quote:
Fietsaanhangertje regelen ??quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:49 schreef Dingest het volgende:
Ik weet niet of het een extreem briljant idee is om in m'n eentje naar Breda te fietsen. Al die meuk meenemen is misschien toch wat veel van het goede; kleine/korte bagagedrager dus daar kan niet veel aan/op. En tent+slaapzak+matje alleen al neemt toch wel aardig wat ruimte in beslag, zeker bovenop de (veel te kleine) fietstassen die er al naast hangen en flink wat naar boven uitsteken![]()
Gewicht/conditie is het probleem niet, de omvang ben ik alleen nogal bang voor.
Ken niemand die zo'n ding heeft, en kopen gaat mij ook wat ver. Ik kan altijd nog gebracht worden als het niet luktquote:
En tweedehands lowriders oid? Kun je voortassen gebruiken en dan voor achter ook een stel passende en goede fietstassen regelen voor achter, dan krijg je alles vast wel meequote:Op woensdag 5 mei 2010 10:09 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ken niemand die zo'n ding heeft, en kopen gaat mij ook wat ver. Ik kan altijd nog gebracht worden als het niet lukt
Lowriders zijn bagagedragers voor aan de voorkant van je fiets, vandaar ook de voortassenquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:19 schreef Dingest het volgende:
Er speciaal een andere fiets voor aan te schaffen is natuurlijk helemaal overdrevenHet is maar voor 240 km. Ik heb daar ook geen tijd meer voor eigenlijk.
De 260 km terug doe ik met vrienden en een grote hiketas (is al in Breda) op m'n rug, dat gaat iig beter passen
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:19 schreef Dingest het volgende:
Er speciaal een andere fiets voor aan te schaffen is natuurlijk helemaal overdrevenHet is maar voor 240 km. Ik heb daar ook geen tijd meer voor eigenlijk.
De 260 km terug doe ik met vrienden en een grote hiketas (is al in Breda) op m'n rug, dat gaat iig beter passen
Corrected.quote:
Voor elke afstand is er een geschikt vervoersmiddel imho, en boven de 5 km wordt gemotoriseerd vervoer wel erg interessant, zeker als je ook nog zooi mee moet nemenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:59 schreef Dingest het volgende:
Stelletje luie donders![]()
Die 240 km was nog een beetje een uitdaging, over 2 dagen. Maar die 260 km terug is nog eens over 4 dagen ook, met halverwege een rustdag
Tweedehands heb je ze al voor 2 tientjesquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:00 schreef Dingest het volgende:
Lowriders zijn bij mijn weten hele andere dingen in de auto- en fietswereldMaar het schijnt ook te slaan op een fietstas-constructie.
Ik weet niet eens of zo'n constructie voor op mijn fiets past. Maar sowieso een extra bagagedrager/set tassen aanschaffen is dus de moeite niet waard.
Edit: zo'n voordrager kost kennelijk ook nog wat zeg![]()
Ik ben gewend altijd alles met de fiets te doen, ik heb immers nog maar net een rijbewijs en auto en doe dus al jaaaaaren boodschappen e.d. met de fiets. Het grootste deel doe ik nog steeds met de fiets, alleen de grote en zwaardere dingen doe ik met de auto.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor elke afstand is er een geschikt vervoersmiddel imho, en boven de 5 km wordt gemotoriseerd vervoer wel erg interessant, zeker als je ook nog zooi mee moet nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |