quote:
met Theo Janssen achter het stuur?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:58 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Spelersbus van Twente?
Nou, daar staat hij gewoon geparkeerd op de stoep.quote:
quote:
Klinkt nogal een stuk heftiger als het is als ik het zo ziequote:
Ik snap 'm ook niet.quote:
En de buschauffeur?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:06 schreef o.us het volgende:
OT: Ziet er niet zo best uit. Hoe staat het met de passagiers?
verkapte nee-maar-ik-kan-ook-serieus-reageren-post.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:06 schreef o.us het volgende:
Die werd onwel, dat weten wel inmiddels wel. Van de passagiers weten helemaal niks dus vandaar.quote:
Ja he!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:10 schreef Renesite het volgende:
Nou nou, die staat er bijna helemaal in!
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:09 schreef Shoombak het volgende:
[ afbeelding ]
[sbs]
EEN SPOOR VAN VERNIELING DOOR DE STAD
[/sbs
Allemaal morsdood JWZ!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:06 schreef o.us het volgende:
Nounou, wat een ellendequote:Update: De politie meldt AT5 dat er vijf gewonden zijn, onder wie de chauffeur. Zijn toestand is onbekend. De andere gewonden zijn twee passagiers en twee voorbijgangers. Zij raakten allen lichtgewond.
Om een of andere reden moeten die altijd aandacht hebben.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:07 schreef Crazy-M het volgende:
Amsterdammers .... Zijn ze niet in het nieuws omdat ze landskampioen zijn geworden ...
Doen ze een klein ongelukje maar opblazen tot groot ongeluk
Maar dit vind ik niet binnenrijden hoor ....
Als dat zo was hadden we nu (eindelijk weer eens) een F5 topic.quote:
Welnee joh, de buschauffeur herkende die Marokkaan van een geweldsincident vorige week in zijn bus. Marokkaan rent weg, buschauffeur kreeg hem pas in de Dirk van de Broek te pakkenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als dat zo was hadden we nu (eindelijk weer eens) een F5 topic.²
Tja aan de andere kant willen ze de leeftijd van buschauffeurs omlaag brengen naar 18; lijkt me eigenlijk ook niet relaxed dat je de bus instapt bij een kind dat net bij de pedalen kan....quote:Op maandag 3 mei 2010 15:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Het blijft raar dat 1 chauffeur, vaak bijna-bejaarden, de verantwoordelijkheid heeft over tot zeker 100 passagiers. In de luchtvaart zou dat totaal onacceptabel zijn!
En om die reden rijden touringcars dan ook regelmatig in een ravijn, nu hebben we die hier niet, dus wordt het een supermarkt.
Het is nu eenmaal een kinderdroom om piloot te worden, ik heb nog nooit gehoord van een kind dat buschauffeur wilde worden. Dus er zijn veel piloten en weinig buschauffeurs; ze moeten roeien met de (oudere) riemen die ze hebben.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Het blijft raar dat 1 chauffeur, vaak bijna-bejaarden, de verantwoordelijkheid heeft over tot zeker 100 passagiers. In de luchtvaart zou dat totaal onacceptabel zijn!
En om die reden rijden touringcars dan ook regelmatig in een ravijn, nu hebben we die hier niet, dus wordt het een supermarkt.
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Twitterstilte...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |