Eens.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gadgets niks mis mee, Apple ook niet, maar de iPad is net zo'n zinvolle gadget als de DVD rewinder.
Juist, met één miljoen verkochte WiFi-models verkocht in Amerika zijn het alleen fanboys ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:37 schreef Bragi het volgende:
Lijkt me wel geweldig om Steve Jobs te zijn.Het maakt niet uit wat je op de markt brengt, miljoenen mensen zullen het tóch wel kopen.
Fanboys en meelopers.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:39 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Juist, met één miljoen verkochte WiFi-models verkocht in Amerika zijn het alleen fanboys ja.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:37 schreef Bragi het volgende:
Lijkt me wel geweldig om Steve Jobs te zijn.Het maakt niet uit wat je op de markt brengt, miljoenen mensen zullen het tóch wel kopen.
Ik had net lunch ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:40 schreef ynuhh het volgende:
Grappig hoe snel WF weer begint te posten wanneer het over Apple gaat.
IK OOK. Maar het is uitverkocht tochquote:
Zaterdag pas is de verkoop. Wij gaan ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
IK OOK. Maar het is uitverkocht toch!
Ligt vast weer aan de NS.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb het idee dat er telkens geld van mijn OV chipkaart verdwijnt zonder reden.. Laatst had ik er nog 17,50 op staan oid en daarna alleen nog gereisd op momenten dat mijn OV geldig was.. Keek ik gisteren, stond er nog 16 euro op. Vreemd toch?
Really? Chill.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zaterdag pas is de verkoop. Wij gaan ook.
Jij zou betalen toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zaterdag pas is de verkoop. Wij gaan ook.
Dat waren Prrrly Bird kaarten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
IK OOK. Maar het is uitverkocht toch!
Ik betaal zelf wel. Geldwolf. En dan neem ik gelijk een hotel.quote:
Ik niet, wij gaan mooi met de auto en ik hoef gelukkig niet te bobbenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik betaal zelf wel. Geldwolf. En dan neem ik gelijk een hotel.
Ik ga niet. Ik ben geen 18, douchebag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik niet, wij gaan mooi met de auto en ik hoef gelukkig niet te bobben
/carequote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga niet. Ik ben geen 18, douchebag.
nikka whuuut?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:04 schreef Breathtaking het volgende:
reetveter kocht laatst nog iets voor mij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |