Wat hoop je dat nou weerquote:Op zondag 2 mei 2010 15:02 schreef Potloodvis het volgende:
Ik hoop dat FC Twente kampioen word, maar dan wil Lot niet e-trouwen met mij.
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als PSV'er kan ik geen reden verzinnen waarom Ajax het verdient om kampioen te worden.
Als goedmakertje krijgen we wel een lijdend Ajax te zien.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:05 schreef Allure_ het volgende:
Het doet me toch wel een beetje pijn dat PSV niet meer in de titelrace is. Zo onnatuurlijk.
Kankerblom ja. Maar 1 doelpunt is genoeg.quote:
Nee hoor, want de 0-2 komt er ook aan.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kankerblom ja. Maar 1 doelpunt is genoeg.
Nee, maar ik zie het niet echt meer zitten.. Hopen dat Twente een fout maakt dan maar. Of ook rood krijgt, Janssen bijv. hij is al aardig op wegquote:
Geniet ondertussen van dit stukje kunst.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:11 schreef Allure_ het volgende:
Ik zeg tijd voor Ben & Jerry. Alvast de overwinning vieren.
Nee, ze zijn de picknickmand aan het zoeken.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:12 schreef Allure_ het volgende:
Ligt PSV trouwens een uiltje te knappen, ofzo?
Ze moeten wel. Roda 1-0 voor.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze er weer wat harder voor na de rust
quote:
Yup, maar bij heracles scoort iedereen behalve Dost; bij ajax scoort iedereen behalve Siem; schiet zo niet op.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:41 schreef Skylark. het volgende:
Japsnars heeft iig met Roda al geld verdiend.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:06 schreef Lakitu het volgende:
Kogel door de kop van twente spelers kankerteam
Maar dan quoten wij al die keren dat ze een veel te grote bek hadden over Ajax en de SC met voetbal vervuilden.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:09 schreef Allure_ het volgende:
HAHA als Twente wint, krijgen we de komende 5 uur een kanker klaag regen over Twente. Boehoe lucky Twente, Ajax had veul meer doelpunten, dus Twente verdient het niet'
Dat dusquote:Op zondag 2 mei 2010 16:14 schreef Chuck_Norris het volgende:Nooit over voetbal praten en dan nu zo doen
Ja daarom juist. Nu is het onze beurt.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:14 schreef Chuck_Norris het volgende:Nooit over voetbal praten en dan nu zo doen
Ajacieden zouden het inderdaad anders aangepakt hebben.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:14 schreef L0t.. het volgende:
Zie al die PSV-ers zich hier weer eens van hun beste kant laten zien
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:14 schreef L0t.. het volgende:
Zie al die PSV-ers zich hier weer eens van hun beste kant laten zien
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:14 schreef Chuck_Norris het volgende:Nooit over voetbal praten en dan nu zo doen
Ik wel ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ajacieden zouden het inderdaad anders aangepakt hebben.
haha maakt niet uit hoor. Ik had geen hoop gezet op vandaag.quote:
Ja hoor, dit gaat om 'gunnen'quote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Chai het volgende:
Otis heeft nooit geweten dat er mensen bestaan die andere clubs iets gunnen.
Welkequote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:20 schreef Otis2.0 het volgende:
De enige die ik persoonlijk eigenlijk zie huilen zijn mensen die een hekel aan Ajax hebben en maar wát graag zien dat Ajacieden nu gaan klagen.
Ik berust me in dit resultaat hoor. Ik ben trots op die enorme inhaalrace en die zegereeks van de afgelopen 14 wedstrijden. Als je ziet waar we vorig jaar stonden met Marco als coach, en dan dit, dan kan je alleen maar trots zijn op die enorme ontwikkeling. Daarbij gaan we ook nog de beker winnen. Ik ben trots op Ajax.
De enige die ik persoonlijk eigenlijk zie huilen zijn mensen die een hekel aan Ajax hebben en maar wát graag zien dat Ajacieden nu gaan klagen.
Ik berust me in dit resultaat hoor. Ik ben trots op die enorme inhaalrace en die zegereeks van de afgelopen 14 wedstrijden. Als je ziet waar we vorig jaar stonden met Marco als coach, en dan dit, dan kan je alleen maar trots zijn op die enorme ontwikkeling. Daarbij gaan we ook nog de beker winnen. Ik zie het positief in voor de toekomst, en ik ben trots op Ajax.
Ik berust me in dit resultaat hoor. Ik ben trots op die enorme inhaalrace en die zegereeks van de afgelopen 14 wedstrijden. Als je ziet waar we vorig jaar stonden met Marco als coach, en dan dit, dan kan je alleen maar trots zijn op die enorme ontwikkeling. Daarbij gaan we ook nog de beker winnen. Ik zie het positief in voor de toekomst, en ik ben trots op Ajax.
Haha allure, serieus, waarom dat plaatje? Ik zeg juist dat ik niet aan het huilen ben omdat ik positief ben over dit Ajax.quote:
Lekker is datquote:Op zondag 2 mei 2010 16:20 schreef Chai het volgende:
Dit is gewoon te makkelijk.![]()
Iedereen op de kast.
Nee dat is te zien.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Vrouwen die denken dat ze kunnen trollen met voetbal
Nee.
Quote 1 huillie reactie van een Ajacied dan.quote:
Ik moest er wel om lachen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker is dat. Dit gaat me ook te makkelijk allemaal
.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Quote 1 huillie reactie van een Ajacied dan.
Nvm ik zie Laki al.![]()
![]()
quote:
Is daar geen centraal topic voor?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
KANKER ZOOI, dat nummer bij NOS elke keer als ik dat hoor wil ik weten hoe het heet. Ik heb er zelfs een topic over geopend toen.
deze toevallig?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
KANKER ZOOI, dat nummer bij NOS elke keer als ik dat hoor wil ik weten hoe het heet. Ik heb er zelfs een topic over geopend toen.
Jawel, maar ik heb het topic toen gewoon geopend.quote:
Nee, schatje. Net bij Twente op 't plein.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:24 schreef Lakitu het volgende:
En uiteraard AjaxBeker, CL-voorronde en volgend seizoen laten zien waar al die omhooggevallen boeren thuishoren.
Dat zeg ik. Ik ben trots op Ajax en de ontwikkeling die dit seizoen is gemaakt. En volgens mij is dat zo'n beetje de mening van iedere Ajacied die er is. Het zijn meer de andere clubs die graag zien dat we nu gaan kankeren en klagen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:24 schreef Lakitu het volgende:
En uiteraard AjaxBeker, CL-voorronde en volgend seizoen laten zien waar al die omhooggevallen boeren thuishoren.
Dat is geen huilie, ik gun het gewoon twente niet. Laat staan dat ik ze zou feliciteren.quote:
?quote:
Ja hahaquote:Op zondag 2 mei 2010 16:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw Otis zag je die backpass van Gerrard op Drogba_! Wat een homo
Nee echt geen idee.quote:
Zelfs de turken zijn tegen Ajax.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:27 schreef Lakitu het volgende:
Wtf, ik hoorde een stoet toeterende auto's net. Als dat voor twente was, royal sadness![]()
True.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind de prestatie van Ajax nice hoor. Zeker een complimentje waard. Beter dan PSV.
Ajax heeft het laten liggen in de eerste seizoenshelft. Vanaf de winter heeft Ajax niet matig gepresteerd hoor. De afgelopen 14 wedstrijden werden gewonnen, veelal met grote cijfers. Sowieso geen slecht seizoen, slechts 4 tegengoals in de ArenA, en in totaal 106 doelpunten gemaakt. Het is jammer dat Twente dan een nóg beter seizoen draait, qua resultaten.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:37 schreef Chai het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat alle grote clubs dit jaar zo matig hebben gepresteerd dan?
Maar PSV en Feyenoord dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ajax heeft het laten liggen in de eerste seizoenshelft. Vanaf de winter heeft Ajax niet matig gepresteerd hoor. Sowieso geen slecht seizoen, slechts 4 tegengoals in de ArenA, en in totaal 106 doelpunten gemaakt. Het is jammer dat Twente dan een nóg beter seizoen draait, qua resultaten.
Dat nummer was echt aan vroegahquote:
PSV net andersom als Ajax. Die liepen fantastisch te voetballen en werden in februari ook door iedereen al als kampioen gezien. Maar toen Reis ontslagen werd vanwege drugsgebruik en Lazovic midden in het seizoen aan Zenit werd verkocht ging het rommelen en lieten ze punten liggen.quote:
Goed samengevat. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat PSV het met Lazo en Reis ook niet had gehaald.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
PSV net andersom als Ajax. Die liepen fantastisch te voetballen en werden in februari ook door iedereen al als kampioen gezien. Maar toen Reis ontslagen werd vanwege drugsgebruik en Lazovic midden in het seizoen aan Zenit werd verkocht ging het rommelen en lieten ze punten liggen.
Feyenoord heeft juist nog boven verwachting gespeeld. Die komen echt helemaal vanuit het niets en zijn nu toch nog vierde geworden + bekerfinale gehaald.
En AZ, tsja, een combinatie van Ronald Koeman en de DSB-perikelen.
Ik had S.Seagal in februari alvast gefeliciteerd met het kampioenschap. PSV stond toen zo goed, met name dat middenveld van Bakkal, Afellay en Engelaar. Maar toen het minder ging bleek dat ook tegen te vallen. Met name Afellay vond ik flink door de mand vallen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goed samengevat. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat PSV het met Lazo en Reis ook niet had gehaald.
Afellay heeft echt een attitudeprobleem, wat een ventjequote:Op zondag 2 mei 2010 16:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had S.Seagal in februari alvast gefeliciteerd met het kampioenschap. PSV stond toen zo goed, met name dat middenveld van Bakkal, Afellay en Engelaar. Maar toen het minder ging bleek dat ook tegen te vallen. Met name Afellay vond ik flink door de mand vallen.
True, ben benieuwd wat Afellay gaat doenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had S.Seagal in februari alvast gefeliciteerd met het kampioenschap. PSV stond toen zo goed, met name dat middenveld van Bakkal, Afellay en Engelaar. Maar toen het minder ging bleek dat ook tegen te vallen. Met name Afellay vond ik flink door de mand vallen.
All vindt hem geil.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Afellay heeft echt een attitudeprobleem, wat een ventje
quote:
Toivonen vind ik nog wel aardig, maar verder is het behoorlijk treurig voorin bij PSV. Ze zijn bezig met Lens en El Hamdaoui hoorde ik. Lens vind ik een prima speler, van El Hamdaoui ben ik geen fan. Goede voetballer hoor, maar afspelen doet hij niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
True, ben benieuwd wat Afellay gaat doen. Maar sowieso moet PSV zich gaan richten op de voorhoede. Wat mij betreft verkopen ze Amrabat, Koevermans én Toivonen en halen ze eens wat kwaliteit in huis
.
Sowieso houdt PSV zich te goed aan het financiele beleid van de KNVB. Heel goed van ze, maar als niemand anders dat doet heb je er ook weinig aan. Sowieso moet de jeugdopleiding eens op de schop, als je ziet wat Ajax heeft verdiend daaraan en PSV.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Toivonen vind ik nog wel aardig, maar verder is het behoorlijk treurig voorin bij PSV. Ze zijn bezig met Lens en El Hamdaoui hoorde ik. Lens vind ik een prima speler, van El Hamdaoui ben ik geen fan. Goede voetballer hoor, maar afspelen doet hij niet.
Shit, jij was sneller dan mijn ninja-edit.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Shit, jij was sneller dan mijn ninja-edit.
Sup? Twente is kampioen en ajax niet dus ik ben een beetje
Ja, daar heb je gelijk in. Maar het valt me ook op dat spelers van Ajax veel eerder verkocht worden (weliswaar ook voor hogere bedragen) dan bij PSV. Als Sneijder, Huntelaar en Babel bij PSV gespeeld hadden had ik nog maar moeten zien dat ze én zo snel, én naar zulke grote clubs, én voor bijna 70 miljoen zouden zijn vertrokken.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sowieso houdt PSV zich te goed aan het financiele beleid van de KNVB. Heel goed van ze, maar als niemand anders dat doet heb je er ook weinig aan. Sowieso moet de jeugdopleiding eens op de schop, als je ziet wat Ajax heeft verdiend daaraan en PSV.
Klopt over het algemeen wel ja. Maar ik snap ook niet waarom Ajax continu in de schuld blijft ondanks die verkopen. Ja, door aankopen zoalsquote:Op zondag 2 mei 2010 16:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Maar het valt me ook op dat spelers van Ajax veel eerder verkocht worden (weliswaar ook voor hogere bedragen) dan bij PSV. Als Sneijder, Huntelaar en Babel bij PSV gespeeld hadden had ik nog maar moeten zien dat ze én zo snel, én naar zulke grote clubs, én voor bijna 70 miljoen zouden zijn vertrokken.
Dat geld is wel leuk verder maar ik heb liever dat die spelers ook bij Ajax wat langer blijven.
Sulejmaniquote:Op zondag 2 mei 2010 16:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt over het algemeen wel ja. Maar ik snap ook niet waarom Ajax continu in de schuld blijft ondanks die verkopen. Ja, door aankopen zoalsSulejmani
.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
O mijn god, wiens rug was dat die ik zag die uit de schaal zoop. Hij zag er kankerlekker uit.
Dan ben je gewoon een mongool, wat heeft Feyenoord hier nou mee te maken?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ajacieden op twitter die nu Feyenoorders bashen.![]()
Ik wil weten wie het was. Hij zag er echt tantoe geil uit.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja ik zag ook wat smakelijks. Beter switchen ze terug naar die jacuzzi.
Het was vast oppermooiboi Brama:quote:Op zondag 2 mei 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil weten wie het was. Hij zag er echt tantoe geil uit.
Nee.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het was vast oppermooiboi Brama:
[ afbeelding ]
Kan je telefoon daar tegen?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:00 schreef Maisnon het volgende:
ik ga dadelijk mn telefoon in de vijver laten zakken en dan filmen
Het kan hem niet zijn, want die zit nog op de basisschool.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zo'n gast in de klas en die lijkt echt extreem op Christian Erikssen.
wie is datquote:Op zondag 2 mei 2010 17:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zo'n gast in de klas en die lijkt echt extreem op Christian Erikssen.
In een dichtgeknoopt plastic zakjequote:
Is er al bekend wie weggaat? Kan me moeilijk voorstellen dat Suarèz nog een jaar blijft.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Als ik zo de tweede seizoenshelft zag, kan ik me niet voorstellen dat we volgend jaar geen kampioen worden. Maarja, dat zeg ik al 5 jaar.
Hij doet me denken aan Reetveter. Hij zal het wel zijn.quote:
Ik zie Suarez nog wel blijven nu, die gaat echt neit weg voor 15 miljoen, en met deze markt zullen we er niet meer voor vangen. Plus Lodeiro is natuurlijk ook gehaald zodat Luis nog een tijdje hier blijft. Sowieso een verdediger, maar daar heb ik geen zin in, behalve als het Urby is.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is er al bekend wie weggaat? Kan me moeilijk voorstellen dat Suarèz nog een jaar blijft.
Ik zie hem eigenlijk wel blijven, als ik heel eerlijk ben. Hij heeft (mede) verlengd om Lodeiro te begeleiden, wil alleen vertrekken naar een absolute topclub en heeft nog een 3/4-jarig contract. Hij gaat sowieso alleen voor de hoofdprijs, en naar een club als Real Madrid of United.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is er al bekend wie weggaat? Kan me moeilijk voorstellen dat Suarèz nog een jaar blijft.
Haha falert, het is allang bekend dat Suarez nog een tijdje blijft. Tot nu toe lijkt het grootste deel van de basis gewoon te blijven. Except Pantelic.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehoord over clubs die interesse hebben getoond eigenlijk..quote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Pantelic met zijn zelfgekroonde godenrolquote:Op zondag 2 mei 2010 17:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zie hem eigenlijk wel blijven, als ik heel eerlijk ben. Hij heeft (mede) verlengd om Lodeiro te begeleiden, wil alleen vertrekken naar een absolute topclub en heeft nog een 3/4-jarig contract. Hij gaat sowieso alleen voor de hoofdprijs, en naar een club als Real Madrid of United.
Verder wellicht Gregory van der Wiel en/of Vertonghen. Verder zou ik het niet weten, qua basisspelers. Ja Pantelic, die gaat zo goed als zeker weg.
Wel 35 goals en een bak assists natuurlijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehoord over clubs die interesse hebben getoond eigenlijk..En hij heeft natuurlijk de laatste wedstrijden niet echt geweldig gespeeld.. Pantelic gaat natuurlijk weg, maar dat is oud nieuws.
Op hoeveel manieren kun je Vujicevic uitspreken?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hmhm, hij was het.Waarom heeft hij zo'n kanker achternaam.
Zo wil ik niet heten. Hoe spreek je het uberhaupt uit.
Jaquote:Op zondag 2 mei 2010 17:08 schreef Lakitu het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met onze zeehond Kerlon? Nog steeds geblesseerd ofzo?
Hij is babyfacequote:Op zondag 2 mei 2010 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hmhm, hij was het.Waarom heeft hij zo'n kanker achternaam.
Zo wil ik niet heten. Hoe spreek je het uberhaupt uit.
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op hoeveel manieren kun je Vujicevic uitspreken?
Ja natuurlijk, hij heeft ook een fantastisch seizoen gespeeldquote:Op zondag 2 mei 2010 17:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wel 35 goals en een bak assists natuurlijk.
Jij vond em lekker.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat je het ook kan uitspreken als: "kankerhomo"
Hahaha tyfusquote:Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha watquote:Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whehe.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat een Sevilla of Mallorca wel interesse zou hebben. Ik weet alleen niet of hij dat wil.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, hij heeft ook een fantastisch seizoen gespeeld. Maar of hij in de interesse van echte topclubs staat betwijfel ik..
Daar gaat ie echt niet heen hoor. Ruiz zie ik daarentegen wel naar dat soort clubs gaan.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk dat een Sevilla of Mallorca wel interesse zou hebben. Ik weet alleen niet of hij dat wil.
Die background picquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Reetveter speelt helemaal niet bij Raalte.
dat wil hij niet en dat geld hebben ze niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk dat een Sevilla of Mallorca wel interesse zou hebben. Ik weet alleen niet of hij dat wil.
Ja. Sterker nog, daar zou ik 'm hard doen.quote:
Volgens mij is 't wel echt een pussy. Zou ie een oudere broer hebben? En heb je 'm al geadd?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Sterker nog, daar zou ik 'm hard doen.![]()
Sowieso, want hij is een rich bitch.
Nee, ik moet die bitch nog adden. Maar ik moet hem een smooth berichtje sturen, heus reageert hij op al die sletjes.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij is 't wel echt een pussy. Zou ie een oudere broer hebben? En heb je 'm al geadd?
Neequote:Op zondag 2 mei 2010 17:18 schreef Skylark. het volgende:
Maar stel dat Tottenham of whatever, gewoon een subtopper in de Barclays 15 offert voor Suarèz, zou hij dan gaan.
Vraag Seagal voor tips.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
Dan moet ik hem in het Bosnisch een bericht sturen.
Zeg gewoon 'ewa scheinhund, du bist ein lekker hapfjenquote:Op zondag 2 mei 2010 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik moet die bitch nog adden. Maar ik moet hem een smooth berichtje sturen, heus reageert hij op al die sletjes.
Nee, ik denk het niet. Hebben die het geld überhaupt wel?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:18 schreef Skylark. het volgende:
Maar stel dat Tottenham of whatever, gewoon een subtopper in de Barclays 15 offert voor Suarèz, zou hij dan gaan.
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zeg gewoon 'ewa scheinhund, du bist ein lekker hapfjen.'
Gewoon. DOBRE DOBRE zeggen.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
Kies dan om hem te slaan.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
Omg wat is dit jongens. Gaat m'n ex tegen me beginnen: "Als ajax wint geef je me een bj en als Feyenoord wint mag jij kiezen"
Ga weg of zo, ik wil je niet pijpen.
quote:
S.Seagal wilt vast wel iets voor je vertalen.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
google vertaling.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
S.Seagal wilt vast wel iets voor je vertalen.
Jonge Seagal zegt dat toch all the time. Wie zal het beter weten.quote:
Mijn buurvrouw is Pools. BITCH.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge Seagal zegt dat toch all the time. Wie zal het beter weten.
Ja daarom. Dat zeggen ze overal in die streek.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, dat zeiden mensen de hele dag toen ik in Macedonië was. Ahhh dobre dobre!!!!
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ex van Sanna zegt:
*maar sanna sinds wanneer ben jij zo into de moiboi's jersey shore types
Oh ja Jersey Shore weer straksquote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ex van Sanna zegt:
Sanna valt op deze jongens.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef wolvendagen het volgende:
Ex van Sanna zegt:
Chai, Feyenoord gaat niet winnen dus je kan kiezen tot je een ons weegtquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:24 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft er een duidelijke foto van de selectie van Twente. Ik wil even checken.
Hij zegt het alsof ik 7 van die types verslonden heb. Terwijl ik kankerlang niks meer heb gehad. Wats dit. Alleen omdat ik tegen hem zei dat hij z'n bek moest houden omdat ik bezig was met operatie Dario.quote:
Maar hij bepaalt dat niet. Daar kiest ze gwn sowieso voor.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Chai, Feyenoord gaat niet winnen dus je kan kiezen tot je een ons weegt
Dit is geen bekende voetballerquote:Op zondag 2 mei 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
Wd, op jouw 'to do' lijstje staat toch ook 'een bekende voetballer'? Deze moet je makkelijk lukken dan.
carequote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
Wd, op jouw 'to do' lijstje staat toch ook 'een bekende voetballer'? Deze moet je makkelijk lukken dan.
Dan zou je niet gaan reageren.quote:
Een bekende FOK'ster staat op mijn lijstje.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
Die is ook kanker lelijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, Christiano Ronaldo zal het niet worden he, wijsneus.
Whitetiger1?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een bekende FOK'ster staat op mijn lijstje.
Een indo staat ook op mijn lijstje.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Een bekende FOK'ster staat op mijn lijstje.
Wijsneus? Jij hebt het over bekende voetballers; echt geen hond die van een tweederangs middenvelder van Twente heeft gehoord hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 17:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, Christiano Ronaldo zal het niet worden he, wijsneus.
Mijne ook. Maar Dario lijkt indo. Dus dat zou voor twee tellen. Voetballer en indo.quote:
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |