Ajax heeft het laten liggen in de eerste seizoenshelft. Vanaf de winter heeft Ajax niet matig gepresteerd hoor. De afgelopen 14 wedstrijden werden gewonnen, veelal met grote cijfers. Sowieso geen slecht seizoen, slechts 4 tegengoals in de ArenA, en in totaal 106 doelpunten gemaakt. Het is jammer dat Twente dan een nóg beter seizoen draait, qua resultaten.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:37 schreef Chai het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat alle grote clubs dit jaar zo matig hebben gepresteerd dan?
Maar PSV en Feyenoord dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ajax heeft het laten liggen in de eerste seizoenshelft. Vanaf de winter heeft Ajax niet matig gepresteerd hoor. Sowieso geen slecht seizoen, slechts 4 tegengoals in de ArenA, en in totaal 106 doelpunten gemaakt. Het is jammer dat Twente dan een nóg beter seizoen draait, qua resultaten.
Dat nummer was echt aan vroegahquote:
PSV net andersom als Ajax. Die liepen fantastisch te voetballen en werden in februari ook door iedereen al als kampioen gezien. Maar toen Reis ontslagen werd vanwege drugsgebruik en Lazovic midden in het seizoen aan Zenit werd verkocht ging het rommelen en lieten ze punten liggen.quote:
Goed samengevat. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat PSV het met Lazo en Reis ook niet had gehaald.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
PSV net andersom als Ajax. Die liepen fantastisch te voetballen en werden in februari ook door iedereen al als kampioen gezien. Maar toen Reis ontslagen werd vanwege drugsgebruik en Lazovic midden in het seizoen aan Zenit werd verkocht ging het rommelen en lieten ze punten liggen.
Feyenoord heeft juist nog boven verwachting gespeeld. Die komen echt helemaal vanuit het niets en zijn nu toch nog vierde geworden + bekerfinale gehaald.
En AZ, tsja, een combinatie van Ronald Koeman en de DSB-perikelen.
Ik had S.Seagal in februari alvast gefeliciteerd met het kampioenschap. PSV stond toen zo goed, met name dat middenveld van Bakkal, Afellay en Engelaar. Maar toen het minder ging bleek dat ook tegen te vallen. Met name Afellay vond ik flink door de mand vallen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goed samengevat. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat PSV het met Lazo en Reis ook niet had gehaald.
Afellay heeft echt een attitudeprobleem, wat een ventjequote:Op zondag 2 mei 2010 16:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had S.Seagal in februari alvast gefeliciteerd met het kampioenschap. PSV stond toen zo goed, met name dat middenveld van Bakkal, Afellay en Engelaar. Maar toen het minder ging bleek dat ook tegen te vallen. Met name Afellay vond ik flink door de mand vallen.
True, ben benieuwd wat Afellay gaat doenquote:Op zondag 2 mei 2010 16:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had S.Seagal in februari alvast gefeliciteerd met het kampioenschap. PSV stond toen zo goed, met name dat middenveld van Bakkal, Afellay en Engelaar. Maar toen het minder ging bleek dat ook tegen te vallen. Met name Afellay vond ik flink door de mand vallen.
All vindt hem geil.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Afellay heeft echt een attitudeprobleem, wat een ventje
quote:
Toivonen vind ik nog wel aardig, maar verder is het behoorlijk treurig voorin bij PSV. Ze zijn bezig met Lens en El Hamdaoui hoorde ik. Lens vind ik een prima speler, van El Hamdaoui ben ik geen fan. Goede voetballer hoor, maar afspelen doet hij niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
True, ben benieuwd wat Afellay gaat doen. Maar sowieso moet PSV zich gaan richten op de voorhoede. Wat mij betreft verkopen ze Amrabat, Koevermans én Toivonen en halen ze eens wat kwaliteit in huis
.
Sowieso houdt PSV zich te goed aan het financiele beleid van de KNVB. Heel goed van ze, maar als niemand anders dat doet heb je er ook weinig aan. Sowieso moet de jeugdopleiding eens op de schop, als je ziet wat Ajax heeft verdiend daaraan en PSV.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Toivonen vind ik nog wel aardig, maar verder is het behoorlijk treurig voorin bij PSV. Ze zijn bezig met Lens en El Hamdaoui hoorde ik. Lens vind ik een prima speler, van El Hamdaoui ben ik geen fan. Goede voetballer hoor, maar afspelen doet hij niet.
Shit, jij was sneller dan mijn ninja-edit.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Shit, jij was sneller dan mijn ninja-edit.
Sup? Twente is kampioen en ajax niet dus ik ben een beetje
Ja, daar heb je gelijk in. Maar het valt me ook op dat spelers van Ajax veel eerder verkocht worden (weliswaar ook voor hogere bedragen) dan bij PSV. Als Sneijder, Huntelaar en Babel bij PSV gespeeld hadden had ik nog maar moeten zien dat ze én zo snel, én naar zulke grote clubs, én voor bijna 70 miljoen zouden zijn vertrokken.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sowieso houdt PSV zich te goed aan het financiele beleid van de KNVB. Heel goed van ze, maar als niemand anders dat doet heb je er ook weinig aan. Sowieso moet de jeugdopleiding eens op de schop, als je ziet wat Ajax heeft verdiend daaraan en PSV.
Klopt over het algemeen wel ja. Maar ik snap ook niet waarom Ajax continu in de schuld blijft ondanks die verkopen. Ja, door aankopen zoalsquote:Op zondag 2 mei 2010 16:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Maar het valt me ook op dat spelers van Ajax veel eerder verkocht worden (weliswaar ook voor hogere bedragen) dan bij PSV. Als Sneijder, Huntelaar en Babel bij PSV gespeeld hadden had ik nog maar moeten zien dat ze én zo snel, én naar zulke grote clubs, én voor bijna 70 miljoen zouden zijn vertrokken.
Dat geld is wel leuk verder maar ik heb liever dat die spelers ook bij Ajax wat langer blijven.
Sulejmaniquote:Op zondag 2 mei 2010 16:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt over het algemeen wel ja. Maar ik snap ook niet waarom Ajax continu in de schuld blijft ondanks die verkopen. Ja, door aankopen zoalsSulejmani
.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:56 schreef wolvendagen het volgende:
O mijn god, wiens rug was dat die ik zag die uit de schaal zoop. Hij zag er kankerlekker uit.
Dan ben je gewoon een mongool, wat heeft Feyenoord hier nou mee te maken?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ajacieden op twitter die nu Feyenoorders bashen.![]()
Ik wil weten wie het was. Hij zag er echt tantoe geil uit.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja ik zag ook wat smakelijks. Beter switchen ze terug naar die jacuzzi.
Het was vast oppermooiboi Brama:quote:Op zondag 2 mei 2010 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil weten wie het was. Hij zag er echt tantoe geil uit.
Nee.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het was vast oppermooiboi Brama:
[ afbeelding ]
Kan je telefoon daar tegen?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:00 schreef Maisnon het volgende:
ik ga dadelijk mn telefoon in de vijver laten zakken en dan filmen
Het kan hem niet zijn, want die zit nog op de basisschool.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zo'n gast in de klas en die lijkt echt extreem op Christian Erikssen.
wie is datquote:Op zondag 2 mei 2010 17:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zo'n gast in de klas en die lijkt echt extreem op Christian Erikssen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |