quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
JEUJ geen LaPo voor mij!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:54 schreef Barcaconia het volgende:
Geen handboeienWas een hele aardige agent, mijn maat blies over de legale limiet van alcoholpromillage en hij liet hem nog gaan
(0,9 ipv 0,8 geblazen = 2,5 glas bier ofzo)
edit: hoerenzooi, lapo...
Even gouw wat zoeken.
Niet zo handigquote:Op zondag 2 mei 2010 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Godver TYFUS, been het overschrijvingsbewijs van de auto kwijt
Ik dacht ook dat ik die van de rode 121 kwijt wasquote:Op zondag 2 mei 2010 21:14 schreef PeuRac het volgende:
waar had jij jou handboeien gekocht btw? Ondanks dat ik weer single ben was ik niet van plan stil te zitten namelijkquote:Op zondag 2 mei 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JEUJ geen LaPo voor mij!![]()
Maar wel een FiPo!
En ik had het verhaal gelezen, ik maakte een grapjeMaar jammer van de geen handboeien
![]()
Gekregen van Chantal met Sinterklaasquote:Op zondag 2 mei 2010 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waar had jij jou handboeien gekocht btw? Ondanks dat ik weer single ben was ik niet van plan stil te zitten namelijk![]()
Alhowel tie-wraps, wikkelfolie en rubberen veters ook erg goed werken kwam ik vandaag achterFoto's volgen in KEL
Ja, met Marijke was een maand, en met Windigo 6 weken, zit iig progressiein!quote:
Ja, maar dan heb je zo veel sjaals nodig! Die gaanook al als bit en als blinddoekquote:Op zondag 2 mei 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gekregen van Chantal met SinterklaasVraag haar dus maar
Maar ik gok dan de Action oid
Want de cadeautjes waren allemaal ongeveer een euro
Maar een sjaal oid voldoet ook toch? Hoef je geen handboeien voor te kopen
ik ken de meeste Visa's van de visaclub al, en citrosmurf zal wel fotos hebben gemaakt hoop ik?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
Alex! Kheb mooie Visa's gespot vandaag
Alleen was mijn camera vergeten
FF nieuwe aanvragen; je krijgt toch geen ééntje meer op je platen tegenwoordigquote:Op zondag 2 mei 2010 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Denk het welquote:Op zondag 2 mei 2010 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken de meeste Visa's van de visaclub al, en citrosmurf zal wel fotos hebben gemaakt hoop ik?
Is ze single?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:24 schreef Anne het volgende:
Tering. Ik dacht dat mijn vriendin erg was met d'r vriendjes om het half jaar.
Maar een maand/6 weken is wel héél erg!
Geen idee! Ik hou het niet meer bijquote:Op zondag 2 mei 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is ze single?Foto's?
Vidn ze het geil om vastgebonden te worden?
Ik ook, maar ik had ongeveer 2,5 minuut om een OP te zoeken en dit was de eerste foto van Google bij Mercedes 1417quote:Op zondag 2 mei 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had een kurzhauber 1417 verwacht van jou btw Barca
OELEWAPPER!!!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had ongeveer 2,5 minuut om een OP te zoeken en dit was de eerste foto van Google bij Mercedes 1417
nee, dat laat ik aan Emiel over, die doet zijn APKtjes.quote:
Hugster en t0n zijn zich al aan het warmlopen!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:30 schreef Anne het volgende:
OchWij maken het bij de 10 uit. Dan is het weer tijd voor iets anders. Dat is nog 2 en half jaar!
Ik had daar toch gvd geen tijd voor man! Maak een Buzzybee toolbar voor Firefox en ik gebruik die voortaan, maar nu heb ik alleen een google toolbarquote:Op zondag 2 mei 2010 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OELEWAPPER!!!
Vrachtwagenfoto's zoek je op buzzybee, daar staan er meer dan op google![]()
t0n heeft wel een CRXquote:Op zondag 2 mei 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hugster en t0n zijn zich al aan het warmlopen!
Mijn technisch team gaat over 3 weken met elkaar trouwen, ik denk niet dat ze dat an tijd hebbenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik had daar toch gvd geen tijd voor man! Maak een Buzzybee toolbar voor Firefox en ik gebruik die voortaan, maar nu heb ik alleen een google toolbar
Bij wie zit jeop de bijrijdersstoel?quote:
"Camera"Metinquote:Op zondag 2 mei 2010 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn technisch team gaat over 3 weken met elkaar trouwen, ik denk niet dat ze dat an tijd hebben![]()
[..]
Bij wie zit jeop de bijrijdersstoel?
zich ergeren of geïrriteerd raken!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:38 schreef Anne het volgende:
Kappen met baggeren. Er zijn users die zich irriteren.
WTF is daar aan de handquote:
die heeft me er alleen op gewezen dat je niet meer blauw bent, verder niksquote:Op maandag 3 mei 2010 00:18 schreef 2cv het volgende:
Gezien, vraag Anne maar (en vertel dan aan mij wat zij aan jou vertelde).
Toen ik de 156 kocht was ik iets drukker met mn gezondheid (net flink ongeluk gehad enzo) en de afwikkeling van de schade met de 146 als waar en hoe ik mn papieren bewaarde, niet echt handigquote:Op zondag 2 mei 2010 22:06 schreef Paladijn het volgende:
Hoe kun je je overschrijvingsbewijs nou kwijt zijn? Die leg je op een standaard plek neer zodat je'm altijd terug kunt vinden
Klopt, heb ik ook al gedaan, kost 31 euro en dinsdag zijn ze binnen als het goed is.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
FF nieuwe aanvragen; je krijgt toch geen ééntje meer op je platen tegenwoordig
Ik had mijn pa mee, dus was bezig om met hem te ouwehoeren over allerlei onderdelenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:54 schreef 2cv het volgende:
Sorry Sjoegerd, ik ben vergeten je te bellenIk had het te druk met kankeren op het gebrek aan leefbare temperaturen, het overschot aan hemelwater (echt, ik heb vissen op ooghoogte voorbij zien zwemmen!), mensen die niet tegen alcohol kunnen en tenten die zo nat zijn dat het water er tijdens het opruimen met bakken uit pleurt.
Maar jij hebt mijn nummer ook
Overigens had ik Citromobiel weer voor geen goud willen missen !
Ik heb nog steeds overal kleurenkopiën van in alle auto's en op de motor, ik verrot het om elke keer papieren te wisselen als ik een ander auto meeneem, en ik laat ze er écht niet in liggenquote:Op maandag 3 mei 2010 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen ik de 156 kocht was ik iets drukker met mn gezondheid (net flink ongeluk gehad enzo) en de afwikkeling van de schade met de 146 als waar en hoe ik mn papieren bewaarde, niet echt handig
[..]
Klopt, heb ik ook al gedaan, kost 31 euro en dinsdag zijn ze binnen als het goed is.
Wel bij de stand van de BX club geweest ? Ik was die gast in dat witte Citroën overhemd met daaronder die donkergrijze/-blauwe trui.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had mijn pa mee, dus was bezig om met hem te ouwehoeren over allerlei onderdelen.
Weer was wel jammer ja, klein rondje over de parkeerplaats gedaan ipv alles lekker bekeken te hebben. En heb ook niks leuks voor de AX gevonden
Kan best zijn dat ik er langs ben gelopen, we hadden meer oog voor de Burtons en HY's die er stondenquote:Op maandag 3 mei 2010 00:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wel bij de stand van de BX club geweest ? Ik was die gast in dat witte Citroën overhemd met daaronder die donkergrijze/-blauwe trui.
Hebben we t geld niet voorquote:Op maandag 3 mei 2010 01:02 schreef 2cv het volgende:
Niet geheel onterecht. Stuur me even een PB als je iets bij Burton wilt kopen.
Waarom laat je de papieren niet in de auto liggen? Ik heb gewoon rijbewijs in de portemonnee, overschrijvingsbewijs op een veilige plaats en de rest in de auto.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds overal kleurenkopiën van in alle auto's en op de motor, ik verrot het om elke keer papieren te wisselen als ik een ander auto meeneem, en ik laat ze er écht niet in liggenBen al een paar keer aangehouden en in al die tijd is er één keer een agent geweest die het in de gaten had.
![]()
En woensdag vind je je oude, let maar op
Omdat ik mijn auto nogal eens open laat staan, en nu weet ik altijd waar het ligt; in de brandvrije kluisquote:Op maandag 3 mei 2010 02:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waarom laat je de papieren niet in de auto liggen? Ik heb gewoon rijbewijs in de portemonnee, overschrijvingsbewijs op een veilige plaats en de rest in de auto.
Euhm, je MED staat, hartstikke bedankt voor het proberen.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:18 schreef 2cv het volgende:
Gezien, vraag Anne maar (en vertel dan aan mij wat zij aan jou vertelde).
Have funquote:
Whehe, ik dacht precies hetzelfde als deze user bij die foto:quote:Op maandag 3 mei 2010 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, die hebben discountdag bij de Dirk van den Broek
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:09 schreef Shoombak het volgende:
[sbs]
EEN SPOOR VAN VERNIELING DOOR DE STAD
[/sbs
Ze verkopen meer dan alleen Burtons. Maar als je er iets wilt kopen: stuur mij vantevoren even een PB.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hebben we t geld niet voor.. En mijn pa komt er nooit meer uit
Design Burton:quote:
Med heb ik nog niet bekeken nu. En ik kan wel gaan noemen waar het in mijn ogen aan lag, maar dat is in mijn ogen erg zinloos.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, je MED staat, hartstikke bedankt voor het proberen.
Anne staat hier volledig buiten, het klikte niet echt tussen ons, als user vind ik je kei tof, als mod gewoon ietwat minder.
Je wilde meteen op zwart en dat hebben we ingewilligd, nofi.
MEDje was wat later ivm avonddienst.
Astuquote:Op maandag 3 mei 2010 11:42 schreef Alfisti het volgende:
Helemaal gemist dat 2cv niet meer blauw isToch bedankt kerel
Ik heb nog nooit met een Burton gereden, ik ken 1 iemand die er een gebouwd heeft en dat vind ik er toch wel goed uitzien hoor! zowel technisch als esthetisch! Waar is de kwaliteit minder dan, zomaar uit interesse?quote:
Stuur even een PB.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een Burton gereden, ik ken 1 iemand die er een gebouwd heeft en dat vind ik er toch wel goed uitzien hoor! zowel technisch als esthetisch! Waar is de kwaliteit minder dan, zomaar uit interesse?
Die is nog 3 jaar geldigquote:
Pleur maar online, vind het wel leuk om te lezen. Voordat de Triumph op t oprit kwam bij mn ouders, stond een Burton hoog op de lijst.quote:
quote:
Sommige weekenden Zaandam/A'damquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Moet je nog van die ene blauwe af ?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
al die Burtonrijders hebben het voorzien op mijn VisablokjesMaar die krijgen ze mooi niet! ha!
Je mag ze komen kijken.. Heb gister ook nog ff in de garage naar mn blokken gekekenquote:Op maandag 3 mei 2010 18:23 schreef Barcaconia het volgende:
Strippen en Burtons van bouwen![]()
Toch zou ik zo'n ding nog best willen, als ik er ooit aan begin neem ik wel contact op met Alexxx voor zijn motorblokken.
Hoeveel van die dingen heb je nog?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mag ze komen kijken.. Heb gister ook nog ff in de garage naar mn blokken gekeken(ok,ik geef het toe, ik had een rookster op bezoek, en het regende...)
Beide ? En in die donor hoef je alleen een goede motor + bak te zetten.quote:
Ik ga de auto wel missen hoor, op zich is het een perfecte sedan. Enige nadeel is het dode punt/overmatig onderstuur in lange doordraaiers, wat volgens mij door de VSA icm. een zware dieselmotor in het vooronder komt. Het lage vermogen (140 pk op 1470 kg) stoorde ik me niet zo aan, bovendien went meer vermogen na korte tijdquote:
Ach, wel lief van die man moet je maar denkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:01 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb net de eerste huur van mijn nieuwe appartement betaald. Ga ik bij die huisbaas even buurten, krijg ik meteen een bijbel mee van hem
Stomme Amerikanen...
Tja, Amerikanen zijn nog een beetje jezusgek. Een beetje meer dan Nederlanders. Ach, thuis meteen de kliko in getoedeledokietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, wel lief van die man moet je maar denkenWat je vervolgens met die bijbel doet (verbranden, als onderzetter gebruiken, je tafel er mee recht maken etc etc
) moet je zelf weten toch?
Maar je bent in elk geval verlost van de eventuele sojasaus stankIs dit nieuwe appartement trouwens een beetje naar je zin? Want je was geloof ik bang dat je niet weer een leuk appartement voor een leuke prijs zou vinden toch?
Ja, ik weet hetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tja, Amerikanen zijn nog een beetje jezusgek. Een beetje meer dan Nederlanders. Ach, thuis meteen de kliko in getoedeledokiet
Maargoed, inderdaad hoef ik die sojazooi niet meer op te ruimen. Verbazend genoeg stinkt het niet
Mijn nieuwe appartement is ongeveer net zo groot, maar iets mindere locatie (nog steeds verbazingwekkend goed moet ik zeggen), ik heb nu 4 huisgenoten (gelukkig wel eigen keuken en badkamer) maar het is wel goedkoop en zelfs deels gemeubileerd (had ik niet verwacht te vinden!).
Eigenlijk nog niet zo slecht dus. Dat het minder zou zijn dan wat ik had wist ik al lang
Vast en zeker een achterlijk grotequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:26 schreef Barcaconia het volgende:
Vanavond weer eens een pizzaatje bellen. Ik ben te lui om naar de supermarkt te gaan
Wat gaat het worden.
Ik vind dat schurft-werkdagen aangezien ik alles behalve een ochtendmens ben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:28 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moet morgen om 6.00 werken, tot 15.30
Heerlijke werkdagen zijn dat. Lekker vroeg beginnen en lekker vroeg weer naar huis, terwijl je toch veel uren opschrijft.
Ik deed dat elke dag, alleen was ik dan om 20.00 uur thuisquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:28 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moet morgen om 6.00 werken, tot 15.30
Heerlijke werkdagen zijn dat. Lekker vroeg beginnen en lekker vroeg weer naar huis, terwijl je toch veel uren opschrijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:
Fietsaanhangertje regelen ??quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:49 schreef Dingest het volgende:
Ik weet niet of het een extreem briljant idee is om in m'n eentje naar Breda te fietsen. Al die meuk meenemen is misschien toch wat veel van het goede; kleine/korte bagagedrager dus daar kan niet veel aan/op. En tent+slaapzak+matje alleen al neemt toch wel aardig wat ruimte in beslag, zeker bovenop de (veel te kleine) fietstassen die er al naast hangen en flink wat naar boven uitsteken![]()
Gewicht/conditie is het probleem niet, de omvang ben ik alleen nogal bang voor.
Ken niemand die zo'n ding heeft, en kopen gaat mij ook wat ver. Ik kan altijd nog gebracht worden als het niet luktquote:
En tweedehands lowriders oid? Kun je voortassen gebruiken en dan voor achter ook een stel passende en goede fietstassen regelen voor achter, dan krijg je alles vast wel meequote:Op woensdag 5 mei 2010 10:09 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ken niemand die zo'n ding heeft, en kopen gaat mij ook wat ver. Ik kan altijd nog gebracht worden als het niet lukt
Lowriders zijn bagagedragers voor aan de voorkant van je fiets, vandaar ook de voortassenquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:19 schreef Dingest het volgende:
Er speciaal een andere fiets voor aan te schaffen is natuurlijk helemaal overdrevenHet is maar voor 240 km. Ik heb daar ook geen tijd meer voor eigenlijk.
De 260 km terug doe ik met vrienden en een grote hiketas (is al in Breda) op m'n rug, dat gaat iig beter passen
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:19 schreef Dingest het volgende:
Er speciaal een andere fiets voor aan te schaffen is natuurlijk helemaal overdrevenHet is maar voor 240 km. Ik heb daar ook geen tijd meer voor eigenlijk.
De 260 km terug doe ik met vrienden en een grote hiketas (is al in Breda) op m'n rug, dat gaat iig beter passen
Corrected.quote:
Voor elke afstand is er een geschikt vervoersmiddel imho, en boven de 5 km wordt gemotoriseerd vervoer wel erg interessant, zeker als je ook nog zooi mee moet nemenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:59 schreef Dingest het volgende:
Stelletje luie donders![]()
Die 240 km was nog een beetje een uitdaging, over 2 dagen. Maar die 260 km terug is nog eens over 4 dagen ook, met halverwege een rustdag
Tweedehands heb je ze al voor 2 tientjesquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:00 schreef Dingest het volgende:
Lowriders zijn bij mijn weten hele andere dingen in de auto- en fietswereldMaar het schijnt ook te slaan op een fietstas-constructie.
Ik weet niet eens of zo'n constructie voor op mijn fiets past. Maar sowieso een extra bagagedrager/set tassen aanschaffen is dus de moeite niet waard.
Edit: zo'n voordrager kost kennelijk ook nog wat zeg![]()
Ik ben gewend altijd alles met de fiets te doen, ik heb immers nog maar net een rijbewijs en auto en doe dus al jaaaaaren boodschappen e.d. met de fiets. Het grootste deel doe ik nog steeds met de fiets, alleen de grote en zwaardere dingen doe ik met de auto.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor elke afstand is er een geschikt vervoersmiddel imho, en boven de 5 km wordt gemotoriseerd vervoer wel erg interessant, zeker als je ook nog zooi mee moet nemen
Ik heb ook een fiets,; 2 lekke banden, en als je de ketting losslaat van de tandwielen kun je hem rechtop tegen de schutting zettenquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben gewend altijd alles met de fiets te doen, ik heb immers nog maar net een rijbewijs en auto en doe dus al jaaaaaren boodschappen e.d. met de fiets. Het grootste deel doe ik nog steeds met de fiets, alleen de grote en zwaardere dingen doe ik met de auto.
lekker ding achter die fiets!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tweedehands heb je ze al voor 2 tientjesIk heb ooit highriders gekocht, voor op fietsvakantie, dan ziet je fiets er zo uit
[ afbeelding ]
op dag 1 van zo'n vakantie ben je nog vrolijk en fit
Er zit dan nog een rekje voorop. Dat ding heeft me dus 2 tientjes gekost en de voortasjes 12.50Dus als je dit soort dingen vaker doet is het zeker de overweging waard om tweededehands iets te regelen
Nu heb ik een nieuwere touringfiets, dus wil ik ooit duurdere mooi vormgegeven lowriders aanschaffen
Door wie?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:50 schreef Dingest het volgende:
Ik blijk al een paar dagen officieel autoloos te zijn, de oude 121 is kennelijk al overgeschreven
Het autobedrijf. Misschien een beetje voorbarig van ze zolang ik de andere nog niet daadwerkelijk heb. Aan de andere kant, de oude was nog 250e waard of zo en nu is de beslissing voor mij gemaakt dat ik er vanaf benquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:40 schreef 2cv het volgende:
Zal ik vandaag met een vriendin naar Amsterdam om een tent te kopen, belt ze af ! Mevrouw is moe ... Echt, vrouwen ... !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis altijd hetzelfde liedje
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja, was een beetje laat geworden gisteren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beste tijd om je nest uit te rollen![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]Zijn de tampons en het maandverband op ofzo ? Als ik die reclames mag geloven kunnen vrouwen meer als ze ongesteld zijn dan wanneer ze dat niet zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis altijd hetzelfde liedjeOp maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Dat was dan vandaag alreedsquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, was een beetje laat geworden gisteren.
Kewl, en daarna VIP chauffeur ??quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:08 schreef Dingest het volgende:
Die rij-assessment ging best goed, ga dus een traject opstarten om mijn taxidiploma te kunnen behalen
Vrouwen kunnen multitaskenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zijn de tampons en het maandverband op ofzo ? Als ik die reclames mag geloven kunnen vrouwen meer als ze ongesteld zijn dan wanneer ze dat niet zijn.
Die houden we er inquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen multitasken; ongesteld zijn en tegelijkertijd zeuren
Oh ja, zó wakker ben ik dusquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat was dan vandaag alreeds![]()
Ik liep om 2 uur vannacht nog een toffe trojan/fake virus op; dus bij mij werd het ook wat laterderder![]()
Eerst een tijdje taxi-chauffeuren en daarna kijken of dat wil inderdaad. Hangt ervan af of het UWV mee wil werken. Als ik zelf een opleiding van 4500 euro moet gaan betalen gaat dat gewoon niet werken.quote:
Wow is dat zo duur? Je kan ook gewoon privé chauffeur doen, dan heb je geen licentie nodig. Zo doen studenten privé chauffeurs het ook namelijk!quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:37 schreef Dingest het volgende:
[..]
Eerst een tijdje taxi-chauffeuren en daarna kijken of dat wil inderdaad. Hangt ervan af of het UWV mee wil werken. Als ik zelf een opleiding van 4500 euro moet gaan betalen gaat dat gewoon niet werken.
Het is de schuld van de mannen. Die lopen als geile hondjes achter de vrouwen aan waardoor die het idee krijgen dat ze maar kunnen doen en laten wat ze willen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:39 schreef Anne het volgende:
En doe eens niet zo vrouwonvriendelijk man.
Ik ben geen student, daar zit het hem vaak in. Easyway is een hele goede, maar daar moet je verplicht student met OV zijn. Bovendien zijn dat bijbaantjes, geen volledige banen, en daar heb ik mij uiteraard wel al meerdere malen voor aangemeldquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:45 schreef invine het volgende:
[..]
Wow is dat zo duur? Je kan ook gewoon privé chauffeur doen, dan heb je geen licentie nodig. Zo doen studenten privé chauffeurs het ook namelijk!
Eej, beetje chickbashen moet kunnen zo af en toe, met Opels mag het ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:39 schreef Anne het volgende:
En doe eens niet zo vrouwonvriendelijk man.
Ik denk dat de goedkoopste weg is om een baan te vinden bij een bedrijf wat ook VIP chauffeurs verhuurt; goed je best doen en jezelf bewijzen zodat ze willen investeren in jou. Meestal krijg je dan ook een contract zodat ze de kosten terug kunnen verdienen, en heb je meteen een vaste baan voor een paar jaar, plús je papierenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik ben geen student, daar zit het hem vaak in. Easyway is een hele goede, maar daar moet je verplicht student met OV zijn. Bovendien zijn dat bijbaantjes, geen volledige banen, en daar heb ik mij uiteraard wel al meerdere malen voor aangemeld
Opleiding voor directiechauffeur begint bij 4000 euro met een 600 euro intest. Maar je kan nog een categorie hoger (meer beveiliging en zo) en dan ben je nog eens een enorm bedrag kwijt.
Je MOET heul niks, de meeste vrouwen kunnen zichzelf wel verdedigen if necessaryquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:57 schreef Anne het volgende:
Doe dat dan wanneer ik er niet ben. Dan mag het.
Ik moet het immers ook opnemen voor de medevrouwmens die hier post.
Geen enkel bedrijf gaat zoveel investeren in een 80-100% afgekeurde WAJONG-er hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik denk dat de goedkoopste weg is om een baan te vinden bij een bedrijf wat ook VIP chauffeurs verhuurt; goed je best doen en jezelf bewijzen zodat ze willen investeren in jou. Meestal krijg je dan ook een contract zodat ze de kosten terug kunnen verdienen, en heb je meteen een vaste baan voor een paar jaar, plús je papieren![]()
* SD wil ook wel een baan als VIPchauffeur, maar heeft een schurft aan stropdassen en een probleem met een VOG krijgen
Dat moet je ook, wachten werkt nooit, heeft het nooit gedaan, gaat het niet doen ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:06 schreef Dingest het volgende:
[..]
Geen enkel bedrijf gaat zoveel investeren in een 80-100% afgekeurde WAJONG-er hoorBeste kans is nu: taxichauffeur, dan na een half jaartje/jaartje contact opnemen met Bruseco en het UWV en kijken wat daar uit te halen valt. Met een baangarantie wil het UWV zich er waarschijnlijk wel aan wagen, en als je uit de taxibranche komt is er ook kans op 40% subsidie via het Europees Sociaal Fonds.
'Er in rollen' gaat voor mij gewoon niet lukken, ik moet het vrij actief najagen dan.
En vooral niet (ik zei NIET) kruipen of bukken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:36 schreef Sounddragon het volgende:
* zet computer uit en kruipt onder bureau
Ze krijgen wel subsidie, maar dat is vooral aantrekkelijk om iemand in dienst te nemen, niet om iemand op te leiden. Ze hebben toch wel langetermijn zekerheid nodig om daar dan nog aan te beginnen, en die kan ik (op dit moment) niet bieden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat moet je ook, wachten werkt nooit, heeft het nooit gedaan, gaat het niet doen ook![]()
En of ze willen investeren ligt niet aan jou of je eventuele tekortkomingen maar aan je inzet. Ik weet bijna zeker dat ze er nog subsidie voor krijgen ook, dus ben je wel degelijk interessant volgens mij. Het is gewoon een kwestie van jezelf verkopen, en WILLEN, en dat uitstralen en communiceren naar je werkgever![]()
Gewoon ervoor gaan, posistief denken en beginnen bij het begin; eerst dat taxipapiertje roggelen, en daarna je werkgever zien te motiveren om de rest te 'investeren'
Van taxi naar directie chauffeur is heel vaak een no-go. De hele mentaliteit is anders, ze hebben liever iemand met een service achtergrond (portier, bewaking, etc). Maar het verschilt misschien ook of je bij het station staat of alleen op afroep rijdt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:06 schreef Dingest het volgende:
[..]
Geen enkel bedrijf gaat zoveel investeren in een 80-100% afgekeurde WAJONG-er hoorBeste kans is nu: taxichauffeur, dan na een half jaartje/jaartje contact opnemen met Bruseco en het UWV en kijken wat daar uit te halen valt. Met een baangarantie wil het UWV zich er waarschijnlijk wel aan wagen, en als je uit de taxibranche komt is er ook kans op 40% subsidie via het Europees Sociaal Fonds.
'Er in rollen' gaat voor mij gewoon niet lukken, ik moet het vrij actief najagen dan.
Voor opleidingen van personeel krijgen ze ook gewoon subsidie; mijn vorige baas was er gék opquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:48 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ze krijgen wel subsidie, maar dat is vooral aantrekkelijk om iemand in dienst te nemen, niet om iemand op te leiden. Ze hebben toch wel langetermijn zekerheid nodig om daar dan nog aan te beginnen, en die kan ik (op dit moment) niet bieden.
De voornaamste reden dat ik ben afgekeurd is overigens omdat ik niet zelfstandig aan werk kan komen: e.g. bij sollicitaties communicatief niet erg sterk
Voor zover ik weet maakt dat erg weinig uit. Als je de intake goed doet en je de opleiding kan voltooien, dan kom je vanzelf in een bestand met erkende chauffeurs. Daar zal vooral naar gekeken worden. Bepaalde achtergronden zullen wel helpen (waaronder gewoon een chauffeur-achtergrond), maar een 'no-go' is dat bepaald nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van taxi naar directie chauffeur is heel vaak een no-go. De hele mentaliteit is anders, ze hebben liever iemand met een service achtergrond (portier, bewaking, etc). Maar het verschilt misschien ook of je bij het station staat of alleen op afroep rijdt.
Toch wel mooi dat mensen die er verder geen zicht op hebben vaak wel denken mijn problematiek met een simpel adviesje op te kunnen lossenquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor opleidingen van personeel krijgen ze ook gewoon subsidie; mijn vorige baas was er gék opmisschien dat dat voor die WAJONG bende anders is, dat zou nog kunnen, opleiden van personeel is zowieso een knalharde aftrekpost
![]()
Is een communicatietraining niks dan om mee te beginnen ?? Als Taxidude moet je toch ook wel een beetje kunnen lullen, da's goed voor de tipOf je moet op een gehandicaptenbussie gaan ztten, dan volstaat een toffe nederlandstalige meebrul CD
Toch wel mooi dat mensen hun problemen via een forum naar buiten brengen, en als ze dan goedbedoeld advies krijgen gebaseerd op de info die ze verstrekken er nog even een kat tussendoor gooienquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:54 schreef Dingest het volgende:
Toch wel mooi dat mensen die er verder geen zicht op hebben vaak wel denken mijn problematiek met een simpel adviesje op te kunnen lossenIk kan wel formeel communiceren wat nodig is voor zo'n functie, maar ik kan niet mijzelf erg sterk maken bij een sollicitatiegesprek of erg goed 'gewoon' lullen met onbekenden. Dat ik door dat laatste wat minder fooi krijg zal mij verder niet zo interesseren, want mijn 'klantvriendelijkheid' vond die instructeur verder wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik ga mijn best doenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:48 schreef Dingest het volgende:
Da's geen negativiteit, dat is gewoon hoe het werkt in mijn situatie.
Als je advies wil geven is dat prima, maar 'lees' je dan eerst goed in het probleem in. Want je staat nu tegen een blinde te roepen dat-ie beter moet uitkijken, bij wijze van spreken. Bovendien, als ik over dit soort dingen advies wil dan vraag ik het wel in het PDD/ADD topic in R&P.
Het zou je ook sieren als je wat minder snel op je tenen getrapt zou voelen/reageren.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:43 schreef ThaFreak het volgende:
anne wil je even doorgeven dat mijn @fok adres door de schredder mag
Doet ik!quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, die van mij ook ja! krijg nog steeds kilo's spam![]()
tevens: vrouwen![]()
Neequote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NeeMaar ik laat me na een paar negatievere ervaringen niet de schoonheid van het vrouwlijk geslacht uit de ogen poepen
quote:
komt nog welquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:40 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
Doet ik!
* Anne krijgt helemaal geen spam trouwens
dan is het nog sommige vrouwenquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NeeMaar ik laat me na een paar negatievere ervaringen niet de schoonheid van het vrouwlijk geslacht uit de ogen poepen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:08 schreef Dingest het volgende:
Die rij-assessment ging best goed, ga dus een traject opstarten om mijn taxidiploma te kunnen behalen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:37 schreef Anne het volgende:
[..]
En vooral niet (ik zei NIET) kruipen of bukken.
Alleen in het weekend hoor! Dan val ik op be-baarde Friezen met een fetish voor alles wat wielen heeftquote:
2cv heeft toch helemaal geen baard?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alleen in het weekend hoor! Dan val ik op be-baarde Friezen met een fetish voor alles wat wielen heeft
Oh ja, donderdag toch? Uurtje of 2?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Volgende week weer lieverd, in het weekend kan ik niet
En de restquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij heeft überhaupt geen baardgroei zelfs
* Alfisti aait de Annequote:Op donderdag 6 mei 2010 19:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat gebruik je weinig woorden. Zit je mond vol?
Die is hetero. Ik ben die baardloze Fries met een Citroënfetisj.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alleen in het weekend hoor! Dan val ik op be-baarde Friezen met een fetish voor alles wat wielen heeft
Welke heren heb je bekeken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Die is hetero. Ik ben die baardloze Fries met een Citroënfetisj.
Overigens denk ik dat ik toch maar weer hetero word. Ik heb de heren eens bekeken en het kan me de broek niet bollen zeg maar.
Allen die ik tegenkwam. Van een afstandje uiteraard. Maar ik kom meer vrouwen tegen die er fatsoenlijk uit zien dan mannen.quote:
Vrouwen zijn leuker om naar te kijken ja, maar mannen zijn leuker om naar te luisteren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Allen die ik tegenkwam. Van een afstandje uiteraard. Maar ik kom meer vrouwen tegen die er fatsoenlijk uit zien dan mannen.
Ik was ook meer benieuwd naar wat voor fietsvakantie dat was, hoeveel dagen/kilometersquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik rijd niet echt tochten, heb dus een fietsvakantie gedaan (groot deel van de groene route naar de Middelandse Zee) en ik fiets graag recreatiefMaar geen specifieke tochten oid
[..]Tof!
We reden in de Belgische Ardennen en Luxemburg, dus veel hoogteverschilquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:58 schreef Dingest het volgende:
5-deurs AXjes zijn toch niet zó zeldzaam?
[..]
Ik was ook meer benieuwd naar wat voor fietsvakantie dat was, hoeveel dagen/kilometersWant voor een fietsvakantie is 250 km in 4 dagen (wat wij doen) niet echt extreem veel of zo
Per dagquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
250 km deed ik 10 jaar geleden per dagOp mn gewone fiets, zonder training
![]()
koelbox in de fietstas, camera om de nek en gaan
we vertrokken die dagen om 6 uur 's ochtends en kwamen rond middernacht weer thuis aanquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Per dagals je 30 gemiddeld haalt moet je ruim 8 uur op de fiets zitten
In verhouding tot 2-deurs AX-en bedoel ikquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
niet zo vaak meer dacht ik, de AX is aan het uitsterven. Net als zn 205 broer
nee, p die manier ben ik aan mn goddelijke kont gekomen. de rest van het lijf komt door andere factoren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef Anne het volgende:
Ah, op die manier ben je aan dat goddelijke lijf gekomen.
Dat lijkt mij ook wel mooi om te doenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We reden in de Belgische Ardennen en Luxemburg, dus veel hoogteverschilIk denk dat we zo'n 500/600 km hebben afgelegd in effectief 6 dagen fietsen. Dus qua afstand niet veel, maar dat komt door al het klimmen, daardoor gingen we gemiddeld 12 km/u ofzo... Ik heb ook op van die echte haarspeldbochten enzo gefietst
En dan met 60 km per uur (al remmend) de berg af!
Wat heerlijk was dat na zo'n klote klim
De laatste dag hebben we het meest gefietst, 136 km. We wilden toen echt naar huis
250km in een dag is gewoon niet mogelijk voor de gemiddelde boere lul.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we vertrokken die dagen om 6 uur 's ochtends en kwamen rond middernacht weer thuis aan
Sjoegerd heeft een 5-deurs, nota benequote:Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
In verhouding tot 2-deurs AX-en bedoel ikDe AX is mij te modern waardoor ik het niet weet, maar ik dacht zelf dat de 4 (5) deurs AX hier eigenlijk nooit voor kwam omdat hier alleen de tweedeursversie geleverd is.
En ja, ik schaam mij dat ik dat niet weet.
23 km/h gemiddeld, en regelmatig kortere en langere pauzes tussendoor?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
250km in een dag is gewoon niet mogelijk voor de gemiddelde boere lul.
Ook al doe je er 18 uur over, 18 uur achter elkaar fietsen zonder een stop dan moet je bijna 14km/h rijden.
Dus leuk verhaal
Nee, ik heb naar verhouding van wat ik tot voor kort at een bijzonder kleine buikquote:
Is het ook wel, maar het is wel pittigquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef Dingest het volgende:
250 per dag gaat mij een beetje te verIk wil ook nog andere dingen doen op een dag (waaronder niet vroeg opstaan
).
[..]
Dat lijkt mij ook wel mooi om te doenMaar dan wel met een fiets en bepakking die daar iets geschikter voor is dan mijn huidige. Misschien volgend jaar als het een beetje meezit.
fietste wel elke dag 20 km naar school natuurlik in die periode he, was 16 toenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:17 schreef Dingest het volgende:
250 km lijkt mij in een uur of 12/13 ook wel te kunnen voor een beetje fietser, maar niet zomaar uit het nietsDaar heb je toch wel enige conditie al voor nodig.
Ik ben al stil!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
En nog een domme opmerking over mn vermeende schoonheid en ik mail je een naaktfoto van me.
Dat klinkt behoorlijk foutquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, je hebt al meer van me gekregen dan je wilde deze week
Ik denk dat ik mij ook wel redelijk stuk zou rijden op de heuvels/bergenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het ook wel, maar het is wel pittigMaar erg mooi en zeker de moeite waard
En in dat routeboekje staan ook campings vermeld e.d. Dus je kunt zelf per dag bepalen hoe ver je fietst enzo.
Da's toch al meer dan menig PTA-forummer of scholier vandaag de dag volgens mijquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
fietste wel elke dag 20 km naar school natuurlik in die periode he, was 16 toen
Nu ben ik nieuwsgierig!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Doel je op het gesprek van gisteren of die mail die je me hebt gestuurd?
heb ik je een mail gestuurd?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Doel je op het gesprek van gisteren of die mail die je me hebt gestuurd?
msnquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig!Lex, vertel
Ja, je kunt daar echt niet op trainen, behalve ervoor zorgen dat je bovenbeenspieren goed ontwikkeld zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:23 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mij ook wel redelijk stuk zou rijden op de heuvels/bergenDie hebben we hier in Drenthe niet echt dus daar valt ook amper op te trainen. Met m'n vrienden gaat het hem in ieder geval niet worden, die hebben er helemaal niet de juiste spullen voor
![]()
Maar dat is iets voor later, heb na deze tocht nog 2 vakanties in de planning en daarna moet ik echt weer gaan sparen.
Van mij hoort niemand niks, maar ik weet niet hoe close je bent met de persoon die ook in het gesprek zat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ik je een mail gestuurd?oh, wacht, dat was op jou verzoek nota bene
![]()
Ik heb het over het gesprek van inmiddels eergister
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Van mij hoort niemand niks, maar ik weet niet hoe close je bent met de persoon die ook in het gesprek zat.
Oh, kut!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Van mij hoort niemand niks, maar ik weet niet hoe close je bent met de persoon die ook in het gesprek zat.
alexxxxx gaat PTA weer moddenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig!Lex, vertel
jammerquote:
Ik dacht dat je smaak hadquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jammer![]()
dan ga ik voor TURQUAZ![]()
![]()
als nieuwe mod
Ja, meten is weten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
kunnen julie de nieuwe foto in mn fobo zien, met het meetlint, ergens redelijk onderin?
dank jequote:
moi top, stata op de server van een vriend van me, wist niet of die ook op fokondesteund word, vandaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |