In een dichtgeknoopt plastic zakjequote:
Is er al bekend wie weggaat? Kan me moeilijk voorstellen dat Suarèz nog een jaar blijft.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Als ik zo de tweede seizoenshelft zag, kan ik me niet voorstellen dat we volgend jaar geen kampioen worden. Maarja, dat zeg ik al 5 jaar.
Hij doet me denken aan Reetveter. Hij zal het wel zijn.quote:
Ik zie Suarez nog wel blijven nu, die gaat echt neit weg voor 15 miljoen, en met deze markt zullen we er niet meer voor vangen. Plus Lodeiro is natuurlijk ook gehaald zodat Luis nog een tijdje hier blijft. Sowieso een verdediger, maar daar heb ik geen zin in, behalve als het Urby is.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is er al bekend wie weggaat? Kan me moeilijk voorstellen dat Suarèz nog een jaar blijft.
Ik zie hem eigenlijk wel blijven, als ik heel eerlijk ben. Hij heeft (mede) verlengd om Lodeiro te begeleiden, wil alleen vertrekken naar een absolute topclub en heeft nog een 3/4-jarig contract. Hij gaat sowieso alleen voor de hoofdprijs, en naar een club als Real Madrid of United.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is er al bekend wie weggaat? Kan me moeilijk voorstellen dat Suarèz nog een jaar blijft.
Haha falert, het is allang bekend dat Suarez nog een tijdje blijft. Tot nu toe lijkt het grootste deel van de basis gewoon te blijven. Except Pantelic.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehoord over clubs die interesse hebben getoond eigenlijk..quote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Pantelic met zijn zelfgekroonde godenrolquote:Op zondag 2 mei 2010 17:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zie hem eigenlijk wel blijven, als ik heel eerlijk ben. Hij heeft (mede) verlengd om Lodeiro te begeleiden, wil alleen vertrekken naar een absolute topclub en heeft nog een 3/4-jarig contract. Hij gaat sowieso alleen voor de hoofdprijs, en naar een club als Real Madrid of United.
Verder wellicht Gregory van der Wiel en/of Vertonghen. Verder zou ik het niet weten, qua basisspelers. Ja Pantelic, die gaat zo goed als zeker weg.
Wel 35 goals en een bak assists natuurlijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehoord over clubs die interesse hebben getoond eigenlijk..En hij heeft natuurlijk de laatste wedstrijden niet echt geweldig gespeeld.. Pantelic gaat natuurlijk weg, maar dat is oud nieuws.
Op hoeveel manieren kun je Vujicevic uitspreken?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hmhm, hij was het.Waarom heeft hij zo'n kanker achternaam.
Zo wil ik niet heten. Hoe spreek je het uberhaupt uit.
Jaquote:Op zondag 2 mei 2010 17:08 schreef Lakitu het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met onze zeehond Kerlon? Nog steeds geblesseerd ofzo?
Hij is babyfacequote:Op zondag 2 mei 2010 17:08 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Hmhm, hij was het.Waarom heeft hij zo'n kanker achternaam.
Zo wil ik niet heten. Hoe spreek je het uberhaupt uit.
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Op hoeveel manieren kun je Vujicevic uitspreken?
Ja natuurlijk, hij heeft ook een fantastisch seizoen gespeeldquote:Op zondag 2 mei 2010 17:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wel 35 goals en een bak assists natuurlijk.
Jij vond em lekker.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat je het ook kan uitspreken als: "kankerhomo"
Hahaha tyfusquote:Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha watquote:Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |