Stuur even een PB.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een Burton gereden, ik ken 1 iemand die er een gebouwd heeft en dat vind ik er toch wel goed uitzien hoor! zowel technisch als esthetisch! Waar is de kwaliteit minder dan, zomaar uit interesse?
Die is nog 3 jaar geldigquote:
Pleur maar online, vind het wel leuk om te lezen. Voordat de Triumph op t oprit kwam bij mn ouders, stond een Burton hoog op de lijst.quote:
quote:
Sommige weekenden Zaandam/A'damquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Moet je nog van die ene blauwe af ?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
al die Burtonrijders hebben het voorzien op mijn VisablokjesMaar die krijgen ze mooi niet! ha!
Je mag ze komen kijken.. Heb gister ook nog ff in de garage naar mn blokken gekekenquote:Op maandag 3 mei 2010 18:23 schreef Barcaconia het volgende:
Strippen en Burtons van bouwen![]()
Toch zou ik zo'n ding nog best willen, als ik er ooit aan begin neem ik wel contact op met Alexxx voor zijn motorblokken.
Hoeveel van die dingen heb je nog?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je mag ze komen kijken.. Heb gister ook nog ff in de garage naar mn blokken gekeken(ok,ik geef het toe, ik had een rookster op bezoek, en het regende...)
Beide ? En in die donor hoef je alleen een goede motor + bak te zetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |