SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Nee. Die had ik ook nog wel herkend, klapharrek.quote:
Die denk ik ook, ja.quote:
OW SNAP!!!!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Die had ik ook nog wel herkend, klapharrek.
Wat is een harrek? een scheldwoord in het marocz?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
doe normaal jij opent dit tochquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:55 schreef Dickbride het volgende:
[..]
OW SNAP!!!!!
Ben jij ff kort lontje!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is een harrek? een scheldwoord in het marocz?
Hap hap hap.quote:
Ik snap niks van deze post, kan je die even vrij vertalen naar het Nederlands?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:57 schreef donthate het volgende:
[..]
wat ben j toch leuk opbokken na pixie met der gezeikheb je ok pleinvrees
Schopje MUZ.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
Niemand wil reageren in mijn verkapt request topic.
Met leestekens.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik snap niks van deze post, kan je die even vrij vertalen naar het Nederlands?
Het is al opgelost. Biogarde is alleen te lui om hem te sluiten.quote:
Je doet bitchy en arrogant maar je bent wel lelijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet straat.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |