan niet eens TAB TAB ENTER doen. Kut Apple meuk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hoe doe je het nu dan? Met de muis?
Alt+s is vet handy.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op de Mac moet het wel met de muis, of er moet daar een ander shortcut voor zijn. Je kan niet eens TAB TAB ENTER doen. Kut Apple meuk.
Leuk een week mee spelen en vervolgens ligt ie volgend jaar voor 3 tientjes met Koninginnedag op de vrijmarkt. Whooptiedoo.quote:
Was ist, schatje?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leuk een week mee spelen en vervolgens ligt ie volgend jaar voor 3 tientjes met Koninginnedag op de vrijmarkt. Whooptiedoo.
Weet ik niet. Maar mijn vader is sowieso wel van de gadgets en Apple.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leuk een week mee spelen en vervolgens ligt ie volgend jaar voor 3 tientjes met Koninginnedag op de vrijmarkt. Whooptiedoo.
Gadgets niks mis mee, Apple ook niet, maar de iPad is net zo'n zinvolle gadget als de DVD rewinder.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar mijn vader is sowieso wel van de gadgets en Apple.
Juist hoe meer apps er nu voor verschijnen, hoe grager ik die iPad wil.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gadgets niks mis mee, Apple ook niet, maar de iPad is net zo'n zinvolle gadget als de DVD rewinder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |