http://grafikdesign.wordp(...)fs-in-photoshop-cs4/quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:10 schreef Fipotje het volgende:
Kan iemand iets van mijne maken?
Of mij uitleggen hoe ik hem in photoshop (cs4) krijg zodat ik alle frames zie en niet eentje (vroeger lukte het me wel nu niet meer)
Thnx.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:20 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand die zich wil wagen aan mijn usericon (als iemand gewoon de kleur kan veranderen vind ik het al tof)
weet je hoe fucking veel frames dat zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:10 schreef FireFox1 het volgende:
Wie kan Puyol en Messi in mijn ava voorzien van een oranje shirt?
Nee, heb geen ideequote:Op woensdag 26 mei 2010 15:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
weet je hoe fucking veel frames dat zijn
Ik ken daar geen truukje voor, wellicht iemand anders, maar ik vrees het ergste voor je
Hmm, ziet er tof uit!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb dit er van gemaakt:
[ afbeelding ]
helemaal oranje was geen gezicht imo, door alle oranje attributen die hij al heeft. Heb dus zijn buik en stuk gezicht oranje gemaakt
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:00 schreef vosss het volgende:
Kan iemand de mijnes een oranje kleurtje geven? En dan heb ik het wel over mijn webicon, de bewegende versie dus. Als wat daar blauw is oranje gemaakt kan worden?
Bedankt alvast
Als je nou even je oude UI post, kunnen we er iets mee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:36 schreef Wasmachinemann het volgende:
Wie wilt A.Stegeman in oranjekleuren maken?![]()
![]()
aka mijn oude usericon.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:13 schreef Smijn. het volgende:
Ohh jaaa, kan iemand mijn UI een beetje pimpen?
Linksonderin ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil absoluut niet zeuren, want dit plaatje is prachtig geworden!
Maar in de rechterkant zit een oranje streep. Zou iemand dit misschien even willen fixxen?![]()
![]()
Thanks!!!
WOAHquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:38 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zoo erg bedankt!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Linksonderin ook. Nou niet meer:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:00 schreef Wasmachinemann het volgende:
MENSEN?111 EINZ!
Aw kom op maak even een goede UI :please:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:00 schreef Wasmachinemann het volgende:
MENSEN?111 EINZ!
Aw kom op maak even een goede UI :please:
quote:
De hoed is wat donkeroranje ja, maar kon niet zo snel eentje vinden die wat fatsoenlijk paste op zjin hoofdquote:
Thx!! had dit ook al heel langquote:Op zondag 2 mei 2010 14:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan moet je even bij opties bovenin, naar tabblad weergave gaan, en daar onderaan ergens de vraag:
'voorkeur voor usericon omkeren?' op 'ja' zetten
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:40 schreef Halve_Maen het volgende:
Kan ik 2 Ned. vlaggetjes op mn wangen krijgen
Ik heb ten eerst even een nieuwe versie van je huidige gemaaktquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:46 schreef Swomp het volgende:
Valt er van mijne iets te maken ?
Denk zelf van niet maar ok
Heldquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:18 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ->
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Edit: Ik zie nu dat de laatste de omlijning missen.
Als je een van de laatste kiest, roep dan ff, dan fix ik hem voor je.
Ben een beetje inspiratieloosquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:52 schreef Haque het volgende:
[..]
Thx!! had dit ook al heel lang
en als iemand mijn salad fingers UI een hoedje en een oranje toeter of iets anders wil geven zou dat erg leuk zijn
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:53 schreef Splutje het volgende:
Wie kan mijn ava een mooie oranje coup geven?
ok Ik heb hem aangepast, hoop alleen dat ik de juiste gekozen heb, het is nogal moeilijk te zien, ik ben niet zo'n perfectionistquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zie dat je er eentje gekozen hebt. Zonder omlijning. Nu moet je deze ff pakken:
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:18 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
ok Ik heb hem aangepast, hoop alleen dat ik de juiste gekozen heb, het is nogal moeilijk te zien, ik ben niet zo'n perfectionist
Nogmaals bedankt
Op zijn wang gaat niet passen:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:57 schreef Evertjan het volgende:
Wil graag een Nederlands vlaggetje bij Mart Smeets
Hehe, je hebt de goedequote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:18 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
ok Ik heb hem aangepast, hoop alleen dat ik de juiste gekozen heb, het is nogal moeilijk te zien, ik ben niet zo'n perfectionist
Nogmaals bedankt
Zoiets?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:47 schreef Symer het volgende:
Kan iemand George Carlin wat opfleuren met oranje baardje en vlaggetjes op de wangen enzo? Zoiets:
[ afbeelding ]
Bron van m'n ava:
[ afbeelding ]
super! ziet er heel tof uit. Kan je er ook een ava van maken?quote:
Que? Je hebt nu al een wepicoon/ava. Dan vervang je die toch met die ik gemaakt heb voor je...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
super! ziet er heel tof uit. Kan je er ook een ava van maken?
Euh... webicon kan je toch niet gebruiken voor het forum toch? alleen voor je FoBo. Of zit ik me hier volledig belachelijk te maken?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Que? Je hebt nu al een wepicoon/ava. Dan vervang je die toch met die ik gemaakt heb voor je...
Die van jou nu is trouwens 185,93 KB , wat helemaal niet mag!(100KB is de max)
Als je een pimpabo hebt, mag je zelfs max 150kb als usericonquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Que? Je hebt nu al een wepicoon/ava. Dan vervang je die toch met die ik gemaakt heb voor je...
Die van jou nu is trouwens 185,93 KB , wat helemaal niet mag!(100KB is de max)
FireFox1 heeft geen abonnementquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Als je een pimpabo hebt, mag je zelfs max 150kb als usericon.
ja zag ik en zag ikquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
FireFox1 heeft geen abonnementbovendien: 185,93 KB > 150KB
Zie ook mijn ninja-edit.![]()
quote:Op zondag 30 mei 2010 07:19 schreef Witteveldroos het volgende:
<---
Is er iemand die mijn birdie oranje kan kleuren?
andere creatieve uitspattingen met oranje worden ook gewaardeerd.
quote:Op zondag 30 mei 2010 09:39 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Wat een leuk idee!
Is er iemand zo vriendelijk en technisch om mijn avatar een "oranje" tintje te geven?!
Of een knipoog, in rood-wit-blauw ?
Alvast bedankt!
Dank je wel!!quote:Op zondag 30 mei 2010 09:56 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op zondag 30 mei 2010 10:25 schreef Witteveldroos het volgende:
[..]
HAHA, geniaal! Die tweede is helemaal hilarisch.
Thanks!!![]()
Dank, ziet er goed uitquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb ten eerst even een nieuwe versie van je huidige gemaakt:
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ] -> [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ben een beetje inspiratieloos:
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:23 schreef Burakius het volgende:
tulband oranje graag
en misschien nog iets leuks (2 extra framepjes met text ofzo)
quote:
Is 'ie stuk dan? Probeer een nieuw batterijtje.quote:
..... Kan iemand mij WK Avatar maken ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Is 'ie stuk dan? Probeer een nieuw batterijtje.
als je zelf nog ideeen hebt roep je maarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef apij4125 het volgende:
[..]
..... Kan iemand mij WK Avatar maken ?
Dat is aan apij4125 om over te oordelen natuulk.quote:
Dies vetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat is aan apij4125 om over te oordelen natuulk.
En ik heb nogal een aparte manier van zeggen dat er ermee bezig ga...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |