Die ga ik niet gebruiken, want die is al gebruikt (en zoals je ziet aangepast) voor een ander.quote:Op zondag 2 mei 2010 13:10 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een GIFje, en ik heb geen idee waar ik die kan vinden. Op de FP staat er wel al 1: [ afbeelding ]
Thanksquote:Op zondag 2 mei 2010 13:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die ga ik niet gebruiken, want die is al gebruikt (en zoals je ziet aangepast) voor een ander.
Ik zal even kijken of ik wat kan vinden
Ik probeer er zelf een in elkaar te vogelen, daar ik geen echte gif meer van hem kan vinden op inetquote:
Muhaha, thanks!quote:Op zondag 2 mei 2010 13:55 schreef BrandX het volgende:
Dit is het geworden.... hoop dat je het wat vindt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:32 schreef Trusten het volgende:
Iemand die mijn avatar een beetje leuk kan bewerken? Vind het lastig om wat leuks te bedenken bij mijn plaatje. Misschien rood/wit/blauwe pianotoetsen en het katje met een oranje sjaaltje o.i.d.? Ben al snel blij!
ik zie hem welquote:Op zondag 2 mei 2010 13:57 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Muhaha, thanks!
**EDIT: hoe gebruik ik hem? Hij is groter dan 10KB dus kan ik hem niet uploaden bij User Icon manager, en de URL heb ik al bij Web Icon gezet maar hij komt hier niet te staan..?
Dat is vet gedaanquote:
Dank uquote:
quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:18 schreef BrandX het volgende:
ja, je moet de link van het plaatje instellen als webicon in je profiel
Hmm raar, ik zie hem nog steeds nietquote:Op zondag 2 mei 2010 14:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zie hem wel
Dus ik gok dat het je inmiddels gelukt is
dan moet je even bij opties bovenin, naar tabblad weergave gaan, en daar onderaan ergens de vraag:quote:
gewoon even normaal vragen wat je wilquote:
Heb ik gedaan, maar nog steeds niet?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan moet je even bij opties bovenin, naar tabblad weergave gaan, en daar onderaan ergens de vraag:
'voorkeur voor usericon omkeren?' op 'ja' zetten
quote:Op zondag 2 mei 2010 17:04 schreef summer29 het volgende:
Kan de kleur wit van mijn bewegend avatar naar oranje veranderd worden?
Zo?quote:Op zondag 2 mei 2010 17:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze bedoelde dat de witte vacht veranderd wordt naar oranje vacht.
Ze is je eeuwig dankbaarquote:
Je kan de URL gebruiken.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze is je eeuwig dankbaar![]()
Kan ik die URL gebruiken of moet ik hem op een andere plek (waar eigenlijk) zetten?
Ik heb voor mijn ava ook een change aangevraagd maar die trek ik weer in, krijg een kersverse nieuwe ava.
Maar dan zie je de poesje helemaal niet meer? Laat eens zien wat je bedoeltquote:Op zondag 2 mei 2010 18:19 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien ook wel leuk om die poes aan een NL vlag te laten likken ?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik wil graag deze avatar van Peter Steele (), zou hij een hup-Holland-hup-brulshirt-achtig iets aan kunnen krijgen?
En als het kan, maar het lijkt me heel moeilijk, dat 'ie eens in de zoveel tijd zijn niet zichtbare arm opsteekt om met een vlaggetje te zwaaien of om door een roeptoeter te roeptoeteren?
Niet helemaal gelukt zoals gewenst, het is best een lastig plaatje.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik doe mijn Peter Steele nog een keer in de herkansing:
[..]
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar dan zie je de poesje helemaal niet meer? Laat eens zien wat je bedoelt
Bedoel je zoiets?quote:Op zondag 2 mei 2010 20:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoi![]()
Mag het shirtje misschien rood-wit-blauw?
En rechtsonder iets van ''de leeuw is los''?
Als de tekst niet los is het ook prima hoor haha.
Of als het niet te moeilijk is een gifje met dat plaatje en daarna
De leeuw is los! Met een biertje en een voetbal ofzo?
Alvast bedankt![]()
YWquote:
quote:
Bedankt!quote:Op zondag 2 mei 2010 09:53 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zoiets?
Toevoeging: Of een goudvis op een rood-wit-blauw achtergrond die in sommige andere avatars gebruikt is. Bewegend zou leuk zijn, maar ik kan zelf geen zwemmende goudvisavatar vinden.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:31 schreef 08gnoT. het volgende:
http://bessingerblog.files.wordpress.com/2009/10/free-goldfish-screensaver_1.jpg?w=500&h=400
Kan iemand een mooie oranje vis-avatar maken?Ik weet niet wat voor tekst eronder past, het enige wat in mij opkomt is blub holland blub maar dat is nogal afgezaagd
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:14 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Toevoeging: Of een goudvis op een rood-wit-blauw achtergrond die in sommige andere avatars gebruikt is. Bewegend zou leuk zijn, maar ik kan zelf geen zwemmende goudvisavatar vinden.
Pretty please?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Ik zou graag mijzelf met oranje haar willen ipv het huidige geel, en dan met een rood-wit-blauw schoolbord op de achtergrond
Die zonnebrillen zelf kreeg ik er ook niet heel mooi op, maar vind je het zo ook goed?quote:Op maandag 3 mei 2010 08:21 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Kan iemand mijn avatar:
[ afbeelding ]
... verrijken met een oranje bril?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het geprobeerd, maar zonder photoshop lukt het niet...
Thanks
Nog beter zelfsquote:Op maandag 3 mei 2010 10:24 schreef Carmw het volgende:
[..]
Die zonnebrillen zelf kreeg ik er ook niet heel mooi op, maar vind je het zo ook goed?
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 mei 2010 10:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zou die van mij opgelukt kunne worden? Misschien bewegend met een oranje vlaggetje in de hand?
Wauw shit he! Super bedankt haha. Echt vet gedaanquote:
Ja, ik vind het zeker wat! Vooral dat shirt is heel strak gedaan! Nog wel even een vraagje over 'Hup Holland Hup', want ik kreeg net een ingeving. Type O heeft een liedje getiteld 'I Like Goils'. Nu leek het me wel vet om daar dan 'I Like Goals' van te maken, is dat mogelijk? Eerst 'I' in Typ O-groene letters, daarna 'Like' erbij (ook in Type-O groen) en daarna al knipperend in Oranje 'Goals'. Mag/kan dat?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:33 schreef Carmw het volgende:
[..]
Niet helemaal gelukt zoals gewenst, het is best een lastig plaatje.
Vind je het wat?![]()
[ afbeelding ]
Kun je een voorbeeld geven van Typ-O groene letters?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zeker wat! Vooral dat shirt is heel strak gedaan! Nog wel even een vraagje over 'Hup Holland Hup', want ik kreeg net een ingeving. Type O heeft een liedje getiteld 'I Like Goils'. Nu leek het me wel vet om daar dan 'I Like Goals' van te maken, is dat mogelijk? Eerst 'I' in Typ O-groene letters, daarna 'Like' erbij (ook in Type-O groen) en daarna al knipperend in Oranje 'Goals'. Mag/kan dat?![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:30 schreef Carmw het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld geven van Typ-O groene letters?Ik ken het namelijk niet
Lijkt dit er een beetje op?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een beetje gifgroenig dus zeg maar.
Jaaaa!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:54 schreef Carmw het volgende:
[..]
Lijkt dit er een beetje op?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Hier zijn ze nog een keer met een iets mooier shirtjequote:Op maandag 3 mei 2010 11:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jaaaa!![]()
Dankjewel!![]()
Maar... nu kan ik niet kiezen welke...
Dat zwarte zag eruit als de vleugel, dus ik heb het er maar bij gelatenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:24 schreef -Nienna- het volgende:
Wie wil zich over mijn ava buigen? Ik zat zelf te denken aan een oranje hoedje of iets dergelijks op het hoofd van het elfje, misschien nog iets met de achtergrond...
Eigen creativiteit mag natuurlijk ook
Oh, sorry! mijn foutquote:Op maandag 3 mei 2010 12:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Euhm, hoe stel ik hyem in? Hij is te groot.
Dat zijn inderdaad vleugelsquote:Op maandag 3 mei 2010 12:42 schreef Carmw het volgende:
[..]
Dat zwarte zag eruit als de vleugel, dus ik heb het er maar bij gelaten![]()
[ afbeelding ]
De eerste alstublieft!quote:Op maandag 3 mei 2010 12:44 schreef Carmw het volgende:
[..]
Oh, sorry! mijn foutwelke wil je? Dan maak ik hem even kleiner
Bedoel je zoietsquote:Op maandag 3 mei 2010 20:54 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil graag een Duitse avatar met de
Mannschaft enzo. Maak er maar wat
moois van
tnx
Thanksquote:Op maandag 3 mei 2010 14:21 schreef Carmw het volgende:
[..]
Ik krijg hem helaas niet kleiner dan 10 kb![]()
[ afbeelding ]
Hehe ja, het is laat, ik probeer het morgen nog een keer, m'n ideeën zijn een beetje opquote:Op maandag 3 mei 2010 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Iets in die trend ja.
Alleen dan zonder die lelijke letters en die hoekige spelers
Iets met slapende hondenquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
Wow
Installeer hem straks even. Machtig mooi
quote:Op zondag 2 mei 2010 13:32 schreef Pablo88 het volgende:
hier is vast niet veel aan te veranderen, maar iemand met creatieve ingevingen; ga je gang
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:31 schreef Lysdexie het volgende:
Kan iemand van mijn avatar een GIFje maken? dat ie overgaat in een nederlandse vlag oid, of andere oranje dingen
bij "profiel" kan je twee dingen doen, je gooit hem zonder img tags in het vakje "webicon"quote:
Zo doet hij het wel iddquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
bij "profiel" kan je twee dingen doen, je gooit hem zonder img tags in het vakje "webicon"
Zo? Dit is eigenlijk ook nog wel simpel, als je er nog wat bij wil dan roep je maarquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:54 schreef Snaavel het volgende:
nou, kan iemand de mijne mooier maken, hij is nogal simpel, heb alleen de binnenkant oranje gemaakt.. hij was eigenlijk groen..
Wat versta je onder leuk?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:18 schreef Swomp het volgende:
Iemand die een leuke wk ava voor mij kan maken?
Pfff... eem leuk bewegend gifje ofzo ?quote:
Zoiets?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:55 schreef Swomp het volgende:
[..]
Pfff... eem leuk bewegend gifje ofzo ?
Ik heb eigenlijk geen idee
quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:16 schreef Swomp het volgende:
[..]
Maar zou misschien die leeuw iets meer naar de oranje kant kunnen, hij lijkt nu een beetje bruin achtig ?
Of is dat teveel gevraagd
dankje...quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:41 schreef Carmw het volgende:
[..]
Zo? Dit is eigenlijk ook nog wel simpel, als je er nog wat bij wil dan roep je maar![]()
[ afbeelding ]
Met of zonder hoedjequote:Op woensdag 5 mei 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
Zou iemand iets met mijn ava kunnen doen? Maakt niet zoveel uit wat.
Haha echt super! Dankjewel!quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:52 schreef Carmw het volgende:
[..]
Met of zonder hoedje
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Daag
Ik wil eigenlijk gewoon deze wuppie als avatar! Maar ik heb hem al 2 bij 2 millimeter gemaakt en dan nog zegt ie steeds dat hij niet aan de eisen voldoet. Grmbl. Is er iemand die hier een toegestane fok icon van kan maken??
thanx!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Daag
Ik wil eigenlijk gewoon deze wuppie als avatar! Maar ik heb hem al 2 bij 2 millimeter gemaakt en dan nog zegt ie steeds dat hij niet aan de eisen voldoet. Grmbl. Is er iemand die hier een toegestane fok icon van kan maken??
thanx!
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, bedankt!quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stukje weggesneden, dan blijft hij rond
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:36 schreef Rave_NL het volgende:
Kan iemand mijn ava aanpassen aan het WK?
gebruik je fantasie!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:16 schreef internal het volgende:
Kan iemand misschien iets maken met mijn UI?
Het liefst heb ik dan dat de kat een oranje muts opkrijgt. En als het mogelijk is dat de hele UI de heletijd spiegelt? Natuurlijk is de maker vrij in het ontwerp maar dat zou toch wel een wens zijn
Hoeft nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:40 schreef Carmw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je precies met spiegelen?
Ai, zo'n zin om hem nog even te laten spiegelenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:22 schreef internal het volgende:
[..]
Hoeft nietdeze is geniaal. Dank je wel
![]()
Maar ik bedoelde dus dat hij bewoog. En dan van kant wisselde.
Leef je uitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ai, zo'n zin om hem nog even te laten spiegelen
( als Carmw dat ok vindt)
thx !quote:
Hey, die is coolquote:
Je kan ook de link invoeren bij webiconquote:Op maandag 10 mei 2010 08:34 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hey, die is cooldank !
(krijg hem alleen niet geupload omdat ie te groot is ?)
TOP!!!!quote:
Als je een plaatje ergens upload (tinypic e.d, kun je hem vaak ook daar resizenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:54 schreef mr_t88 het volgende:
[..]
Als je een foto ergens upload (tinypic of waar dan ookkun je geloof ik ook altijd het plaatje resizen
TOP!!!!
ff vraagje... Hoe of waar kan je een plaatje verkleinen naar FOK formaat? thx
Perfect bedankt!quote:
Ook voor die van mij?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
Zou iemand iets met mijn ava kunnen doen? Maakt niet zoveel uit wat.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:12 schreef TommyCarcetti het volgende:
Hee creatievo's,
Ik zou wel een Maarten Van Rossum-oranje avatar hebben: zo'n heel chagrijnige Maarten met een vlaggetje in zijn hand of op zijn wang of oranje trui of zo...![]()
thanx alvast
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:24 schreef OeJ het volgende:
<-----
Ik wil mijn champagneglazen met oranjebitter gevuld. BVD.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:12 schreef TommyCarcetti het volgende:
Hee creatievo's,
Ik zou wel een Maarten Van Rossum-oranje avatar hebben: zo'n heel chagrijnige Maarten met een vlaggetje in zijn hand of op zijn wang of oranje trui of zo...![]()
thanx alvast
Überquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:32 schreef D. het volgende:
Zou iemand de moeite willen nemen om van mijn molletje ook een smiley met 2 vlaggetjes te maken?
[ afbeelding ]
soort van pogingquote:Op maandag 24 mei 2010 12:06 schreef Sobraine het volgende:
Zou iemand voor mij, [ afbeelding ]
Dit plaatje willen bewerken? Geef Geert een oranje tulband plz. Of lekker rood, wit, blauw.
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Kan iemand hier een leuke WK-avatar van maken?
[ afbeelding ]
haha! Nu mobiel online dus kan m nog niet instellen, maar ik vind hem tof!!!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kon niets beters verzinnen
ga ik morgen voor je kijken of dat nog zichtbaar genoeg isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
haha! Nu mobiel online dus kan m nog niet instellen, maar ik vind hem tof!!!
Wel nog n vraagje: zijn de letters in het wit ook leesbaar?
Thanks!
quote:Op maandag 24 mei 2010 15:37 schreef Frey het volgende:
Kom op nou. Straks is het WK alweer voorbij.
[ afbeelding ]
hierstie met wit, maar dan is het iets minder goed leesbaar:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
haha! Nu mobiel online dus kan m nog niet instellen, maar ik vind hem tof!!!
Wel nog n vraagje: zijn de letters in het wit ook leesbaar?
Thanks!
quote:Op maandag 24 mei 2010 15:37 schreef Frey het volgende:
Kom op nou. Straks is het WK alweer voorbij.
[ afbeelding ]
Wil iemand er alsjeblieft even naar kijken?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Zou iemand deze Jazz wat oranje tintjes kunnen geven? Of misschien helemaal oranje!
En zou je hem dan op UI-formaat kunnen maken?
Alvast bedankt!
ik heb dit er van gemaakt:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:26 schreef AdvancedPower het volgende:
![]()
[..]
Wil iemand er alsjeblieft even naar kijken?![]()
Oranje smileys.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:55 schreef crv het volgende:
Word weer leuk, net als met het EK laatst.
Kan deze omgebouwd worden ?
Liefst met een ander petje, bijv. kabouter plop ding of zo
Alvast bedankt
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dus dat ik hem dan als icon kan gebruikenquote:
http://grafikdesign.wordp(...)fs-in-photoshop-cs4/quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:10 schreef Fipotje het volgende:
Kan iemand iets van mijne maken?
Of mij uitleggen hoe ik hem in photoshop (cs4) krijg zodat ik alle frames zie en niet eentje (vroeger lukte het me wel nu niet meer)
Thnx.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:20 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand die zich wil wagen aan mijn usericon (als iemand gewoon de kleur kan veranderen vind ik het al tof)
weet je hoe fucking veel frames dat zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:10 schreef FireFox1 het volgende:
Wie kan Puyol en Messi in mijn ava voorzien van een oranje shirt?
Nee, heb geen ideequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
weet je hoe fucking veel frames dat zijn
Ik ken daar geen truukje voor, wellicht iemand anders, maar ik vrees het ergste voor je
Hmm, ziet er tof uit!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb dit er van gemaakt:
[ afbeelding ]
helemaal oranje was geen gezicht imo, door alle oranje attributen die hij al heeft. Heb dus zijn buik en stuk gezicht oranje gemaakt
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:00 schreef vosss het volgende:
Kan iemand de mijnes een oranje kleurtje geven? En dan heb ik het wel over mijn webicon, de bewegende versie dus. Als wat daar blauw is oranje gemaakt kan worden?
Bedankt alvast
Als je nou even je oude UI post, kunnen we er iets mee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:36 schreef Wasmachinemann het volgende:
Wie wilt A.Stegeman in oranjekleuren maken?![]()
![]()
aka mijn oude usericon.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:13 schreef Smijn. het volgende:
Ohh jaaa, kan iemand mijn UI een beetje pimpen?
Linksonderin ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil absoluut niet zeuren, want dit plaatje is prachtig geworden!
Maar in de rechterkant zit een oranje streep. Zou iemand dit misschien even willen fixxen?![]()
![]()
Thanks!!!
WOAHquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:38 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zoo erg bedankt!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Linksonderin ook. Nou niet meer:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:00 schreef Wasmachinemann het volgende:
MENSEN?111 EINZ!
Aw kom op maak even een goede UI :please:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:00 schreef Wasmachinemann het volgende:
MENSEN?111 EINZ!
Aw kom op maak even een goede UI :please:
quote:
De hoed is wat donkeroranje ja, maar kon niet zo snel eentje vinden die wat fatsoenlijk paste op zjin hoofdquote:
Thx!! had dit ook al heel langquote:Op zondag 2 mei 2010 14:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan moet je even bij opties bovenin, naar tabblad weergave gaan, en daar onderaan ergens de vraag:
'voorkeur voor usericon omkeren?' op 'ja' zetten
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:40 schreef Halve_Maen het volgende:
Kan ik 2 Ned. vlaggetjes op mn wangen krijgen
Ik heb ten eerst even een nieuwe versie van je huidige gemaaktquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:46 schreef Swomp het volgende:
Valt er van mijne iets te maken ?
Denk zelf van niet maar ok
Heldquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:18 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ->
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Edit: Ik zie nu dat de laatste de omlijning missen.
Als je een van de laatste kiest, roep dan ff, dan fix ik hem voor je.
Ben een beetje inspiratieloosquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:52 schreef Haque het volgende:
[..]
Thx!! had dit ook al heel lang
en als iemand mijn salad fingers UI een hoedje en een oranje toeter of iets anders wil geven zou dat erg leuk zijn
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:53 schreef Splutje het volgende:
Wie kan mijn ava een mooie oranje coup geven?
ok Ik heb hem aangepast, hoop alleen dat ik de juiste gekozen heb, het is nogal moeilijk te zien, ik ben niet zo'n perfectionistquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zie dat je er eentje gekozen hebt. Zonder omlijning. Nu moet je deze ff pakken:
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:18 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
ok Ik heb hem aangepast, hoop alleen dat ik de juiste gekozen heb, het is nogal moeilijk te zien, ik ben niet zo'n perfectionist
Nogmaals bedankt
Op zijn wang gaat niet passen:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:57 schreef Evertjan het volgende:
Wil graag een Nederlands vlaggetje bij Mart Smeets
Hehe, je hebt de goedequote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:18 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
ok Ik heb hem aangepast, hoop alleen dat ik de juiste gekozen heb, het is nogal moeilijk te zien, ik ben niet zo'n perfectionist
Nogmaals bedankt
Zoiets?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:47 schreef Symer het volgende:
Kan iemand George Carlin wat opfleuren met oranje baardje en vlaggetjes op de wangen enzo? Zoiets:
[ afbeelding ]
Bron van m'n ava:
[ afbeelding ]
super! ziet er heel tof uit. Kan je er ook een ava van maken?quote:
Que? Je hebt nu al een wepicoon/ava. Dan vervang je die toch met die ik gemaakt heb voor je...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
super! ziet er heel tof uit. Kan je er ook een ava van maken?
Euh... webicon kan je toch niet gebruiken voor het forum toch? alleen voor je FoBo. Of zit ik me hier volledig belachelijk te maken?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Que? Je hebt nu al een wepicoon/ava. Dan vervang je die toch met die ik gemaakt heb voor je...
Die van jou nu is trouwens 185,93 KB , wat helemaal niet mag!(100KB is de max)
Als je een pimpabo hebt, mag je zelfs max 150kb als usericonquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Que? Je hebt nu al een wepicoon/ava. Dan vervang je die toch met die ik gemaakt heb voor je...
Die van jou nu is trouwens 185,93 KB , wat helemaal niet mag!(100KB is de max)
FireFox1 heeft geen abonnementquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als je een pimpabo hebt, mag je zelfs max 150kb als usericon.
ja zag ik en zag ikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
FireFox1 heeft geen abonnementbovendien: 185,93 KB > 150KB
Zie ook mijn ninja-edit.![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 07:19 schreef Witteveldroos het volgende:
<---
Is er iemand die mijn birdie oranje kan kleuren?
andere creatieve uitspattingen met oranje worden ook gewaardeerd.
quote:Op zondag 30 mei 2010 09:39 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Wat een leuk idee!
Is er iemand zo vriendelijk en technisch om mijn avatar een "oranje" tintje te geven?!
Of een knipoog, in rood-wit-blauw ?
Alvast bedankt!
Dank je wel!!quote:Op zondag 30 mei 2010 09:56 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op zondag 30 mei 2010 10:25 schreef Witteveldroos het volgende:
[..]
HAHA, geniaal! Die tweede is helemaal hilarisch.
Thanks!!![]()
Dank, ziet er goed uitquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb ten eerst even een nieuwe versie van je huidige gemaakt:
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ] -> [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ben een beetje inspiratieloos:
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:23 schreef Burakius het volgende:
tulband oranje graag
en misschien nog iets leuks (2 extra framepjes met text ofzo)
quote:
Is 'ie stuk dan? Probeer een nieuw batterijtje.quote:
..... Kan iemand mij WK Avatar maken ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is 'ie stuk dan? Probeer een nieuw batterijtje.
als je zelf nog ideeen hebt roep je maarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef apij4125 het volgende:
[..]
..... Kan iemand mij WK Avatar maken ?
Dat is aan apij4125 om over te oordelen natuulk.quote:
Dies vetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat is aan apij4125 om over te oordelen natuulk.
En ik heb nogal een aparte manier van zeggen dat er ermee bezig ga...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |