quote:
quote:
quote:
Doe het zelf.quote:
Je hoort dan ook te FOK!ken achter de computer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:01 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Die filmplaatjes zijn onmeunig irritant op een telefoon.
Niet als ik een eitje kook in de keuken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je hoort dan ook te FOK!ken achter de computer.
Dan hoor je al helemaal niet te FOK!ken.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:05 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, waarom dat toetsenbordje, alsof er mensen zijn die een computer zonder toetsenbord hebben en denken goh laat ik gaan computeren.
quote:Our virtual keyboard allows you to enter the precise search terms you want, regardless of the language keys on your physical keyboard. It can be helpful for people who use one of the many non-Latin script-based languages that require special characters such as Arabic, Greek, and Thai.
quote:# You can also type using your physical keyboard, and the corresponding key on the virtual keyboard will be typed in the search box rather than the character shown on your physical keyboard. (Note that not all keyboards are currently compatible with this feature. If your physical keyboard will not sync with the virtual keyboard, please click the characters using your mouse.)
quote:If you're looking for special characters and don't see them on the on-screen keyboard, try pressing the virtual keyboard's Alt+Ctrl and "up arrow" keys to see more characters.
Oh zo.quote:
Ja, maar dit is dus als je een keer rare tekens nodig hebt die niet op je fysieke toetsenbord staan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh zo.Maar die hebben toch ook gewoon een eigen Google-page?
Als ik dat ctrl+alt doe vind ik het nou ook niet echt bijzondere tekens. Die kan ik zelf ook gewoon maken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar dit is dus als je een keer rare tekens nodig hebt die niet op je fysieke toetsenbord staan.'t Kan op zich wel handig zijn, al zullen weinigen het gebruiken...
Juist wel, ik zit dan toch alleen maar te wachten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan hoor je al helemaal niet te FOK!ken.!
Jij weet uit je hoofd tekens als µ en ß te typen, ja?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik dat ctrl+alt doe vind ik het nou ook niet echt bijzondere tekens. Die kan ik zelf ook gewoon maken.
Laat mij je dan ondertussen entertainen met een koddig 'filmplaatje'.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:11 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Juist wel, ik zit dan toch alleen maar te wachten.
Ja. alt+s=ßquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij weet uit je hoofd tekens als µ en ß te typen, ja?Knap.
Doen bij mij in Google niks.quote:
Niet de linker alt op je toetsenbord, maar de rechter. Bij mij is dat Alt Gr.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Doen bij mij in Google niks.
Zie. Heb je al iemand voor wie dat toetsenbordje handig is. [ afbeelding ]
Oh.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet de linker alt op je toetsenbord, maar de rechter. Bij mij is dat Alt Gr.
Maar bij mij werkt het wel.
Bij mij doet het niks op FOK!.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:14 schreef Bragi het volgende:
Op FOK! is Alt+S invoeren en Alt+M My Active Topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |