Whehe.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat je het ook kan uitspreken als: "kankerhomo"
Ik denk dat een Sevilla of Mallorca wel interesse zou hebben. Ik weet alleen niet of hij dat wil.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, hij heeft ook een fantastisch seizoen gespeeld. Maar of hij in de interesse van echte topclubs staat betwijfel ik..
Daar gaat ie echt niet heen hoor. Ruiz zie ik daarentegen wel naar dat soort clubs gaan.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk dat een Sevilla of Mallorca wel interesse zou hebben. Ik weet alleen niet of hij dat wil.
Die background picquote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:12 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Reetveter speelt helemaal niet bij Raalte.
dat wil hij niet en dat geld hebben ze niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk dat een Sevilla of Mallorca wel interesse zou hebben. Ik weet alleen niet of hij dat wil.
Ja. Sterker nog, daar zou ik 'm hard doen.quote:
Volgens mij is 't wel echt een pussy. Zou ie een oudere broer hebben? En heb je 'm al geadd?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Sterker nog, daar zou ik 'm hard doen.![]()
Sowieso, want hij is een rich bitch.
Nee, ik moet die bitch nog adden. Maar ik moet hem een smooth berichtje sturen, heus reageert hij op al die sletjes.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij is 't wel echt een pussy. Zou ie een oudere broer hebben? En heb je 'm al geadd?
Neequote:Op zondag 2 mei 2010 17:18 schreef Skylark. het volgende:
Maar stel dat Tottenham of whatever, gewoon een subtopper in de Barclays 15 offert voor Suarèz, zou hij dan gaan.
Vraag Seagal voor tips.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
Dan moet ik hem in het Bosnisch een bericht sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |