Ik heb ook een fiets,; 2 lekke banden, en als je de ketting losslaat van de tandwielen kun je hem rechtop tegen de schutting zettenquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben gewend altijd alles met de fiets te doen, ik heb immers nog maar net een rijbewijs en auto en doe dus al jaaaaaren boodschappen e.d. met de fiets. Het grootste deel doe ik nog steeds met de fiets, alleen de grote en zwaardere dingen doe ik met de auto.
lekker ding achter die fiets!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tweedehands heb je ze al voor 2 tientjesIk heb ooit highriders gekocht, voor op fietsvakantie, dan ziet je fiets er zo uit
[ afbeelding ]
op dag 1 van zo'n vakantie ben je nog vrolijk en fit
Er zit dan nog een rekje voorop. Dat ding heeft me dus 2 tientjes gekost en de voortasjes 12.50Dus als je dit soort dingen vaker doet is het zeker de overweging waard om tweededehands iets te regelen
Nu heb ik een nieuwere touringfiets, dus wil ik ooit duurdere mooi vormgegeven lowriders aanschaffen
Door wie?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:50 schreef Dingest het volgende:
Ik blijk al een paar dagen officieel autoloos te zijn, de oude 121 is kennelijk al overgeschreven
Het autobedrijf. Misschien een beetje voorbarig van ze zolang ik de andere nog niet daadwerkelijk heb. Aan de andere kant, de oude was nog 250e waard of zo en nu is de beslissing voor mij gemaakt dat ik er vanaf benquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:40 schreef 2cv het volgende:
Zal ik vandaag met een vriendin naar Amsterdam om een tent te kopen, belt ze af ! Mevrouw is moe ... Echt, vrouwen ... !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis altijd hetzelfde liedje
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja, was een beetje laat geworden gisteren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Beste tijd om je nest uit te rollen![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]Zijn de tampons en het maandverband op ofzo ? Als ik die reclames mag geloven kunnen vrouwen meer als ze ongesteld zijn dan wanneer ze dat niet zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis altijd hetzelfde liedjeOp maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Dat was dan vandaag alreedsquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, was een beetje laat geworden gisteren.
Kewl, en daarna VIP chauffeur ??quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:08 schreef Dingest het volgende:
Die rij-assessment ging best goed, ga dus een traject opstarten om mijn taxidiploma te kunnen behalen
Vrouwen kunnen multitaskenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zijn de tampons en het maandverband op ofzo ? Als ik die reclames mag geloven kunnen vrouwen meer als ze ongesteld zijn dan wanneer ze dat niet zijn.
Die houden we er inquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen multitasken; ongesteld zijn en tegelijkertijd zeuren
Oh ja, zó wakker ben ik dusquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat was dan vandaag alreeds![]()
Ik liep om 2 uur vannacht nog een toffe trojan/fake virus op; dus bij mij werd het ook wat laterderder![]()
Eerst een tijdje taxi-chauffeuren en daarna kijken of dat wil inderdaad. Hangt ervan af of het UWV mee wil werken. Als ik zelf een opleiding van 4500 euro moet gaan betalen gaat dat gewoon niet werken.quote:
Wow is dat zo duur? Je kan ook gewoon privé chauffeur doen, dan heb je geen licentie nodig. Zo doen studenten privé chauffeurs het ook namelijk!quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:37 schreef Dingest het volgende:
[..]
Eerst een tijdje taxi-chauffeuren en daarna kijken of dat wil inderdaad. Hangt ervan af of het UWV mee wil werken. Als ik zelf een opleiding van 4500 euro moet gaan betalen gaat dat gewoon niet werken.
Het is de schuld van de mannen. Die lopen als geile hondjes achter de vrouwen aan waardoor die het idee krijgen dat ze maar kunnen doen en laten wat ze willen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:39 schreef Anne het volgende:
En doe eens niet zo vrouwonvriendelijk man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |