http://grafikdesign.wordp(...)fs-in-photoshop-cs4/quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:10 schreef Fipotje het volgende:
Kan iemand iets van mijne maken?
Of mij uitleggen hoe ik hem in photoshop (cs4) krijg zodat ik alle frames zie en niet eentje (vroeger lukte het me wel nu niet meer)
Thnx.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:20 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand die zich wil wagen aan mijn usericon (als iemand gewoon de kleur kan veranderen vind ik het al tof)
weet je hoe fucking veel frames dat zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:10 schreef FireFox1 het volgende:
Wie kan Puyol en Messi in mijn ava voorzien van een oranje shirt?
Nee, heb geen ideequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
weet je hoe fucking veel frames dat zijn
Ik ken daar geen truukje voor, wellicht iemand anders, maar ik vrees het ergste voor je
Hmm, ziet er tof uit!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb dit er van gemaakt:
[ afbeelding ]
helemaal oranje was geen gezicht imo, door alle oranje attributen die hij al heeft. Heb dus zijn buik en stuk gezicht oranje gemaakt
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:00 schreef vosss het volgende:
Kan iemand de mijnes een oranje kleurtje geven? En dan heb ik het wel over mijn webicon, de bewegende versie dus. Als wat daar blauw is oranje gemaakt kan worden?
Bedankt alvast
Als je nou even je oude UI post, kunnen we er iets mee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:36 schreef Wasmachinemann het volgende:
Wie wilt A.Stegeman in oranjekleuren maken?![]()
![]()
aka mijn oude usericon.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:13 schreef Smijn. het volgende:
Ohh jaaa, kan iemand mijn UI een beetje pimpen?
Linksonderin ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil absoluut niet zeuren, want dit plaatje is prachtig geworden!
Maar in de rechterkant zit een oranje streep. Zou iemand dit misschien even willen fixxen?![]()
![]()
Thanks!!!
WOAHquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:38 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |