Ja, je kunt daar echt niet op trainen, behalve ervoor zorgen dat je bovenbeenspieren goed ontwikkeld zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:23 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mij ook wel redelijk stuk zou rijden op de heuvels/bergenDie hebben we hier in Drenthe niet echt dus daar valt ook amper op te trainen. Met m'n vrienden gaat het hem in ieder geval niet worden, die hebben er helemaal niet de juiste spullen voor
![]()
Maar dat is iets voor later, heb na deze tocht nog 2 vakanties in de planning en daarna moet ik echt weer gaan sparen.
Van mij hoort niemand niks, maar ik weet niet hoe close je bent met de persoon die ook in het gesprek zat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ik je een mail gestuurd?oh, wacht, dat was op jou verzoek nota bene
![]()
Ik heb het over het gesprek van inmiddels eergister
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Van mij hoort niemand niks, maar ik weet niet hoe close je bent met de persoon die ook in het gesprek zat.
Oh, kut!quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Van mij hoort niemand niks, maar ik weet niet hoe close je bent met de persoon die ook in het gesprek zat.
alexxxxx gaat PTA weer moddenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig!Lex, vertel
jammerquote:
Ik dacht dat je smaak hadquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
jammer![]()
dan ga ik voor TURQUAZ![]()
![]()
als nieuwe mod
Ja, meten is weten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
kunnen julie de nieuwe foto in mn fobo zien, met het meetlint, ergens redelijk onderin?
dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |