Zoo erg bedankt!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Linksonderin ook. Nou niet meer:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:00 schreef Wasmachinemann het volgende:
MENSEN?111 EINZ!
Aw kom op maak even een goede UI :please:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:00 schreef Wasmachinemann het volgende:
MENSEN?111 EINZ!
Aw kom op maak even een goede UI :please:
quote:
De hoed is wat donkeroranje ja, maar kon niet zo snel eentje vinden die wat fatsoenlijk paste op zjin hoofdquote:
Thx!! had dit ook al heel langquote:Op zondag 2 mei 2010 14:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan moet je even bij opties bovenin, naar tabblad weergave gaan, en daar onderaan ergens de vraag:
'voorkeur voor usericon omkeren?' op 'ja' zetten
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:40 schreef Halve_Maen het volgende:
Kan ik 2 Ned. vlaggetjes op mn wangen krijgen
Ik heb ten eerst even een nieuwe versie van je huidige gemaaktquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:46 schreef Swomp het volgende:
Valt er van mijne iets te maken ?
Denk zelf van niet maar ok
Heldquote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:18 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ->
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Edit: Ik zie nu dat de laatste de omlijning missen.
Als je een van de laatste kiest, roep dan ff, dan fix ik hem voor je.
Ben een beetje inspiratieloosquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:52 schreef Haque het volgende:
[..]
Thx!! had dit ook al heel lang
en als iemand mijn salad fingers UI een hoedje en een oranje toeter of iets anders wil geven zou dat erg leuk zijn
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:53 schreef Splutje het volgende:
Wie kan mijn ava een mooie oranje coup geven?
ok Ik heb hem aangepast, hoop alleen dat ik de juiste gekozen heb, het is nogal moeilijk te zien, ik ben niet zo'n perfectionistquote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zie dat je er eentje gekozen hebt. Zonder omlijning. Nu moet je deze ff pakken:
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:18 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
ok Ik heb hem aangepast, hoop alleen dat ik de juiste gekozen heb, het is nogal moeilijk te zien, ik ben niet zo'n perfectionist
Nogmaals bedankt
Op zijn wang gaat niet passen:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:57 schreef Evertjan het volgende:
Wil graag een Nederlands vlaggetje bij Mart Smeets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |