abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81083121
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:45 schreef invine het volgende:

[..]

Wow is dat zo duur? Je kan ook gewoon privé chauffeur doen, dan heb je geen licentie nodig. Zo doen studenten privé chauffeurs het ook namelijk!
Ik ben geen student, daar zit het hem vaak in. Easyway is een hele goede, maar daar moet je verplicht student met OV zijn. Bovendien zijn dat bijbaantjes, geen volledige banen, en daar heb ik mij uiteraard wel al meerdere malen voor aangemeld

Opleiding voor directiechauffeur begint bij 4000 euro met een 600 euro intest. Maar je kan nog een categorie hoger (meer beveiliging en zo) en dan ben je nog eens een enorm bedrag kwijt.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:54:20 #177
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81083211
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:39 schreef Anne het volgende:
En doe eens niet zo vrouwonvriendelijk man .
Eej, beetje chickbashen moet kunnen zo af en toe, met Opels mag het ook

En kom van die kast af
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_81083337
Doe dat dan wanneer ik er niet ben . Dan mag het.

Ik moet het immers ook opnemen voor de medevrouwmens die hier post.
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:57:59 #179
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81083354
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:51 schreef Dingest het volgende:

[..]

Ik ben geen student, daar zit het hem vaak in. Easyway is een hele goede, maar daar moet je verplicht student met OV zijn. Bovendien zijn dat bijbaantjes, geen volledige banen, en daar heb ik mij uiteraard wel al meerdere malen voor aangemeld

Opleiding voor directiechauffeur begint bij 4000 euro met een 600 euro intest. Maar je kan nog een categorie hoger (meer beveiliging en zo) en dan ben je nog eens een enorm bedrag kwijt.
Ik denk dat de goedkoopste weg is om een baan te vinden bij een bedrijf wat ook VIP chauffeurs verhuurt; goed je best doen en jezelf bewijzen zodat ze willen investeren in jou. Meestal krijg je dan ook een contract zodat ze de kosten terug kunnen verdienen, en heb je meteen een vaste baan voor een paar jaar, plús je papieren

* SD wil ook wel een baan als VIPchauffeur, maar heeft een schurft aan stropdassen en een probleem met een VOG krijgen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:00:15 #180
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81083458
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:57 schreef Anne het volgende:
Doe dat dan wanneer ik er niet ben . Dan mag het.

Ik moet het immers ook opnemen voor de medevrouwmens die hier post.
Je MOET heul niks, de meeste vrouwen kunnen zichzelf wel verdedigen if necessary

pi_81083489
Okay! Bash maar raak .
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2010 @ 13:04:24 #182
25682 2cv
Niet subtiel
pi_81083624
Vrouwen
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_81083649
Sommige mannen .
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2010 @ 13:06:11 #184
25682 2cv
Niet subtiel
pi_81083693
Jij snapt het
pi_81083716
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik denk dat de goedkoopste weg is om een baan te vinden bij een bedrijf wat ook VIP chauffeurs verhuurt; goed je best doen en jezelf bewijzen zodat ze willen investeren in jou. Meestal krijg je dan ook een contract zodat ze de kosten terug kunnen verdienen, en heb je meteen een vaste baan voor een paar jaar, plús je papieren

* SD wil ook wel een baan als VIPchauffeur, maar heeft een schurft aan stropdassen en een probleem met een VOG krijgen
Geen enkel bedrijf gaat zoveel investeren in een 80-100% afgekeurde WAJONG-er hoor Beste kans is nu: taxichauffeur, dan na een half jaartje/jaartje contact opnemen met Bruseco en het UWV en kijken wat daar uit te halen valt. Met een baangarantie wil het UWV zich er waarschijnlijk wel aan wagen, en als je uit de taxibranche komt is er ook kans op 40% subsidie via het Europees Sociaal Fonds.
'Er in rollen' gaat voor mij gewoon niet lukken, ik moet het vrij actief najagen dan.
pi_81083735
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:06 schreef 2cv het volgende:
Jij snapt het
Dus, nu ben je homo geworden?
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2010 @ 13:08:47 #187
25682 2cv
Niet subtiel
pi_81083826
Ik overweeg het.
pi_81084685
Okay, ieder zijn ding!
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:32:35 #189
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81084840
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:06 schreef Dingest het volgende:

[..]

Geen enkel bedrijf gaat zoveel investeren in een 80-100% afgekeurde WAJONG-er hoor Beste kans is nu: taxichauffeur, dan na een half jaartje/jaartje contact opnemen met Bruseco en het UWV en kijken wat daar uit te halen valt. Met een baangarantie wil het UWV zich er waarschijnlijk wel aan wagen, en als je uit de taxibranche komt is er ook kans op 40% subsidie via het Europees Sociaal Fonds.
'Er in rollen' gaat voor mij gewoon niet lukken, ik moet het vrij actief najagen dan.
Dat moet je ook, wachten werkt nooit, heeft het nooit gedaan, gaat het niet doen ook

En of ze willen investeren ligt niet aan jou of je eventuele tekortkomingen maar aan je inzet. Ik weet bijna zeker dat ze er nog subsidie voor krijgen ook, dus ben je wel degelijk interessant volgens mij. Het is gewoon een kwestie van jezelf verkopen, en WILLEN, en dat uitstralen en communiceren naar je werkgever

Gewoon ervoor gaan, posistief denken en beginnen bij het begin; eerst dat taxipapiertje roggelen, en daarna je werkgever zien te motiveren om de rest te 'investeren'
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:32:56 #190
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81084861
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:08 schreef 2cv het volgende:
Ik overweeg het.

* slikt vork in
pi_81084933
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

* slikt vork in
Niet teveel aandacht geven, dadelijk valt ie op je.
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:36:33 #192
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81085010
* zet computer uit en kruipt onder bureau
pi_81085044
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:36 schreef Sounddragon het volgende:
* zet computer uit en kruipt onder bureau
En vooral niet (ik zei NIET) kruipen of bukken.
pi_81085530
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat moet je ook, wachten werkt nooit, heeft het nooit gedaan, gaat het niet doen ook

En of ze willen investeren ligt niet aan jou of je eventuele tekortkomingen maar aan je inzet. Ik weet bijna zeker dat ze er nog subsidie voor krijgen ook, dus ben je wel degelijk interessant volgens mij. Het is gewoon een kwestie van jezelf verkopen, en WILLEN, en dat uitstralen en communiceren naar je werkgever

Gewoon ervoor gaan, posistief denken en beginnen bij het begin; eerst dat taxipapiertje roggelen, en daarna je werkgever zien te motiveren om de rest te 'investeren'
Ze krijgen wel subsidie, maar dat is vooral aantrekkelijk om iemand in dienst te nemen, niet om iemand op te leiden. Ze hebben toch wel langetermijn zekerheid nodig om daar dan nog aan te beginnen, en die kan ik (op dit moment) niet bieden.
De voornaamste reden dat ik ben afgekeurd is overigens omdat ik niet zelfstandig aan werk kan komen: e.g. bij sollicitaties communicatief niet erg sterk
pi_81087377
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:06 schreef Dingest het volgende:

[..]

Van taxi naar directie chauffeur is heel vaak een no-go. De hele mentaliteit is anders, ze hebben liever iemand met een service achtergrond (portier, bewaking, etc). Maar het verschilt misschien ook of je bij het station staat of alleen op afroep rijdt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:42:31 #196
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81087775
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:48 schreef Dingest het volgende:

[..]

Ze krijgen wel subsidie, maar dat is vooral aantrekkelijk om iemand in dienst te nemen, niet om iemand op te leiden. Ze hebben toch wel langetermijn zekerheid nodig om daar dan nog aan te beginnen, en die kan ik (op dit moment) niet bieden.
De voornaamste reden dat ik ben afgekeurd is overigens omdat ik niet zelfstandig aan werk kan komen: e.g. bij sollicitaties communicatief niet erg sterk
Voor opleidingen van personeel krijgen ze ook gewoon subsidie; mijn vorige baas was er gék op misschien dat dat voor die WAJONG bende anders is, dat zou nog kunnen, opleiden van personeel is zowieso een knalharde aftrekpost
Is een communicatietraining niks dan om mee te beginnen ?? Als Taxidude moet je toch ook wel een beetje kunnen lullen, da's goed voor de tip Of je moet op een gehandicaptenbussie gaan ztten, dan volstaat een toffe nederlandstalige meebrul CD
pi_81088230
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:33 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Van taxi naar directie chauffeur is heel vaak een no-go. De hele mentaliteit is anders, ze hebben liever iemand met een service achtergrond (portier, bewaking, etc). Maar het verschilt misschien ook of je bij het station staat of alleen op afroep rijdt.
Voor zover ik weet maakt dat erg weinig uit. Als je de intake goed doet en je de opleiding kan voltooien, dan kom je vanzelf in een bestand met erkende chauffeurs. Daar zal vooral naar gekeken worden. Bepaalde achtergronden zullen wel helpen (waaronder gewoon een chauffeur-achtergrond), maar een 'no-go' is dat bepaald niet
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Voor opleidingen van personeel krijgen ze ook gewoon subsidie; mijn vorige baas was er gék op misschien dat dat voor die WAJONG bende anders is, dat zou nog kunnen, opleiden van personeel is zowieso een knalharde aftrekpost
Is een communicatietraining niks dan om mee te beginnen ?? Als Taxidude moet je toch ook wel een beetje kunnen lullen, da's goed voor de tip Of je moet op een gehandicaptenbussie gaan ztten, dan volstaat een toffe nederlandstalige meebrul CD
Toch wel mooi dat mensen die er verder geen zicht op hebben vaak wel denken mijn problematiek met een simpel adviesje op te kunnen lossen Ik kan wel formeel communiceren wat nodig is voor zo'n functie, maar ik kan niet mijzelf erg sterk maken bij een sollicitatiegesprek of erg goed 'gewoon' lullen met onbekenden. Dat ik door dat laatste wat minder fooi krijg zal mij verder niet zo interesseren, want mijn 'klantvriendelijkheid' vond die instructeur verder wel goed.
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:26:31 #198
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81089572
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:54 schreef Dingest het volgende:
Toch wel mooi dat mensen die er verder geen zicht op hebben vaak wel denken mijn problematiek met een simpel adviesje op te kunnen lossen Ik kan wel formeel communiceren wat nodig is voor zo'n functie, maar ik kan niet mijzelf erg sterk maken bij een sollicitatiegesprek of erg goed 'gewoon' lullen met onbekenden. Dat ik door dat laatste wat minder fooi krijg zal mij verder niet zo interesseren, want mijn 'klantvriendelijkheid' vond die instructeur verder wel goed.
Toch wel mooi dat mensen hun problemen via een forum naar buiten brengen, en als ze dan goedbedoeld advies krijgen gebaseerd op de info die ze verstrekken er nog even een kat tussendoor gooien
Ik ken je verder toch niet jonguh !

Ik probeer alleen maar mee te denken, en nee, ik ben geen taxi- of VIPchauffeur, en dat ga ik niet worden ook Ik vind je alleen een beetje 'negatief' overkomen, en probeer je wat positief denken te injecteren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81090548
Da's geen negativiteit, dat is gewoon hoe het werkt in mijn situatie.
Als je advies wil geven is dat prima, maar 'lees' je dan eerst goed in het probleem in. Want je staat nu tegen een blinde te roepen dat-ie beter moet uitkijken, bij wijze van spreken. Bovendien, als ik over dit soort dingen advies wil dan vraag ik het wel in het PDD/ADD topic in R&P.

Het zou je ook sieren als je wat minder snel op je tenen getrapt zou voelen/reageren.
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:31:19 #200
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81092583
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 15:48 schreef Dingest het volgende:
Da's geen negativiteit, dat is gewoon hoe het werkt in mijn situatie.
Als je advies wil geven is dat prima, maar 'lees' je dan eerst goed in het probleem in. Want je staat nu tegen een blinde te roepen dat-ie beter moet uitkijken, bij wijze van spreken. Bovendien, als ik over dit soort dingen advies wil dan vraag ik het wel in het PDD/ADD topic in R&P.

Het zou je ook sieren als je wat minder snel op je tenen getrapt zou voelen/reageren.
Ik ga mijn best doen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')