Welkequote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:20 schreef Otis2.0 het volgende:
De enige die ik persoonlijk eigenlijk zie huilen zijn mensen die een hekel aan Ajax hebben en maar wát graag zien dat Ajacieden nu gaan klagen.
Ik berust me in dit resultaat hoor. Ik ben trots op die enorme inhaalrace en die zegereeks van de afgelopen 14 wedstrijden. Als je ziet waar we vorig jaar stonden met Marco als coach, en dan dit, dan kan je alleen maar trots zijn op die enorme ontwikkeling. Daarbij gaan we ook nog de beker winnen. Ik ben trots op Ajax.
De enige die ik persoonlijk eigenlijk zie huilen zijn mensen die een hekel aan Ajax hebben en maar wát graag zien dat Ajacieden nu gaan klagen.
Ik berust me in dit resultaat hoor. Ik ben trots op die enorme inhaalrace en die zegereeks van de afgelopen 14 wedstrijden. Als je ziet waar we vorig jaar stonden met Marco als coach, en dan dit, dan kan je alleen maar trots zijn op die enorme ontwikkeling. Daarbij gaan we ook nog de beker winnen. Ik zie het positief in voor de toekomst, en ik ben trots op Ajax.
Ik berust me in dit resultaat hoor. Ik ben trots op die enorme inhaalrace en die zegereeks van de afgelopen 14 wedstrijden. Als je ziet waar we vorig jaar stonden met Marco als coach, en dan dit, dan kan je alleen maar trots zijn op die enorme ontwikkeling. Daarbij gaan we ook nog de beker winnen. Ik zie het positief in voor de toekomst, en ik ben trots op Ajax.
Haha allure, serieus, waarom dat plaatje? Ik zeg juist dat ik niet aan het huilen ben omdat ik positief ben over dit Ajax.quote:
Lekker is datquote:Op zondag 2 mei 2010 16:20 schreef Chai het volgende:
Dit is gewoon te makkelijk.![]()
Iedereen op de kast.
Nee dat is te zien.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:21 schreef Chuck_Norris het volgende:
Vrouwen die denken dat ze kunnen trollen met voetbal
Nee.
Quote 1 huillie reactie van een Ajacied dan.quote:
Ik moest er wel om lachen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker is dat. Dit gaat me ook te makkelijk allemaal
.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Quote 1 huillie reactie van een Ajacied dan.
Nvm ik zie Laki al.![]()
![]()
quote:
Is daar geen centraal topic voor?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
KANKER ZOOI, dat nummer bij NOS elke keer als ik dat hoor wil ik weten hoe het heet. Ik heb er zelfs een topic over geopend toen.
deze toevallig?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:23 schreef wolvendagen het volgende:
KANKER ZOOI, dat nummer bij NOS elke keer als ik dat hoor wil ik weten hoe het heet. Ik heb er zelfs een topic over geopend toen.
Jawel, maar ik heb het topic toen gewoon geopend.quote:
Nee, schatje. Net bij Twente op 't plein.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:24 schreef Lakitu het volgende:
En uiteraard AjaxBeker, CL-voorronde en volgend seizoen laten zien waar al die omhooggevallen boeren thuishoren.
Dat zeg ik. Ik ben trots op Ajax en de ontwikkeling die dit seizoen is gemaakt. En volgens mij is dat zo'n beetje de mening van iedere Ajacied die er is. Het zijn meer de andere clubs die graag zien dat we nu gaan kankeren en klagen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:24 schreef Lakitu het volgende:
En uiteraard AjaxBeker, CL-voorronde en volgend seizoen laten zien waar al die omhooggevallen boeren thuishoren.
Dat is geen huilie, ik gun het gewoon twente niet. Laat staan dat ik ze zou feliciteren.quote:
?quote:
Ja hahaquote:Op zondag 2 mei 2010 16:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw Otis zag je die backpass van Gerrard op Drogba_! Wat een homo
Nee echt geen idee.quote:
Zelfs de turken zijn tegen Ajax.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:27 schreef Lakitu het volgende:
Wtf, ik hoorde een stoet toeterende auto's net. Als dat voor twente was, royal sadness![]()
True.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind de prestatie van Ajax nice hoor. Zeker een complimentje waard. Beter dan PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |