quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
JEUJ geen LaPo voor mij!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:54 schreef Barcaconia het volgende:
Geen handboeienWas een hele aardige agent, mijn maat blies over de legale limiet van alcoholpromillage en hij liet hem nog gaan
(0,9 ipv 0,8 geblazen = 2,5 glas bier ofzo)
edit: hoerenzooi, lapo...
Even gouw wat zoeken.
Niet zo handigquote:Op zondag 2 mei 2010 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Godver TYFUS, been het overschrijvingsbewijs van de auto kwijt
Ik dacht ook dat ik die van de rode 121 kwijt wasquote:Op zondag 2 mei 2010 21:14 schreef PeuRac het volgende:
waar had jij jou handboeien gekocht btw? Ondanks dat ik weer single ben was ik niet van plan stil te zitten namelijkquote:Op zondag 2 mei 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JEUJ geen LaPo voor mij!![]()
Maar wel een FiPo!
En ik had het verhaal gelezen, ik maakte een grapjeMaar jammer van de geen handboeien
![]()
Gekregen van Chantal met Sinterklaasquote:Op zondag 2 mei 2010 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waar had jij jou handboeien gekocht btw? Ondanks dat ik weer single ben was ik niet van plan stil te zitten namelijk![]()
Alhowel tie-wraps, wikkelfolie en rubberen veters ook erg goed werken kwam ik vandaag achterFoto's volgen in KEL
Ja, met Marijke was een maand, en met Windigo 6 weken, zit iig progressiein!quote:
Ja, maar dan heb je zo veel sjaals nodig! Die gaanook al als bit en als blinddoekquote:Op zondag 2 mei 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gekregen van Chantal met SinterklaasVraag haar dus maar
Maar ik gok dan de Action oid
Want de cadeautjes waren allemaal ongeveer een euro
Maar een sjaal oid voldoet ook toch? Hoef je geen handboeien voor te kopen
ik ken de meeste Visa's van de visaclub al, en citrosmurf zal wel fotos hebben gemaakt hoop ik?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:05 schreef Sjoegerd het volgende:
Alex! Kheb mooie Visa's gespot vandaag
Alleen was mijn camera vergeten
FF nieuwe aanvragen; je krijgt toch geen ééntje meer op je platen tegenwoordigquote:Op zondag 2 mei 2010 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Denk het welquote:Op zondag 2 mei 2010 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ken de meeste Visa's van de visaclub al, en citrosmurf zal wel fotos hebben gemaakt hoop ik?
Is ze single?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:24 schreef Anne het volgende:
Tering. Ik dacht dat mijn vriendin erg was met d'r vriendjes om het half jaar.
Maar een maand/6 weken is wel héél erg!
Geen idee! Ik hou het niet meer bijquote:Op zondag 2 mei 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is ze single?Foto's?
Vidn ze het geil om vastgebonden te worden?
Ik ook, maar ik had ongeveer 2,5 minuut om een OP te zoeken en dit was de eerste foto van Google bij Mercedes 1417quote:Op zondag 2 mei 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had een kurzhauber 1417 verwacht van jou btw Barca
OELEWAPPER!!!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had ongeveer 2,5 minuut om een OP te zoeken en dit was de eerste foto van Google bij Mercedes 1417
nee, dat laat ik aan Emiel over, die doet zijn APKtjes.quote:
Hugster en t0n zijn zich al aan het warmlopen!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:30 schreef Anne het volgende:
OchWij maken het bij de 10 uit. Dan is het weer tijd voor iets anders. Dat is nog 2 en half jaar!
Ik had daar toch gvd geen tijd voor man! Maak een Buzzybee toolbar voor Firefox en ik gebruik die voortaan, maar nu heb ik alleen een google toolbarquote:Op zondag 2 mei 2010 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OELEWAPPER!!!
Vrachtwagenfoto's zoek je op buzzybee, daar staan er meer dan op google![]()
t0n heeft wel een CRXquote:Op zondag 2 mei 2010 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hugster en t0n zijn zich al aan het warmlopen!
Mijn technisch team gaat over 3 weken met elkaar trouwen, ik denk niet dat ze dat an tijd hebbenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik had daar toch gvd geen tijd voor man! Maak een Buzzybee toolbar voor Firefox en ik gebruik die voortaan, maar nu heb ik alleen een google toolbar
Bij wie zit jeop de bijrijdersstoel?quote:
"Camera"Metinquote:Op zondag 2 mei 2010 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn technisch team gaat over 3 weken met elkaar trouwen, ik denk niet dat ze dat an tijd hebben![]()
[..]
Bij wie zit jeop de bijrijdersstoel?
zich ergeren of geïrriteerd raken!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:38 schreef Anne het volgende:
Kappen met baggeren. Er zijn users die zich irriteren.
WTF is daar aan de handquote:
die heeft me er alleen op gewezen dat je niet meer blauw bent, verder niksquote:Op maandag 3 mei 2010 00:18 schreef 2cv het volgende:
Gezien, vraag Anne maar (en vertel dan aan mij wat zij aan jou vertelde).
Toen ik de 156 kocht was ik iets drukker met mn gezondheid (net flink ongeluk gehad enzo) en de afwikkeling van de schade met de 146 als waar en hoe ik mn papieren bewaarde, niet echt handigquote:Op zondag 2 mei 2010 22:06 schreef Paladijn het volgende:
Hoe kun je je overschrijvingsbewijs nou kwijt zijn? Die leg je op een standaard plek neer zodat je'm altijd terug kunt vinden
Klopt, heb ik ook al gedaan, kost 31 euro en dinsdag zijn ze binnen als het goed is.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
FF nieuwe aanvragen; je krijgt toch geen ééntje meer op je platen tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |